-
Liczba zawartości
187 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ACTINA
- Urodziny 15.02.1980
Informacje osobiste
-
Imię
GREG
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lubuskie
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
Auta zamula, nie ma mocy i wchodzi w tryb awaryjny przy około 3000 rpm: STATYCZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_230111.html Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_230112.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230113.html Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_230110.html DYNAMICZNE: Grupa 004, 008: http://vaglog.pl/log_230115.html Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_230116.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_230117.html Z góry dziękuję za wskazówki.
-
Mam problem y trzbem awaryjnym w drugim aucie Sharan 2.0 TDI BRT 140 KM. Kod błędu z VCDS: 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - - Intermittent Podczas jazdy zapala się kontrolka świecy żarowej i napis Engine Workshop. Auto traci moc ....do tego słychać, że stało się jakby głośniejsze..... W czym szukać przyczyny......? Dorzucam logi statyczne: STATYCZNE: Grupa 007, 013, 014: http://vaglog.pl/log_230047.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230048.html Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_230049.html Grupa 018, 023, 014: http://vaglog.pl/log_230050.html Z góry dziękuję za wskażówki.
-
Tych elementów nie sprawdzałem. Nie były wymieniane. Da się je jakoś zdiagnozować?
-
Wymieniłem sonde i skasowałem błędy: Log (0 - 013,025) Log (1 - 002,007,002,007) Jak na razie widzę mniejsze spalanie. Co do przyspieszenia to sam nie wiem...
-
Proszę o analizę logów. Spadek mocy w dolnej granicy obrotów + cięższe odpalanie: Log (0 - 004,008,010) Log (1 - 014,018,023) Log (2 - 000) Log (3 - 004) Log (4 - 004,007,013) Log (5 - 003) Log (6 - 000,001,003,000,001,003) Log (7 - 011,011)
-
Ok, racja korzystałem z instrukcji do diesli. Uzupełnię logi o te kanały. Tymczasem dziękuję
-
Cześć, prosiłbym o interpretację logów. Spadek mocy + falowanie obrotów: http://vaglog.rtnet.pl/GMALEWICZ_164963.html http://vaglog.rtnet.pl/GMALEWICZ_164964.html http://vaglog.rtnet.pl/GMALEWICZ_164965.html http://vaglog.rtnet.pl/GMALEWICZ_164966.html http://vaglog.rtnet.pl/GMALEWICZ_164967.html http://vaglog.rtnet.pl/GMALEWICZ_164968.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/GMALEWICZ_164969.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/GMALEWICZ_164970.html Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/GMALEWICZ_164971.html Z tego co widziałem był też błąd: Address 01: Engine Labels: None Controller: 8D0 907 557 T Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D05 Coding: 04001 Shop #: WSC 05319 VCID: 41F5C6075891 1 Fault Found: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Readiness: N/A
-
problem ze stacyjka i prosba o porady
ACTINA odpowiedział robertAVF → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Chciałbym odnowić swój problem. Wymieniłem kostkę stacyjki (febi) i efekt ten sam. Mianowice po przekręceniu kluczyka palą się kontrolki ale nie kręci. Jak poruszam kluczykiem to załapie za 2 lub 3 razem. Nie raz za 1. Czy to kluczyk jest już wyrobiony? A może wkładka w zamku i ma jakiś dziwny luz. Przebieg 390 tyś. -
Dzięki wielkie:)
-
Cześć , potrzebuję numery części do Passat B5 1998 110 AFN KOMBI: - prawe przednie nadkole - lewe przednie nadkole Z góry dziękuję.
-
problem ze stacyjka i prosba o porady
ACTINA odpowiedział robertAVF → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Nawiązując do tematu chciałbym go odświeżyć. Mianowicie mając kilka razy przygodę z problemem odpalenia samochodu zauważyłem ze problem leży w stacyjce. Nie wahając się wymieniłem kostkę stacyjki - Febi i temat ucichł. Miałem spokój około miesiąca. Dzisiaj w aucie walczyłem 15 minut niczym odpaliłem......ma ktoś jakiś pomysł...kostka stacyjki nowa...coś na pewno nie łączy tylko co???? -
Jest już szansa na rozkodowanie Vin? Z tego co pamiętam były problemy.
-
Czyli część 8D5 959 489 pasuje do kombi czy nie pasuje?
-
Panowie chcę wymienic mikrostyk w swoim pasku 1998 KOMBI. Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli mi ze w tych rocznikach mozna wymienić tylko cały zamek. Twierdzą, że 8D5 959 489 nie pasuje do Kombi. Wymieniał ktoś mikrostyk w Variancie?
-
Mój temat skończył się uszczelką, przy okazji zrobiłem remont:) 2,5 tysia mniej ale nie bierze już oleju:)