max8810 Zgłoś #761 Napisano 28 Grudnia 2012 witam mam taki problem ostatnio podlaczylem paska do laptopa i wyskoczylmi blad g62 ( czujnik temperatury cieczy) wymienilem dzisiaj i znow wskazowka pokazuje mi miedzy 70-80 w trakcie jazdy natomiast podpialem po vaga i tenmperatura w instrumentals wyniosla 68*C. ale co ciekawe jak przyjechalem z dluzszej jazdy i po odpoczynku silnika z 5 minut po przekreceniu kluczyka wskazowka na kokp[icie stala rowno z 90*C natomiast gdy juz odpalilem silnik stopniowo spadala wlasnie dotych 70-80stopni.czy musze wymienic termostat jeszcze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #762 Napisano 28 Grudnia 2012 witam mam taki problem ostatnio podlaczylem paska do laptopa i wyskoczylmi blad g62 ( czujnik temperatury cieczy) wymienilem dzisiaj i znow wskazowka pokazuje mi miedzy 70-80 w trakcie jazdy natomiast podpialem po vaga i tenmperatura w instrumentals wyniosla 68*C. ale co ciekawe jak przyjechalem z dluzszej jazdy i po odpoczynku silnika z 5 minut po przekreceniu kluczyka wskazowka na kokp[icie stala rowno z 90*C natomiast gdy juz odpalilem silnik stopniowo spadala wlasnie dotych 70-80stopni.czy musze wymienic termostat jeszcze?? A to zależy jaki czujnik zainstalowałeś,przy niesprawnym termostacie w zasadzie takich jaj,które opisujesz,nie byłoby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
max8810 Zgłoś #763 Napisano 28 Grudnia 2012 wymienilem na normalny czujnik po czym skasowalem blad. ale po wymianie czujnika zauwazylem ze wskazowka lezy pomiedzy 70-80 a tamten na ktory wymienilem lezal bezprzezrwy na 70 wiec postanowilem go wymienic bo takie objawy wlasnie mial czujnik plus tak pokazal vag. a nie chce wymieniac milon rzeczy zeby do tego dojsc co jest nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #764 Napisano 28 Grudnia 2012 wymienilem na normalny czujnik po czym skasowalem blad. ale po wymianie czujnika zauwazylem ze wskazowka lezy pomiedzy 70-80 a tamten na ktory wymienilem lezal bezprzezrwy na 70 wiec postanowilem go wymienic bo takie objawy wlasnie mial czujnik plus tak pokazal vag. a nie chce wymieniac milon rzeczy zeby do tego dojsc co jest nie tak Miałem na myśli producenta,nie jest tajemnicą,że większość zamienników źle wskazuje.ORI,bądź firmy EPS są sprawdzone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endrju162 Zgłoś #765 Napisano 31 Grudnia 2012 Witam. Mam taki problem. Jestem posiadaczem Passata B5 FL Variant z 2001 roku z silnikiem 1.9 TDI AVF. Falowała mi wskazówka temperatury a także zapalała się i mrugała kontrolka temperatury cieczy chłodzącej, nawet na zimnym silniku. Pojechałem na warsztat, podpięli go pod kompa i wyszło, że padnięty jest czujnik temperatury G2/G62. Kupiłem nowy zielony firmy Febi. Zmienili go na warsztacie (założony był czarny ale zielony to zamiennik). Wymiana nie pomogła: po odpaleniu nawet zimnego silnika zapala się i mruga kontrolka temperatury cieczy chłodzącej a wskazówka temperatury dochodzi tylko do około 87 stopni Celsjusza, a jak chamuję, np. przed światłami to w ciągu sekundy spada na zero, auto się zatrzyma na światłach to wraca na około 70 stopni. Dodam, że jak się nagrzeje do tych 87 stopni to leci normalnie gorące powietrze z nawiewu. Auto odpala normalnie bez problemów, pali mało. Pomóżcie mi proszę bo już mi ręce opadają. czy to może być wina termostatu takie gwałtowne skoki temperatury? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szu79 Zgłoś #766 Napisano 1 Stycznia 2013 A czy mozliwe jest ze gdy czujnik G62 wogole nie dziala cziezko jest odpalic samochod, bo mnie na Vagu pokazuje niesprawny czujnik G62 i jednoczesnie prawie wogole nie da sie go odpalic, a nawet jak juz sie uda to jak jade i wrzuce na luz to obroty spadaja do 400-500obr/m i silnik walczy zeby je podniesc i czasem mu sie uda a czasem zgasnie, bo zastanawia mnie czy czujnik G62 ma na to jakis wplyw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pilz Zgłoś #767 Napisano 1 Stycznia 2013 A czy mozliwe jest ze gdy czujnik G62 wogole nie dziala cziezko jest odpalic samochod, bo mnie na Vagu pokazuje niesprawny czujnik G62 i jednoczesnie prawie wogole nie da sie go odpalic, a nawet jak juz sie uda to jak jade i wrzuce na luz to obroty spadaja do 400-500obr/m i silnik walczy zeby je podniesc i czasem mu sie uda a czasem zgasnie, bo zastanawia mnie czy czujnik G62 ma na to jakis wplyw Cześć Zdecydowanie czujnik walnięty.Problemy z falującymi obrotami i gaśnięciem silnka to przez błędne wskazania temperatur z czujnika do komputera.Kup markowy czujnik,a zobaczysz,że po wymianie te problemy znikną.Miesiąc temu miałem taki sam problem.Zdziwiłem się,że jeden czujnik tak może utrudniać jazdę,a jedak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szu79 Zgłoś #768 Napisano 1 Stycznia 2013 wlasnie na niego czekam, bo nie stety jestem w angli a kupic tu cos w sklepie motoryzacyjnym to jakas masakra, tylko serwis, a oring juz mi puszczal lekko plyn, mam nadzieje ze to tylko to, bo jak mi cos w samochodzie niedziala to spac nie moge, ale dzieki za podpowiedz ze to moze byc jedyna awaria, a nie jakas druga jeszcze ktorej nie zlokalizowalem, oby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #769 Napisano 1 Stycznia 2013 Mam pytanko odnośnie czujnika temperatury.Otóż na zimnym silniku w garażu przy temperaturze otoczenia około 3-4stopnie w grupie silnik blok 007 mam wskazania 1) 4,5 stopnia 2) 0 3) 7,2 stopnia 4) 1,8 stopnia a w instrumentach blok 003 1) 5stopni.Czyli różnica między G62 a G2 3,2stopnia niby ok.Ale po rozgrzaniu G62 pokazuje 86stopni a G2-72stopnie.Wskazówka nie stoi w pionie a przewód od termostatu zimny.Czujnik wymieniałem na orginalny 3 miesiące temu i chyba wszystko wskazuje na to że muszę jeszcze raz. Może ktoś ma jakieś inne sugestie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #770 Napisano 2 Stycznia 2013 Czujnik wymieniałem na orginalny 3 miesiące temu i chyba wszystko wskazuje na to że muszę jeszcze raz. Moj kupiony w sklepie, ale ze znaczkiem VW 0000 od razu byl do wymiany. Zanizal o 5-8C w porownaniu do starego, na ktorym ciagle jezdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #771 Napisano 2 Stycznia 2013 Mam pytanko odnośnie czujnika temperatury.Otóż na zimnym silniku w garażu przy temperaturze otoczenia około 3-4stopnie w grupie silnik blok 007 mam wskazania 1) 4,5 stopnia 2) 0 3) 7,2 stopnia 4) 1,8 stopnia a w instrumentach blok 003 1) 5stopni.Czyli różnica między G62 a G2 3,2stopnia niby ok.Ale po rozgrzaniu G62 pokazuje 86stopni a G2-72stopnie.Wskazówka nie stoi w pionie a przewód od termostatu zimny.Czujnik wymieniałem na orginalny 3 miesiące temu i chyba wszystko wskazuje na to że muszę jeszcze raz. Może ktoś ma jakieś inne sugestie ? Problem rozwiązany wymieniłem czujnik również na ori a stary oddam do reklamacji może oddadzą kasę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaksiu1971 Zgłoś #772 Napisano 3 Stycznia 2013 Witam .Czy trzeba kasować błąd 16500 g62 czy po wymianie sam się dostosuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #773 Napisano 3 Stycznia 2013 Witam .Czy trzeba kasować błąd 16500 g62 czy po wymianie sam się dostosuje? Tak, błąd trzeba wykasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szu79 Zgłoś #774 Napisano 3 Stycznia 2013 I rzeczywiscie, wymienilem G62 i odpala jak nigdy dotad , nigdy bym nie pomyslal, ze ten czujnik moze spowodowac tyle zamieszania, i jeszcze jedno, gdyby ktos mial taka sytuacje, w moim przypadku, po wykasowaniu bledu vagiem przed wymiana blad nie wyskakiwal mimo ze czujnik byl nadal nie sprawny, dopiero gdy jakims cudem udalo mi sie odpalic, i pochodzil ze dwie minuty, dopiero w tedy sie blad 16500 ujawnial. nie wiem czym to bylo spowodowane akurat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaksiu1971 Zgłoś #775 Napisano 5 Stycznia 2013 Wymiana czujnika g62 na nowy EPS 65pln i zapala rano jak nowy.Tak jak w poście wyżej tyle że nie wykasowałem błędu,niech żyje VAG com .Mechanicy chcieli wymieniać przewody ,świece, aku i tworzyli takie teorie że strach ale VAG prawdę ci powie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #776 Napisano 28 Stycznia 2013 witam mam podobny problem z silnikiem AZX 2,3 benzynka 170 KM problem jest taki że czasem pokazuje mi na liczniku dobrą tem. a czasem w ogóle sie nie podniesie i siedzi na 50 st. C. Czasami jest tak że odpale i tem. 50 podczas jazdy czasem wskaczy na 90 a czasem nie. Przy odpalaniu czuć bardzo benzyną niespaloną czyli zalewa i pali trosze za dużo moim zdaniem. I jeszcze jeden objaw czasami przy podjechaniu do świateł jak już stoje oboty falują i to tak że potrafi zgasnąć. Obroty schodzą do 500 obr/min podnosza sie do 1000 spadają i tak cały czas. Czasami pomaga jak wcisnę pedął gazu tak do 2000 obr/min. i sam sobie powoli spadnie, ale nie zawsze to działa. Wywala tylko błąd 01039 - czyli wskaźnika temperatury(G2) zaznaczam że wskaźnika czyli tego na liczniku a nie tego czyjnika(G62) dla ECU Moim zdaniem po lekturze forum to bedzie na 99% wskaźnik/czujnik G2/G62 Może macie inne sugestie, choć nie sądzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #777 Napisano 28 Stycznia 2013 Wywala tylko błąd 01039 - czyli wskaźnika temperatury(G2) zaznaczam że wskaźnika czyli tego na liczniku a nie tego czyjnika(G62) dla ECU wywala błąd wiec oczywista jest wymiana, nie ma innej możliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rasters Zgłoś #778 Napisano 29 Stycznia 2013 Górny wąż robi się ciepły w momencie otwarcia termostatu. Panowie tak z ciekawości jak to jest z tymi wężami? Termostat jest na dolnym wężu tuż przy bloku i czy to on nie powinien robić się ciepły po otwarciu termostatu? Następnie płyn powinien wędrować od dolnego węża przez chłodnicę do górnego i do zbiornika wyrównawczego czy odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #779 Napisano 29 Stycznia 2013 tak to dziwnie zrobili że leci odwrotnie puszcza termostat i leci płyn z góry przez chłodnice w dół do termostatu. Na jedno nawet to i mądre bo dawkuje jakoś tą temp. a nie jak by otworzył i wypuścił od razu całe ciepłe w chłodnice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rychu_90 Zgłoś #780 Napisano 30 Stycznia 2013 witam mam podobny problem z silnikiem AZX 2,3 benzynka 170 KM problem jest taki że czasem pokazuje mi na liczniku dobrą tem. a czasem w ogóle sie nie podniesie i siedzi na 50 st. C. Czasami jest tak że odpale i tem. 50 podczas jazdy czasem wskaczy na 90 a czasem nie Miałem to samo, dodatkowo wywalał błąd czujnika temperatury płynu chłodzącego (-40 st ) Z tego co się dowiedziałem czujnik w tym przypadku nie odpowiadał za zachowanie opisane powyżej, mianowicie wahająca się temperaturę. Jeśli chodzi o spalanie to tak, potwierdzam - u mnie też dużo więc palił na wywalonym czujniku ale za wahania temperatury na wyświetlaczu odpowiadał termostat. Był po prostu na wykończeniu i to on sprawiał, że raz pokazywał 70 st raz w ogóle się nie podnosił... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach