gregor23 Zgłoś #721 Napisano 30 Lipca 2012 http://forum.vw-passat.pl/threads/2243-Czujnik-temperatury-cieczy-chlodzacej?p=544314&viewfull=1#post544314 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milu Zgłoś #722 Napisano 30 Lipca 2012 http://forum.vw-passat.pl/threads/2243-Czujnik-temperatury-cieczy-chlodzacej?p=544314&viewfull=1#post544314[ATTACH=CONFIG]87053[/ATTACH] Tak widziałem i czytałem . Niestety czujnik G62 w moim aucie musi być gdzieś indziej bo tam gdzie siedzi w dieslu i widać go na zamieszczonego fotce go nie ma A to że gość włożył mój nowy czujnik w miejsce F18 wiedziałem właśnie z tego referatu ! I zwróciłem mu uwagę że popełnił błąd. Niestety nadal nie wiem gdzie jest u mnie w benzynie 1.6 ALZ umieszczony ten czujnik P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #723 Napisano 30 Lipca 2012 Nr 32 na rysunku i Etka kieruje do rys. który dałem wcześniej http://zapodaj.net/b6fabbd66f2a8.jpg.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #724 Napisano 30 Lipca 2012 Nr 32 na rysunku i Etka kieruje do rys. który dałem wcześniej http://zapodaj.net/b6fabbd66f2a8.jpg.html Grześ ma rację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milu Zgłoś #725 Napisano 30 Lipca 2012 Na dniach zabiorę się za to sam. Bo magik się poddał Pozdrawiam P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymciak Zgłoś #726 Napisano 5 Września 2012 (edytowane) Niestety nadal nie wiem gdzie jest u mnie w benzynie 1.6 ALZ umieszczony ten czujnik Ja też musiałem wymienić czujnik złe wskazania temperatury ( najpierw informacja o zwarciu do plusa po podłaczeniu komputera) a potem czujnik już zupełnie zgłupiał i nic nie wskazywał.. Cała operacja zajmuje ok 10 min (nie licząc czasu na ostygnięcie płynu.. Czujnik zamocowany jest za pomocą zawlecznki (przy wymianie proponuję wymienić też oring w ASO koszt to ok 4 PLN) Co ciekawe ceny czujnika są mocno zróżnicowane ASO - 109 PLN znany serwis aukcyjny - ok 40 - 90 PLN Sklep motoryzacyjny - ok 70PLN Hurtownia z częściami samochodowymi - 15 PLN Poniżej kilka zdjęć dla potomnych.. Silnik 1.6 ALZ benzyna 2003r wygląd czujnika Umiejscowienie czujnika - bez zdjętych osłon i zbędnych detali Po przygotowaniu miejsca do wymiany Edytowane 5 Września 2012 przez szymciak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #727 Napisano 6 Września 2012 Ceny czujników są zróżnicowane bo jest to bardzo popularny chiński towar eksportowy: http://www.alibaba.com/countrysearch/CN/059919501a.html Teraz cała sztuka to kupić oryginalny poza serwisem w dobrej cenie, bo bardzo łatwo można też kupić chiński w cenie oryginalnego, takich jest zdecydowana większość na rynku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #728 Napisano 6 Września 2012 Ceny czujników są zróżnicowane bo jest to bardzo popularny chiński towar eksportowy:http://www.alibaba.com/countrysearch/CN/059919501a.html Teraz cała sztuka to kupić oryginalny poza serwisem w dobrej cenie, bo bardzo łatwo można też kupić chiński w cenie oryginalnego, takich jest zdecydowana większość na rynku. I ja taka podróbkę kupiłem w sklepie za prawie 80 zeta. W porównaniu do ori z serwisu opisy takie same ale: Cześć zielona identyczna z ori Za to na części zatłaczanej do zielonej oznaczenia te same nr, marka itp. ale czcionka wybicia tych symboli oraz kolejność całkiem inna. Wniosek na pierwszy żut oka niczym się nie różnią ale przy porównaniu z ori różnica widoczna dla każdego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #729 Napisano 7 Września 2012 I ja taka podróbkę kupiłem w sklepie za prawie 80 zeta.W porównaniu do ori z serwisu opisy takie same ale: Cześć zielona identyczna z ori Za to na części zatłaczanej do zielonej oznaczenia te same nr, marka itp. ale czcionka wybicia tych symboli oraz kolejność całkiem inna. Wniosek na pierwszy żut oka niczym się nie różnią ale przy porównaniu z ori różnica widoczna dla każdego. Ja też miałem problem z czujnikiem - wskazywał co prawda dobrze, ale czasem wskazówka spadała i po chwili podnosiła się - nie pomogło czyszczenie styków, VAG odczytał błąd. Kupiłem nowy na allegro - oryginalny ze znakami VW Audi. Od tego wyjętego z samochodu różnił się tylko datą produkcji i kropką zrobioną zółtą farbą, którą miał oryginał wyjęty z auta. Cena - 22zł (kupiłem 2 lata temu), widzę, że dalej je można kupić złotówkę drożej: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-ford-seat-skoda-vw-nowy-i2569083495.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek101 Zgłoś #730 Napisano 7 Września 2012 Witam Nie mogę znaleźć odpowiedniego działu wiec piszę tu. Mój passat rok 1997, 1.8 benzyna ostatnio dziwnie się zachowuje, zaraz juz gdy rano jadę zimnym po ok 5-10 minutach jazdy temp na wskaźniku rośnie ponad 90 stopni mimo szczególnie delikatnej jazdy, a po chwili leci na 130 i zapala się czerwona kontrolka od temp. i nawet jadąc z góry bez gazu nic się nie wychładza cały czas jest na 120- full 130 i wtedy miga lampka. Ale gdy podniesę maske to wcale nie czuć że aż tak jest on gorący chłodnica jak i silnik jest ciepła więc to raczej nie termostat, dodam że podczas jazdy coś tak jakby szumiało czy szurało w każdym razie wcześniej nic takiego nie było słychać. Co to może być ?? bo nie chce tak jeździć żeby coś nie strzeliło. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek101 Zgłoś #731 Napisano 7 Września 2012 Prosił bym o jakieś wskazówki co to może być, od czego zacząć szukać, bo temat jest pilny ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #732 Napisano 8 Września 2012 Ja też miałem problem z czujnikiem - wskazywał co prawda dobrze, ale czasem wskazówka spadała i po chwili podnosiła się - nie pomogło czyszczenie styków, VAG odczytał błąd. Kupiłem nowy na allegro - oryginalny ze znakami VW Audi. Od tego wyjętego z samochodu różnił się tylko datą produkcji i kropką zrobioną zółtą farbą, którą miał oryginał wyjęty z auta. Cena - 22zł (kupiłem 2 lata temu), widzę, że dalej je można kupić złotówkę drożej:http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-ford-seat-skoda-vw-nowy-i2569083495.html Mocno wątpię że to oryginalny, pierwsze co chińczyki nabijają te znaczki VW i OOOO, mam już chyba ze 2 takie sztuki zanim trafiłem na taki który miał na plastiku napis producenta ELTH, wypalony nr serii i nawet i tą kropkę zrobioną farbą. Co ważne oprócz wyglądu sprawdzałem jeszcze ich rezystancje przy tej samej temperaturze i pozostałe miały od sasa do lasa więc gdzie oryginalność... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #733 Napisano 8 Września 2012 Mocno wątpię że to oryginalny, pierwsze co chińczyki nabijają te znaczki VW i OOOO, mam już chyba ze 2 takie sztuki zanim trafiłem na taki który miał na plastiku napis producenta ELTH, wypalony nr serii i nawet i tą kropkę zrobioną farbą. Co ważne oprócz wyglądu sprawdzałem jeszcze ich rezystancje przy tej samej temperaturze i pozostałe miały od sasa do lasa więc gdzie oryginalność... kolego GRZECHHH niech kupują to zobaczą tak się "traci dwa razy" sam się przekonałem i nie popełnię więcej tego błędu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #734 Napisano 8 Września 2012 Powtórzę jeszcze raz-czujnik tylko i wyłącznie oryginalny-z ASO...Miełem dwia zamienniki,niby jeden ori a i tak wytrzymywały około roku...po zamontowaniu oryginału jest :ok Każdy z moich zaprzyjaźnionych elektryków samochodowych też tą teorie potwietrdza.Nie kupujcie tego,bo tracicie podwójnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #735 Napisano 8 Września 2012 Chińczycy nie mają już skrupułów, ich najnowsze wyroby w załączniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1212kris Zgłoś #736 Napisano 8 Września 2012 Chińczycy nie mają już skrupułów, ich najnowsze wyroby w załączniku... chińskie produkty idzie wyczuć z daleka bo bardzo śmierdzą należy się tego wystrzegać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #737 Napisano 14 Października 2012 Witam.Jakiś miesiąc temu wymieniłem czujnik temperatury płynu na zielony orginał.Do puki było ciepło temperatura na wskazniku stała w pionie 90stpni ale teraz już nie.Jeżdżąc po mieście na wskazniku jest około milimetra od pionu i tak prawie cały czas.Jak była w pionie podłączyłem pod vaga pokazywał 80stopni i żadnych błędów,wąż przy termostacie jest zimny czyli trzyma.Dodam że chyba mam trzy czujniki jeden z tyłu silnika po lewej stronie (zielony do ecu),drugi u góry po prawej stronie ( czarny) nie mam pojęcia do czego służy i trzeci na dole w trójniku przy chłodnicy chyba do wentylatorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #738 Napisano 15 Października 2012 Witam.Jakiś miesiąc temu wymieniłem czujnik temperatury płynu na zielony orginał.Do puki było ciepło temperatura na wskazniku stała w pionie 90stpni ale teraz już nie.Jeżdżąc po mieście na wskazniku jest około milimetra od pionu i tak prawie cały czas.Jak była w pionie podłączyłem pod vaga pokazywał 80stopni i żadnych błędów,wąż przy termostacie jest zimny czyli trzyma.Dodam że chyba mam trzy czujniki jeden z tyłu silnika po lewej stronie (zielony do ecu),drugi u góry po prawej stronie ( czarny) nie mam pojęcia do czego służy i trzeci na dole w trójniku przy chłodnicy chyba do wentylatorów. na 99% uwalony czujnik pewnie założony nie z ASO? poczytaj wcześniej miałem podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #739 Napisano 15 Października 2012 (edytowane) Witam.Jakiś miesiąc temu wymieniłem czujnik temperatury płynu na zielony orginał.Do puki było ciepło temperatura na wskazniku stała w pionie 90stpni ale teraz już nie.Jeżdżąc po mieście na wskazniku jest około milimetra od pionu i tak prawie cały czas.Jak była w pionie podłączyłem pod vaga pokazywał 80stopni i żadnych błędów,wąż przy termostacie jest zimny czyli trzyma.Dodam że chyba mam trzy czujniki jeden z tyłu silnika po lewej stronie (zielony do ecu),drugi u góry po prawej stronie ( czarny) nie mam pojęcia do czego służy i trzeci na dole w trójniku przy chłodnicy chyba do wentylatorów. na 99% uwalony czujnik pewnie założony nie z ASO? poczytaj wcześniej miałem podobnie. Orginał z logo VW Audi kupiłem w intercarsie. Sugeruje kolega że to podróba ? A co do czarnego czujnika to już wiem że to czujnik temperatury paliwa.Sorka ale to mój pierwszy diesel. Edytowane 15 Października 2012 przez marvel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #740 Napisano 15 Października 2012 Orginał z logo VW Audi kupiłem w intercarsie. Sugeruje kolega że to podróba ?A co do czarnego czujnika to już wiem że to czujnik temperatury paliwa.Sorka ale to mój pierwszy diesel. poczytaj wszystkie posty do dojdziesz do tego czy ori czy podróba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach