Skocz do zawartości

robson221800

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O robson221800

  • Urodziny 01.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rajgród

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Kolego StefanTG na poprzedniej stronie jest opisane krok po kroku przeze mnie i zdjęcia też są dziś edytowałem post.
  2. Witam all jakiś tydzień temu wystąpiły u mnie jakieś takie trzaski w głośnikach ale tylko przy wyższych tonach bo przy niższych jest ok. Wyglądają mi te trzaski na jakieś zakłócenia i w dodatku występują we wszystkich głośnikach. nie wiem gdzie szukać powodu tych zakłóceń?? a no i mam przy tym w bagażniku skrzynie basową aktywną ale po odłączeniu jej nic nie zmienia się proszę o jakieś wskazówki i pozdrawiam
  3. Aby wyjąc żarówkę z oprawką ale po co?? Wystarczy odpiąć zatrzaski po obu stronach (żółte strzałki na zdj) oprawka odchyla się i wyjmujesz żarówkę.. wymieniasz i składasz i wszystko pięknie świeci:) [ATTACH=CONFIG]79965[/ATTACH] http://www.picshot.pl/public/view/82222
  4. ja bym Ci radził sprawdzić micro styki w zamku często albo padają albo są gdzieś delikatnie nadłamane przez to sygnał nie działa jak powinien ewentualnie sprawdzić jak się ma okablowanie od modułu komfortu ewentualnie sam komfort otworzyć i spr styki:) a co do rozebrania zamka jest tu wszystko opisane jak co zrobić poszukaj na forum:) sam u siebie to naprawiałem.
  5. Spróbuje jeszcze po kombinować z VCDS-Lite. Jeśli to nie pomoże to chyba czas na nowy kabelek tylko już jakiś który da rade. Pozdrawiam.
  6. Witam piszę tutaj wiele już przeczytałem ale nie znalazłem jakoś żadnej wskazówki na moją odpowiedź. Sytuacja wygląda tak ma lapka Acer na nim XP z SP3 do niego kabelek KKL (niebieski) zainstalowane sterowniki (najnowsze przynajmniej mi się tak wydaję) porty dobrze ustawione za równo w programie jak i lapku. Mój problem polega na tym że chciałem potraktować Vagiem silnik tak w celu kontrolnym bo drobny kłopot pojawił się z rannym odpalaniem i nie mogę połączyć się z silnikiem. Gdy np wybieram Auto-Scan to tylko mogę połączyć się z ABS (nr 3), Instruments (nr 17), Airbags (nr 15), Cent. Conv. (nr 46). Wszystkiego już próbowałem, odłączałem akumulator, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, sprawdzałem na wszystkich jednostkach latency time od 1 do 16, zmniejszyłem wartość transferu do 1024 i nic dalej to samo?? Używam dwóch programów: VAG-COM Release 311-2 oraz Polski VAG 4.9. Nie ma pojęcia gdzie kryje się przyczyna?? Czekam na jakieś wskazówki i pozdrawiam.
  7. Witam otóż objawy były takie że rozrusznik kręcił ale nic poza tym na liczniku wszystkie kontrolki świeciły się i jak za każdym razem próbowałem go odpalić tak jakby akumulator zaczął słabnąć i wtedy napisałem tu. Dałem mu z 20 min przerwy i odpalił jak z fabryki? A jeśli chodzi o Vag. tuz pod gniazdem miałem obcięte kabelki naprawiłem połączyłem ze sobą i wydawało się że jest ok otóż to na czym mi zależało czyli błąd poduszki skasowałem i było ok wiec nie zagłębiałem się w zabawę z Vagiem dziś chciałem Vagiem potraktować ogólnie silnik bo pojawił się drobny kłopot przy porannym odpalaniu a tu co brak komunikacji z silnikiem i nie tylko mogę tylko chyba licznik i poduchy i to wszystko z czym mogę się połączyć i nie wiem gdzie szukać mam przyczyny? Bezpieczniki wszystkie ok. A i czy jest ok jeśli mam tylko w gnieździe tylko 3 kable a nie tak jak czytam w różnych opisach gniazda OBDII 4 kabelki? Czekam na jakieś wskazówki bo bez scanu silnika ani rusz. I kombinowałem z odłączaniem radia też żadnych rezultatów. Pozdrawiam.
  8. Pomocy? Ale kicha przeczytałem dzisiaj że odłączenie akumulatora coś powinno dać odnośnie vag. Więc tak zrobiłem ale dalej bez efektów? Nawet równocześnie z odłączonym radiem i nic.Ale nie o to chodzi. Po odłączeniu akumulatora teraz wcale nie mogę uruchomić silnika?? Zegar się zeruje cały czas, zamek w drzwiach zamyka się, kontrolka od instalacji gazowej się świeci, po przekręceniu kluczyka gdy chcę zapalić. Jakby immo nie pozwalał?? O co tu chodzi??
  9. Przepraszam nie zauważyłem.
  10. Witam ponownie problem z połączeniem znikł ale pozornie. makeć miał racje tuz pod gniazdem miałem obcięte kabelki naprawiłem połączyłem ze sobą i wydawało się że jest ok otóż to na czym mi zależało czyli błąd poduszki skasowałem i było ok wiec nie zagłębiałem się w zabawę z Vagiem dziś chciałem Vagiem potraktować ogólnie silnik bo pojawił się drobny kłopot przy porannym odpalaniu a tu co brak komunikacji z silnikiem i nie tylko mogę tylko chyba licznik i poduchy i to wszystko z czym mogę się połączyć i nie wiem gdzie szukać mam przyczyny? Bezpieczniki wszystkie ok. A i czy jest ok jeśli mam tylko w gnieździe tylko 3 kable a nie tak jak czytam w różnych opisach gniazda OBDII 4 kabelki? Czekam na jakieś wskazówki bo bez scanu silnika ani rusz. Pozdrawiam
  11. Witam znalazłem ten wątek akurat idealnie pasujący do mojego problemu otóż mam słabo trzymający już siłownik maski kiedy wsiadałem do autka maska była w górze, dosyć dynamicznie wsiadłem i widać musiałem trochę bujnąć autkiem i było bum maska zamknęła się i właśnie po tym bum mam teraz problem z jej domknięciem na zamek (czyli żeby to cięgło albo popychacz całkowicie schował się pod maskę)?? Nie wiem jaka jest przyczyna?? Cały mechanizm wydaje mi się że chodzi bez problemowo. Proszę o jakieś wskazówki pozdrawiam.
  12. Witam mam nieco podobny problem z odpalaniem rano i znajomy mi podpowiedział żebym właśnie wymienił czujnik cieczy. Czy według was może być to? Wskazówka w normie 90 stopni. PS gdzie u mnie znajduje się owe cudeńko? Pozdrawiam.
  13. Więc to może być powodem oporów z rana. Czy wystarczy zdjąć ten przewód i zatkać ten otwór w ezektorze i zaślepić i sprawdzić czy to może być przyczyną tak jak u Ciebie??
  14. Witam wszystkich prześledziłem ten cały wątek i mam nadzieje tam jak sugeruje zdunvw że to tylko przewód podciśnienia. A więc jeszcze nic nie wymieniałem zmalałem owy przewód i co okazuje się że to jest jakiś zwykły przewód żaden oryginalny i do tego pod trójnikiem nie ma u mnie żadnego zacisku?? Dziwne ale idąc dalej prześledziłem całą drogę tego przewodu i okazuje się że jest cały ale gdzieś mniej więcej w połowie zgięty w pół a sam przewód nie jest gumowy tylko strasznie twardy i sztywny i wiecie jak zgiąć taki to tak jak go zaślepić, w sumie to widać że go ktoś musiał zakładać bo wątpię że z fabryki vw taki wyszedł. A co do objawów tak jak u innych poranne odpalanie to udręka za pierwszym nie odpali zawsze dopiero za drugim zakręceniem. Poniżej dołączałam zdj. Problem pojawił się jakoś w połowie września?? Dodam że sekwencja moja ma już niespełna trzy latka.
  15. makeć co masz na myśli mówiąc o jakimś innym magicznym pstryczku??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności