Skocz do zawartości

toldiq

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O toldiq

  • Urodziny 15.02.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radomsko

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. przeczytałem, niby zero stresu ale chyba powierzę to specjalistom. Auto potrzebuje to pracy więc wolałbym nie kombinować. W sobotę zakupiłem drugie passeratti (101km) wiec definitywnie w tygodniu wstawiam auto do warsztatu na sprawdzenie pompki. Co do tematu braku mocy pozostaje on otwarty.
  2. na ile jest to skomplikowany zabieg? czy czeka mnie jakis warsztat czy dysponując dostępem do narzędzi i odrobiną zdolności manualnych dam rade to sam zrobić?
  3. stan oleju raczej stały (delikatne raczej ubytki), ale skoro pytasz to zejde i sprawdze stan -- po weryfikacji organoleptycznej olej jest idealnie - czyli nie ubywa nie przybywa --- a granica błedu to ile?
  4. no wiec ujme to tak: autko chodzi nie najgorzej, czuć delikatne falowanie obrotów na luzie które czasem jest czasem go nie ma. Jak go kupiłem (czyli okolice marca zeszłego roku) to coś mi się kojarzy ze #4 miał ok +2,4 - widocznie jego dni się skoczyły. Niestety po takim epizodzie w moim życiu kiedy to posiadałem Forda psiamać Focusa 1.8td pisamać CI i wydałem na układ wtryskowy ok 18k zł bez rezultatu jakoś średnio mi leży robienie pompek... no ale jak trzeba będzie to nic nie poradze. ale do meritum - prócz wczesniej wspomnianego lekkiego falowania obrotów + dymka porannego + "ostrych spalin" + spalania (wspomnianego w innym wątku) i braku mocy to nie nic mu nie dolega Są oczywiście detale typu lekko pocąca się szybkozłączka za IC oraz uszkodzona plecionka na wydechu. Pali jeździ. Niemniej jednak po chwili namysłu dochodzi mnie jakies lekkie stukanie (ala własnie wtrysk) które pojawiło się dość niedawno #4?
  5. rozrząd razem z głowicą, czyli w czerwcu klimoetrów myśle że ok 20tkm +/- (dodam że robił to autoryzaowany serwis bosch w mojej miejscowości )
  6. pompki były wyjmowane i wymieniali mi jakies uszczelki / podkładki (musze spojrzec na fv) przy robocie glowicy jakos w czerwcu... a jak reszta logow odnoscie mocy tegoż autka?
  7. Mic15hal a jesli mam tak: http://vaglog.pl/log_208604.html (calosc w http://forum.vw-passat.pl/threads/144514-Prosz%C4%99-o-analiz%C4%99-AVF-2001r-s%C5%82aby-po-walce-z-turbo) to bedzie wiecej palil? moj mi przepala ok 8.5-10 w miescie (czy zima czy lato noga z tych ciezszych)?
  8. tak na kompie bledow nie ma. Tylko słabszy jest po ingerencji w turbine. No chyba ze to zbieg okolicznosci. Wlasnie tak podejrzewalem ze 4 pompowtryskiwacz slabo juz przedzie. Zauwazylem jeszcze jedna rzecz, ktorej nie udalo mi sie uchwycic w logach: mianowicie po przegonieniu autka i zatrzymaniu sie MAF zbiera ok 480-500... po dodaniu gazu i odpuszeniu spada na 250. --- dodatkowo w logu z gr 3 i 11 widac (bądz mi sie tak wydaje-niwicjusz ze mnie) ze do ~2200 rpm turbina nie moze osiagnac zadanego doladowania i takie tez mam wrazenie ze z dolu bardzo slaby jest. --- i jeszcze mi się nasunęło pytanie co z tym pompowtryskiem #4? wymiana regeneracja - czy to on moze być przyczyną dziwnie "ostrych spalin" i dymka przy porannym odpale?
  9. Grupa 011: http://vaglog.pl/log_208611.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_208609.html Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_208610.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_208608.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_208607.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_208606.html Grupa 018, 023: http://vaglog.pl/log_208605.html Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_208604.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_208603.html Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_208602.html Proszę o analizę logów. Autko miało zatarte kierownice w turbinie (passat 1.9 tdi avf 2001r). Po regenreacji kierownic na bagatela 1100 zł nettoauto straciło swoją żwawość. Została wymieniona w warsztacie który regenerował turbina na inną, efektem czego jest nieco lepsza dynamika aczkolwiek nadal nie zadowalająca. Warsztat twierdzi że jest dobrze i tak ma być, w zwiazku z tym że mam w planie walczyć z nimi poproszę o analizę czy faktycsznie jest dobrze czy mam rację i jest coś nie tak. Błedów autko nie ma, przelatane 280 tyś. Pozdrawiam.
  10. czy ten czujnik jest odpowiedzialny za podanie temp na blat? Pytam ponieważ solus pokazuje temp płynu chłodniczego wydaje mi się właściwie (przyrost, spadek) a na blacie leży. Test zegarów wypadł pomyślnie - wszystkie wskazówki działają. Mimo to na liczniku wskazówka trzyma równo 50 st. C.
  11. stąd właśnie dopisek w nawiasie - 100% pewności nie miałem a pisałem z autopsji bo akurat sprzęgło robiłem w swoim b5
  12. ahu ma koło dwumasowe (przynajmniej mój miał)
  13. Zasadniczo AVF PD brak serwa w postaci klasycznej (o której mówią koledzy). Jedyne co to przy grodzi stojąc przed autem po lewej stronie jest gumowy wężyk, który to prowadzi do vaccum pompy (lub też pompy tandemowej jak zwał tak zwał). Lekko ruszając króćcem sprawdź czy nie ma luzu. Jeśli jest luz pompka do wyjęcia i wewntualnej diagnozy. Ja u siebie wymieniłem na nową bosh (nie luk jak było w oryginale) i hamulce są jak ta lala - problem z twardym jak koci ogon pedałem po postoju (lub dynamicznym pulsacyjnycm hamoweaniu) ustał jak ręką odjął. Do tego zauważyłem wyrównanie zużycia tarcz tylnych po jakichś 1000 km.
  14. witam, passat 3b5 1999r ahu 90km licznik 3b0 920 902 a. licznik jest raczej przelozony z innego autka, gdyż na tyle widnieje napis korektorem "b5 2000r". jest zdekompletowany - brakuje diód od tempomatu, poduszki etc. Chciałbym go wymienic na jakiś fis lub 1/2 fis. Jaki muszę licznik zakupić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności