marcin815 Zgłoś #621 Napisano 21 Czerwca 2011 wygląda mi to raczej na termostat. miałem podobny problem, wymieniłem czujnik i niestety nie pomogło. dopiero po wymianie termostatu wskazówka wróciła na swoje miejsce tzn. na rozgrzanym 90 stopni:) od tego czasu jest tak jak być powinno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cliper Zgłoś #622 Napisano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) Kto mi powie czy rezystancja na obu parach stykow czujnika G62 ma byc taka sama?Bo u mnie sie rozni dosc znacznie w calym zakresie temperatur. Ajesli powinny byc takie same to moze od razu jaki numer do ANB ? Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez Cliper Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SWEDEN1981 Zgłoś #623 Napisano 28 Września 2011 Ktoś wie gdzie jest czujnik temperatury cieczy G62 w silniku 2.0tdi BGW 136km 2004r bo szukam i nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter_g1 Zgłoś #624 Napisano 24 Października 2011 Witam Mój Passat to 1,8 20v adr 1996r . Mój problem dotyczy chyba wskaźnika temperatury. Po przejechaniu już ok 2 km pokazuje 100 - 130 st. Na początku myślałem że to czujnik wymieniłem na nowy , nic to nie dało .Podejrzenie padło na termostat ale dalej to samo, na próbę wyjąłem go . Później dopatrzyłem się że nawet kiedy silnik jest zimny nie uruchamiany kilkanaście godzin,przekręcam zapłon a wskaźnik pokazuje jakieś 70 st. Wymieniłem czujnik jeszcze raz, czyli testowałem już 2 nowe i dalej nic. Na biegu jałowym wystarczy że jest odpalony ok 2 minut i ma już 100 st. Bardzo proszę o pomoc. Czy to może być wina wsadu licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lord_kalina Zgłoś #625 Napisano 24 Października 2011 (edytowane) Witam Mój Passat to 1,8 20v adr 1996r . Mój problem dotyczy chyba wskaźnika temperatury. Po przejechaniu już ok 2 km pokazuje 100 - 130 st. Na początku myślałem że to czujnik wymieniłem na nowy , nic to nie dało .Podejrzenie padło na termostat ale dalej to samo, na próbę wyjąłem go . Później dopatrzyłem się że nawet kiedy silnik jest zimny nie uruchamiany kilkanaście godzin,przekręcam zapłon a wskaźnik pokazuje jakieś 70 st. Wymieniłem czujnik jeszcze raz, czyli testowałem już 2 nowe i dalej nic. Na biegu jałowym wystarczy że jest odpalony ok 2 minut i ma już 100 st. Bardzo proszę o pomoc. Czy to może być wina wsadu licznika. Do głowy przychodzą mi dwie rzeczy 1: Test zegarów wagiem - sprawdzisz czy wskazówka temp nie jest przesunięta 2. Słabe przejście sygnału elektrycznego w wiązace od czujnkia G2/G62 do komputera/albo zwarcie. Czujnik temperatury sprawdza rezystancję czyli opór jeśji w wiązce będzie dodatkowy opór lub zwarcie pomiar będzie fałszywy Jeśli nic nie znjdziesz to ja bym się pokusił o kontrolę temperatury sondą K od multimetru (ale to może szalony pomysł) Edytowane 24 Października 2011 przez lord_kalina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robson221800 Zgłoś #626 Napisano 19 Listopada 2011 Witam mam nieco podobny problem z odpalaniem rano i znajomy mi podpowiedział żebym właśnie wymienił czujnik cieczy. Czy według was może być to? Wskazówka w normie 90 stopni. PS gdzie u mnie znajduje się owe cudeńko? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość holek Zgłoś #627 Napisano 22 Listopada 2011 koledzy jestem nowy na forum,wiec prosze o wyrozumiałość.Mam passata 1.8t niepokoi mnie nie rowna praca silnika tzn na jalowym biegu drga od siedemset do tysiaca obr na min nie wazne czy cieply czy zimny,dodam ze przebieg 85tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr_Nobody Zgłoś #628 Napisano 22 Listopada 2011 (edytowane) Witam prawdopodobnie mam do wymiany czujnik cieczy G2 gdyż termostat i płyn już wymieniłem a wskazówka temp. dalej lata. Dodam że G62 jest chyba sprawny bo obroty odpalanie i spalanie silnika są ok. Chce się upewnić. Na zimnym silniku logowałem grupę: Całonocny postój auta od 20 01 - Engine, 007 -temperatura paliwa: -2,7 powietrza 2,7 płynu 0,9 :to jest = G62 17 - Instruments 003 temperatura 30 :to jest = G2 Logi: http://vaglog.rtnet.pl/spad4asz_63718.html http://vaglog.rtnet.pl/spad4asz_63719.html G2 do wymiany ? Kożystalem z tego tematu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/51667-Samodzielna-analiza-TDI Edytowane 22 Listopada 2011 przez Mr_Nobody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #629 Napisano 22 Listopada 2011 G2 do wymiany ?Tak, do wymiany.Przy okazji wymienisz też G62, bo jest zintegrowany z G2(dwa w jednym). Do nr nadwozia 3B-X-600 000 czujnik tzw.niebieski Od nr nadwozia 3B-Y-000 001 zielony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #630 Napisano 22 Listopada 2011 17 - Instruments 003 temperatura 30 Tam zawsze najniższa temp to 30 stopni-poprostu skala zaczyna się od 30 dla zegarów. Co nie zmienia faktu, że czujnik może być do wymiany skoro są wariacje wskazówkowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr_Nobody Zgłoś #631 Napisano 22 Listopada 2011 Tak, do wymiany.Przy okazji wymienisz też G62, bo jest zintegrowany z G2(dwa w jednym). Do nr nadwozia 3B-X-600 000 czujnik tzw.niebieski Od nr nadwozia 3B-Y-000 001 zielony Wymienię G2 miałem go dzisiaj w ręku i wiem jaki kupić ale nic nie wskazywało wizualnie że jest padnięty styki też całe. A G62 jest przecież od sterowania ECU. On jest sprawny Poza tym jest w innym miejscu , mimo to może coś szponcić w G2? Tomek ty na tym forum jesteś chyba na okrągło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #632 Napisano 22 Listopada 2011 Wymienię G2 miałem go dzisiaj w ręku i wiem jaki kupić ale nic nie wskazywało wizualnie że jest padnięty styki też całe.A G62 jest przecież od sterowania ECU. On jest sprawny Poza tym jest w innym miejscu , mimo to może coś szponcić w G2? Nie wiem jak tam w afn, ale w silniku na pompkach g2 i g62 są zamknięte w jednej obudowie. Czyli przy wymianie czujnika wymieniasz dwa tak na prawdę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr_Nobody Zgłoś #633 Napisano 23 Listopada 2011 Też nie dam za to głowy ale gdzieś czytałem że G62 jest przy chłodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #634 Napisano 23 Listopada 2011 Też nie dam za to głowy ale gdzieś czytałem że G62 jest przy chłodnicy To by było nie logiczne-czujnik do kompa musi mieć przecież odczyty małego obiegu, a nie dużego-jeśli by tak było to do czasu otwarcia termostatu ecu nie miało by informacji o faktycznej temperaturze silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #635 Napisano 23 Listopada 2011 Też nie dam za to głowy ale gdzieś czytałem że G62 jest przy chłodnicy Przeczytaj ten temat chociaż do 62 postu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #636 Napisano 23 Listopada 2011 Też nie dam za to głowy ale gdzieś czytałem że G62 jest przy chłodnicy Byzydura W Afnie to jest zamknięte w jednej kostce. Wiem bo przerabiałem temat. Kup, wymień problemy znikną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #637 Napisano 23 Listopada 2011 panowie a jest mozliwe ze czujnik temp plynu i paliwa podczas jazdy autem zmienia nagle temp (tzn spadnie i potem pokaze znowu ok) a komp nie zapisze bledu czy raczej jest to nie realne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik Zgłoś #638 Napisano 24 Listopada 2011 Podłącze się pod temat. Miałem kłopot ze świecami żarowymi. Nie dochodził do nich prąd. Po odpięciu czujnika G2 (niebieski) prąd na świecach jest. Więc szybka decyzja o wymianie czujnika. Czujnik wymieniłem gubiąc przy tym sporo płynu ale ok. Płyn uzupełniłem, wtyczka podpięta. Lecz dalej (co prawda na ciepłym silniku) nie ma prądu na świecach (ale przy ciepłym to chyba normalne?). Nie działa natomiast wskaźnik temperatury płynu. Co jest grane? kupiłem uwalony czujnik? Ok, jest to możliwe ale na starym czujniku wskaźnik temperatury działał... W czym więc problem? Zgłupiałem. Zapowietrzony układ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #639 Napisano 25 Listopada 2011 (edytowane) Witam, miałem problem z czujnikiem temp i po wymianie (ori 059 919 501 A) chyba nadal go mam... Vag pokazywał tak: i teraz na nowym czujnikiu nadal tutaj (Instruments 003) jest te cholerne 30 stopni... Co robić? Instalacja? Czy tak ma być? Gdzieś wyczytałem (parę postów wyżej), że skala dla licznika się zaczyna od 30 st i dlatego takie jest najniższe wskazanie, ale coś mi się nie chce wierzyć... ale kto wie, mam małą nadzieję, że tak jest i mam sprawne to cholerstwo Bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam Edytowane 25 Listopada 2011 przez holker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #640 Napisano 25 Listopada 2011 ale coś mi się nie chce wierzyć Możesz nie wierzyć i wymieniać czujniki w nieskończoność, albo uwierzyć i mieć spokój... Po co licznikowi wiedzieć, że temperatura cieczy jest np 25 stopni, skoro i tak tego nie pokaże? Widocznie z takiego założenia konstruktorzy wyszli i zaczęli skalę dopiero od 30. Dlaczego od 30, a nie od 50? O to to już VW by trzeba zapytać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach