Skocz do zawartości

marcin815

  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcin815

  • Urodziny 15.10.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrów Wielkopolski

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Miałem podobny przypadek tylko, że w innym aucie. Zastosowanie dodatkowego przekaźnika rozwiązało problem:)pozdrawiam
  2. napisz jeszcze czy szarpie Ci na zimnym czy rozgrzanym silniku, czy w sumie nie ma znaczenia...
  3. kolego to prawdopodobnie opornica wentylatora klimatyzacji:) poczytaj sobie troszke http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=85267 pozdrawiam
  4. witam!niedawno wymieniłem sprzęgło wraz z dwumasą i z początku było wszystko ok. po przejechaniu ok.4 tys km zaczęło się lekkie szarpanie najbardziej odczuwalne na zimnym silniku i na skręconych kołach przy ruszaniu, później wydaje mi się że troszkę drgania słabną, ale napewno nie jest tak jak być powinno. poduszki też sprawdziłem i wydaje mi się, że są w normie, poza jedną tą z przodu pod chłodnicą.wizualnie jest jakby troszkę rozdarta i jak ruszam silnikiem to mam wrażenie, że zbyt mocno pływa. czy to może mieć wpływ na szarpanie autem?pomóżcie bo już nie wiem gdzie szukać przyczyny. z góry dzięki. pozdrawiam
  5. tak mi się działo, ale przed wymianą sprzęgła i dwumasy. przyczyną było wtedy padnięte koło dwumasowe, które po rozgrzaniu praktycznie nie tłumiło drgań. teraz sytuacja mi się odwróciła i z kolei szarpie na zimnym silniku, ale nie jest to szarpanie tak mocne jak przed wymianą...
  6. ja też mam taki sam problem i szukam przyczyny.niedawno wymieniłem sprzęgło wraz z dwumasą i z początku było wszystko ok. po przejechaniu ok.4 tys km zaczęło się lekkie szarpanie:( najbardziej odczuwalne na zimnym silniku i na skręconych kołach przy ruszaniu, później wydaje mi się że troszkę drgania słabną, ale napewno nie jest tak jak być powinno. poduszki też sprawdziłem i wydaje mi się, że są w normie. gdzieś czytałem, że takie są objawy docierającego się sprzęgła ale sam już nie wiem. pojeżdżę jeszcze troszkę i jak nie będzie poprawy to chyba będę reklamował sprzęgło... jak ktoś ma większą wiedzę w tym temacie to niech podpowie. z góry dzięki. pozdrawiam
  7. witam!wymieniałem niedawno cały komplet sprzęgła wraz z kołem dwumasowym i zaraz po wymianie sprzęgło brało praktycznie od podłogi.po przejechaniu ok.1000 km zaczęło brać już znacznie wyżej, podobnie jak było przed wymianą. nie wiem czy tak ma być czy coś jest nie tak, zawiozłem auto do mechanika i on też nie potrafi znaleźć przyczyny.czytając powyższe posty troszkę się uspokoiłem, ale mechanik wciąż upiera się, że tak nie powinno być...
  8. mam podobnie i dodam, że sprzęgło niedawno wymieniałem tzn.dwumasa + całe sprzęgło. w sumie też nie wiem czy tak ma być...
  9. u mnie pukało jak np. podjeżdżałem pod lekki krawężnik na skręconych kołach. po wymianie drążków i końcówek ogólnie cisza:)
  10. wygląda mi to raczej na termostat. miałem podobny problem, wymieniłem czujnik i niestety nie pomogło. dopiero po wymianie termostatu wskazówka wróciła na swoje miejsce tzn. na rozgrzanym 90 stopni:) od tego czasu jest tak jak być powinno...
  11. witam!wymieniałem niedawno cały komplet sprzęgła wraz z kołem dwumasowym i zaraz po wymianie sprzęgło brało praktycznie od podłogi.po przejechaniu ok.1000 km zaczęło brać już znacznie wyżej, podobnie jak było przed wymianą. nie wiem czy tak ma być czy coś jest nie tak, zawiozłem auto do mechanika i on też nie potrafi znaleźć przyczyny.miał ktoś podobny problem?
  12. witam!wymieniałem niedawno cały komplet sprzęgła wraz z kołem dwumasowym i zaraz po wymianie sprzęgło brało praktycznie od podłogi.po przejechaniu ok.1000 km zaczęło brać już znacznie wyżej, podobnie jak było przed wymianą. nie wiem czy tak ma być czy coś jest nie tak, zawiozłem auto do mechanika i on też nie potrafi znaleźć przyczyny.miał ktoś podobny problem?
  13. u mnie 208 tys km i dwumasa nadawała się na złom, sprzęgło i docisk jeszcze były w niezłym stanie tzn.do nitów jeszcze troszkę brakowało:P
  14. witam! mam podobny problem i myślę, że to na bank jest wina sprzęgła i koła dwumasowego.moje sprzęgło jest już praktycznie w stanie agonalnym: wysoko bierze, szarpie przy ruszaniu jak stoję gdzieś w korku, odczuwalne wibracje... niedługo będę wymieniał to napiszę jak sytuacja wygląda.
  15. witam!mam pytanie czy w temp.+15 stopni na zewnątrz jest możliwe załączenie świec żarowych?dzisiaj po odpaleniu auta po upływie około 3 sekund usłyszałem pyknięcie przekaźnika, wydaje mi się że właśnie od świec.dodam również że wskazówka od temp. na blacie nie zawsze osiąga 90 stopni.czy możliwe, że czujnik temp. cieczy chłodzącej jest walnięty?z góry dzięki za odp.pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności