Skocz do zawartości

Pytka

  • Liczba zawartości

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pytka

  • Urodziny 21.09.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. i jak jakieś nowinki dotyczące szarpania przy pierwszym ruszaniu ? ktoś ogarnął temat ja już prawie rok tak jeżdze i raz szarpie raz nie raz lekko raz mocniej już sam nie wiem od czego może być to spowodowane? ciekawe jak bym podniósł auto przy pierwszym ruszeniu czy też by szarpał ? bez obciążenia ? chyba nie powinien ? bo chciałbym wykluczyć uklad paliwowy ? a może to przegub? ale to by było chyba nierealne żeby tylko na początku tak szarpał ludzie pomóżcie
  2. a możesz napisać co u ciebie było ? bo u mnie raz szarpie raz nie myślałem że im zimniej tym gorzej a teraz pare dni wogóle nie szarpał czasami faktycznie wydaje mi się że to od wilgotności powietrza zależy jak kolega wcześniej pisał może to dziwne ale tak mi się też wydaje
  3. a więc powracam do tematu minęło już sporo czasu gdzie zauważyłem szarpania przy ruszaniu i jestem skłonny stwierdzić że to nie chyba sprzęgło bo to już nie długo rok jak zauważyłem objawy a szarpanie jest identycznie a podejrzewam że sprzęgło po takim czasie już by się wysypało ? zauważyłem też że teraz jak mamy takie mrozy szarpanie jest na98% nie odczuwalne może przez to ze jest wieksza dawka paliwa i ma to jakiś wpływ? hmm
  4. no właśnie cały dolot był 3 miechy temu czyszczony i kolektor , tylko znowu historia się powtarza , oleju mam minimalnie ponad normę albo równo z maxem ale gdzieś czytałem że lepiej jest jak jest troche mniej od maxa no nic pokombinuje w wekend
  5. turbina odpada robiona 3 miechy temu, obstawiam odme może za dużo oleju w silniku bo jak mi zalali po wymianie to jest lekko ponad miarke (max) może lepiej jak by było lekko poniżej (max)? hmm już kombinuje jak mogę coś w tym może jest że wywala olej a tym bardziej jak jest go sporo w silniku hmm sam nie wiem szkoda mi trochę wywalić 400zł na nowy EGR zaślępię ten wężyk podciśnienia na gruszce może to zmiejszy wyciek oleju z tych dziurek skory nie będzie pracował ? ps. u mnie też auto nie kopci chodzi jak ta lala zero dymka przy wymianie turbiny cały dolot czyszczony intercooler wiec podejżewam odme
  6. Hej mam pytanko gdyż ostatnio ostro zaczął mi cieknąć EGR wymieniłem na używkę 3 miechy był spokój i znów leje się olej z dziurek pod grzybkiem EGR i tu pytanie gdyż mam zaślepiony powrót spalin ale czy nie powinienem zaślepić też wężyka podcisnienia n=który wchodzi do tego grzybka ? żeby on w srodku nie pracował bez sensu i się nie otwierał ? tak mi się wydaje no bo tam są dwa wężyki podciśnienia jeden idzie do gruszki ale on musi być bo zdławia też auto ale ten na grzybku powinien chyba być zaślepiony skoro i tak powró spalin mam zaślepiony od dołu
  7. narazie jezdze nie ma takiej tragedi pare razy ruszę i jest ok
  8. ja na 99% obstawiam sprzęgło znajomy też tak miał przypalał sprzęgło na jakiś czas pomagało ja teraz zbieram na komplet plus wymiane ech 2tyś nie moje , jeszcze trochę i naprawy mi przekraczą połowę wartości auta masakra
  9. no ja dziś ruszałem zalany ponad połowę baku i nic nie szarpało 9C na dworze i ani drgnięcia nic zobacze jak trochę pojezdzę
  10. słuchajcie czy takie szarpania może powodować jakiś element podawania paliwa np. pompka w baku lub tandempompa? bo zauważyłem że jak mam dużo paliwa ok pół baku wzwyż narazie nie szarpie nie wiem czy to tylko zbieg okoliczności ? hmm ale zauważyłem też lepiej pali bo powoli robi się chłodno i kilka razy dziwnie mi odpalił tak z 2 razy zakręcił , ale jak zalałem trochę ropki to zapala idealnie i nie szarpie trochę to dziwne może po prostu zbieg okoliczności
  11. siemka chę wymienić olej w skrzyni Tdi AVF 2001r 6biegów czy ten olej bedzie dobry ? http://allegro.pl/fuchs-titan-sintofluid-fe-75w-1l-mokotow-gratisy-i3535929152.html
  12. u mnie szarpanie zaczeło się gdzieś w maju jak kupiłem auto w styczniu nic się nie działo jade w poniedziałek na wymianę płynu hamulcowego i obejżą mi wysprzęglik ale jakoś wątpię że to od tego
  13. to już wogóle dziwne, tego się właśnie boje że po wymianie dalej będzie to samo ale musi być jakaś logiczna przyczyna ?
  14. uzbieram kase wymienie komplet bo i tak auto trochę zostanie u mnie więc jeden problem bede miał z głowy
  15. Ja już nie mam siły to przypalenie sprzęgła chyba u mnie to nie to bo był jeden taki dzień gdzie objawy wróciły i od tej pory nic się nie dzieje jakiś cyrk , narazie to olałem poczekam na niższe temp zobacze co się bedzie działo bo chcę jeszcze wymienić tandempompe bo w zeszłą zimę po kupnie auta ciężko palił obstawiam pompę bo wszystko inne ogarnąłem od tego czasu , już normalnie mam chęć sprzedać paska ale 6tys włożone i weź tet=raz go sprzedaj ja już się poddałem nie ma reguły kiedy pojawiają się szarpania raz szarpie tydzień nie nawet jak jest zimno więc poczekam aż się może coś rozleci najlepiej zamienił bym paska na 2.8 benzynkę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności