Skocz do zawartości
Konrados

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Rekomendowane odpowiedzi

a czy moze byc wina czujnika temperatury,to ze jak cieply musze ze dwa razy zakrecic rozruszniukie zeby odpalil?najczescie zdaza sie tozaraz po zatrzymaniu i probie odpalenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mogę zlokalizować tego czujnika w silniku.Passat 1.9 TDI(AHU).Czy ma ktoś schemat silnika?.

może coś pomoże http://forum.vw-passat.pl/threads/37322-czujnik-g-62?p=364384&viewfull=1#post364384

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki kolego za schemat.Sam znalazłem,na przewodzie gumowym wychodzącym z głowicy,po prawej stronie stojąc przodem do samochodu.Był czarny teraz jest zielony,koszt 35zł w hurtowni i po kłopocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie czy jak komputer mi zawyża spalanie równo o 2l/100km to może być walnięty czujnik G62 na kompie wskazuje 8,4 a spala rzeczywiście 6,4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nadal się motam ze swoim paskiem, nie wiem czy szwankuje przekaźnik świec żarowych czy czujnik temp. cieczy. Dziś rano odpiąłem czujnik aby zobaczyć czy będą grzały świece, autko zapaliło i zgasło następnie podpiałem go i juz nie gasł. Czy można zatem wykluczyć przekaźnik?

Natomiast na ciepłym silniku jak odepnę czujnik to świece grzeją i zapala od razu.

proszę o pomoc.

Edytowane przez tppl1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie ktos moze jaki czujnik g2/g62 idzie do mojego sinika,w sklepie gosc mi podał zielony półokragły a gdy zajrzalem do mnie jest niebieski kwaratowy jak ktos wie jaki ma byc i zna moze nr to niech ktos podrzuci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro zajrzałeś to wiesz....kwadratowy niebieski,bądź kwadratowy zielony.Nie zapominaj o oringu,jeśli zamierzasz wymienić,powinien być w komplecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie o to mi chodzi jaki powinien byc w orginale w tym modelu AJM bo wczesniej mechanik go wymieniał i niewiem czy załozyl ok czy jakikolwiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
własnie o to mi chodzi jaki powinien byc w orginale w tym modelu AJM bo wczesniej mechanik go wymieniał i niewiem czy załozyl ok czy jakikolwiek

Chcesz mieć czujnik ori,podjedź do ASO ,będziesz miał ori.Ja mam zamiennik,zielony zresztą,firmy EPS,który zmienił uszkodzony niebieski ori i nie mam z nim najmniejszego problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nadal się motam ze swoim paskiem, nie wiem czy szwankuje przekaźnik świec żarowych czy czujnik temp. cieczy. Dziś rano odpiąłem czujnik aby zobaczyć czy będą grzały świece, autko zapaliło i zgasło następnie podpiałem go i juz nie gasł. Czy można zatem wykluczyć przekaźnik?

Natomiast na ciepłym silniku jak odepnę czujnik to świece grzeją i zapala od razu.

proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio zauważyłem, że na zegarach temperatura silnika pojawia się i znika. Ostatnim razem jak byłem u mechanika to niby przeczyscił złacze czujnika i było wszystko ok przez 2 lata. Teraz znow mam przerwy w pracy tejze kontrolki na zegarach. Domyslam sie, ze moze byc uszkodzony przewod. Chcialbym sam jeszcze raz przeczyscic zlacze tego czujnika ale nie jestem pewny czy dobrze szukam. Dotarlem do informacji ze bedzie to czujnik zespolony ktory znajduje sie (stojac przodem do silnika) po jego prawej stonie, na króću bliżej grodzi silnika. Może ktoś potwierdzić czy chodzi dokładnie o ten czy może jakiś inny odpowiada za sterowanie tym zegarem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu za blokiem silnika na kroćcu wody masz ten czujnik,kolor niebieski powinieneś mieć,względnie zielony,kostka o ile mnie pamięć nie myli również jest koloru niebieskiego.Sprawdź złącze czy nie jest zaśniedziałe oraz przewody do niego dochodzące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a możesz mi powiedzieć jak on się nazywa fachowo ? Łatwiej będzie mi szukać na schemacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik zespolony G62/G2,rozumiem,że masz schemat z ETKI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, z etki :) Dzieki wielkie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytalem jeszcze na forum ze zespolony jest w silnikach wiecej niz 4 cylindrowych a w afn chyba jest on osobno Czyli oddzielnie G2 i G62. Sprawdzales moze jak to jest u ciebie bo widze ze mamy te same silniki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a w afn chyba jest on osobno Czyli oddzielnie G2 i G62

oddzielnie są, ale znajdują sie w jednej obudowie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no juz namierzylem ten czujnik. Siedza dwa w jednej obudowie - kolor zielony. Czujnik 4pinowy. Namierzylem juz w etce numer, ori w aso vw kosztuje ok 90zł. Czytalem gdzies ze ludzie podkladaja dokladnie taki sam od skody bodajze superb. Niestety ma on tam juz inny numer mimo ze to ten sam czujnik. Ma ktos numer do tanszego odpowiednika od skody, moze ewentualnie etkę rozbudowaną z mozliwoscia podgladniecia tej marki ?

 

Mam jeszcze jedno pytanie. Podpialem dzis VAG'a i wykazał bład właśnie tego czujnika z opisem "błąd sporadyczny, przerwa lub zwarcie do plusa". Zgadzaloby sie bo sporadycznie przestaje dzialac, po czym sam zaskakuje. Tu problem - mianowicie, zdarzaja sie takie usterki samego czujnika czy jednak to gorsza opcja i szukac przerwy w instalacji? To co widac z zewnatrz jest w dobrym stanie, brak widocznych przetarc przewodow itp. Jesli ktos ma ksiazke to moglby podrzucic gdzie te kable lecą, do komfortu po siedzeniem kierowcy czy do komputera pod maską?

Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no juz namierzylem ten czujnik. Siedza dwa w jednej obudowie - kolor zielony. Czujnik 4pinowy. Namierzylem juz w etce numer, ori w aso vw kosztuje ok 90zł. Czytalem gdzies ze ludzie podkladaja dokladnie taki sam od skody bodajze superb. Niestety ma on tam juz inny numer mimo ze to ten sam czujnik. Ma ktos numer do tanszego odpowiednika od skody, moze ewentualnie etkę rozbudowaną z mozliwoscia podgladniecia tej marki ?

 

Mam jeszcze jedno pytanie. Podpialem dzis VAG'a i wykazał bład właśnie tego czujnika z opisem "błąd sporadyczny, przerwa lub zwarcie do plusa". Zgadzaloby sie bo sporadycznie przestaje dzialac, po czym sam zaskakuje. Tu problem - mianowicie, zdarzaja sie takie usterki samego czujnika czy jednak to gorsza opcja i szukac przerwy w instalacji? To co widac z zewnatrz jest w dobrym stanie, brak widocznych przetarc przewodow itp. Jesli ktos ma ksiazke to moglby podrzucic gdzie te kable lecą, do komfortu po siedzeniem kierowcy czy do komputera pod maską?

Z góry dzięki za pomoc.

 

 

 

Kupowałem tu orginał , z dostawą 38,50 , jest OK.

 

http://motoplatforma.com/index.php?p1223,czujnik-temperatury-wody-elth-059-919-501-a-audi-ford-seat-skoda-vw-oryginal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już doszedł, zamontowałem dzisiaj i faktycznie wszystko się zgadza. Czujnik oryginalny, sklep ma bardzo dobre ceny. W ASO VW krzykneli za niego 180zł, w ASO Skody 135zł a tu doszedł identyczny jak miałem wczesniej oryginalny firmy ELTH za 31zł plus wysyłka.

To tylko pokazuje jaką marżą są obrzucone części w sprzedarzy dealerskiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności