Skocz do zawartości

chemik

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O chemik

  • Urodziny 30.04.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałbrzych

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2007
  1. Jeszcze dopowiedz jaka grupę logować i gdzie te 70% sprawdzić (011 dynamiczne?). Dzięki kolego za konkretną odpowiedź.
  2. Witam, logi poniżej. Turbina po regeneracji, ale auto nie ma pełnej mocy - słabe do 1,8 tys. obrotów a i później nie ma szału. http://vaglog.rtnet.pl/miszke_174034.html http://vaglog.rtnet.pl/miszke_174035.html http://vaglog.rtnet.pl/miszke_174036.html http://vaglog.rtnet.pl/miszke_174037.html http://vaglog.rtnet.pl/miszke_174038.html
  3. Podepnę się pod temat. Klima świeżo nabita, odgrzybiona, sprawdzona szczelność i ciśnienie w układzie (spec powiedział, że szalu nie ma ale jeszcze sprężarka pochodzi). I oczywiście co jakiś czas się wyłącza. Pochodzi 10 minut, potem przestaje chłodzić (choć sprężarka jest włączona i nie słychać przekaźnika). Po kolejnych paru minutach zaczyna chłodzić. Wiatrak cały czas się kręci. Autotest klimy nie wykazuje żadnych błędów. Gdzie szukać przyczyny?
  4. Wymieniłem kolejny czujnik i jest OK. Wynika z tego, że wczesniej kupiłem uwalony.
  5. U mnie problem taki. Czujnik wymieniony na nowy, pojawia się błąd w Vagu - G2/G62, wskaźnik temperatury stoi na 0, na Vagu temperatura silnika po nagrzaniu 90-91 stopni. Kupiłem walnięty czujnik? Czy gdzie indziej szukać problemu?
  6. Podłącze się pod temat. Miałem kłopot ze świecami żarowymi. Nie dochodził do nich prąd. Po odpięciu czujnika G2 (niebieski) prąd na świecach jest. Więc szybka decyzja o wymianie czujnika. Czujnik wymieniłem gubiąc przy tym sporo płynu ale ok. Płyn uzupełniłem, wtyczka podpięta. Lecz dalej (co prawda na ciepłym silniku) nie ma prądu na świecach (ale przy ciepłym to chyba normalne?). Nie działa natomiast wskaźnik temperatury płynu. Co jest grane? kupiłem uwalony czujnik? Ok, jest to możliwe ale na starym czujniku wskaźnik temperatury działał... W czym więc problem? Zgłupiałem. Zapowietrzony układ?
  7. Dalej tkwię w punkcie wyjścia. Na 100% nie jest spowodowane manetkami czy włącznikami świateł.
  8. Wyjmowałem go, odpięcie wtyczki nic nie zmienia.
  9. Włącznik świateł wydaje się być ok, światła działają.
  10. Może ale co ona ma wspólnego z postojowymi?
  11. Podniosę temat bo mam podobny problem. Najpierw miałem ciągle zapalone kierunkowskazy z prawej strony. W ciągu dnia zaczęła świecić również cała lewa strona i do tego, jakby było mało, postojowe przód/tył. Oczywiście kierunkowskazy nie reagują na ich włączanie - świecą cały czas. Istna choinka. Co sprawdziłem: - Odpiąłem przerywacz kierunkowskazów, brak efektu - nadal wszystko zapalone. - Sprawdziłem bezpieczniki - OK - Wyjęcie bezpieczników nic nie zmienia - nadal wszystko świeci - Wyjąłem moduł komfortu - jest suchy, jego odpięcie nic nie zmienia. Problem rozwiązuje tylko odpięcie akumulatora. Nie mam koncepcji gdzie szukać przyczyny. Jakieś pomysły?
  12. Auto zrobione, kupiłem przegub Holzera. Wymiana, tak jak jest to opisane w innym wątku, obyła się bez odkręcania wahaczy. Odkręciłem śrubę przegubu, podniosłem auto, zdjąłem koło, kierownica maksymalnie skręcona, lekko uniosłem podnośnikiem piastę i przegub da się wyjąć i zamontować nowy. Operacja trwała niecałą godzinę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności