Trucio
-
Liczba zawartości
130 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Trucio
- Urodziny 16.11.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Wojtek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Koszalin
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2007
-
Trucio obserwuje zawartość → Dziwny stukot podczas jazdy po łuku :-/
-
Na głowicę, ale nie na całym obwodzie tylko nad wałkiem, nie dawaj za dużo, żeby głutów do środka nie wciągnęło.
-
Wynalazek: 058 115 136 lub 058 115 136 A. Za 50zł da radę kupić dobre łożysko.
-
Da się wymienić bez ściągania łapy, potrzebna jest rurka o średnicy większej niż łożysko, które przykładasz do łapy, długa śruba albo pręt gwintowany, który wkładasz w łożysko. Taką mini prasą wyciągasz łożysko z podstawy.
-
Nawet serwisówka nakazuje nad wałkiem dać "uszczelkę w płynie".
-
W tym silniku kolektor ssący nie zasłania jednej śruby, więc demontaż pokrywy jest bajecznie łatwy, dodatkowo odpinasz rurkę od odmy. Na półkola nad wałkiem rozrządu obowiązkowo Dirko, bo będzie się pocić. Pokrywę dokładnie umyj pędzlem w ropie. Godzina pracy na spokojnie.
-
Z podciśnienia korzysta też EGR, może tu jest przyczyna, tym bardziej że od EGRu obroty mogą falować.
-
Więc nie potrzebujesz mocniejszego alternatora a pojemnniejszy akumnulator. Prąd ładowania akumulatora zależy od napięcia podawanego przez aternator, 120A i 140A dają takie same napięcia, ok 14V. Mocniejszy altek sprawdza się, gdy bilans mocy jest ujemny w czasie pracy silnika, tzn. gdy pobór prądu przez odbiorniki jest większy niż wydajność alternatora, a w Twoim przypadku problemem jest raczej rozładowywanie akumulatora przez rozrusznik.
-
Ja wymieniałem z konieczności z Valeo 120A na Valeo 140A z Audi A3 2.0 TDI, bo innego nie było na szrotach. Jedyna różnica to sprzęgiełko:, tu masz opis i numery z etki: http://turbodiesel.hswg.pl/wymiana-alternatora-w-passacie-b5-fl/
-
[B5] Tarcze hamulcowe i klocki Steinhof - opinie
Trucio odpowiedział Los22 → na temat → Hamulce, felgi, opony
Prędzej to wina nie wyważonych kół lub krzywych tarcz, bo nie widze innego powodu buczenia przy hamowaniu. Klocki jak już to piszczą, ale nie prawidłowo zamontowane Steinhofy, bo są miękkie i do twardych im daleko. Skąd pewnośc, że to klocki? Jakiej firmy masz tarcze? -
Analiza logów dla silnika BKC 105 KM grupa 004
Trucio odpowiedział aron20000 → na temat → Analizy logów
4 pole Cię interesuje - masz kąt -2 st. -
[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?
Trucio odpowiedział cooler → na temat → Hamulce, felgi, opony
A w jaki sposób można źle to zrozumieć? Tak, tym powyższym cytatem poczułem się urażony, bo wiele czasu (często kosztem bliskich) trzeba włożyć w robienie zdjęć, ich obróbkę, napisanie tekstu. Wszystko na co publikuję jest bezpłatne. Z własnych pieniędzy dokładam do domeny i hostingu, bo reklamy które są na stronie generują przychód ok 40zł/rok. -
[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?
Trucio odpowiedział cooler → na temat → Hamulce, felgi, opony
Tak się składa, że to moja strona i pomawiasz mnie kolego, bo nikt mnie nie sponsoruje, a strona nie jest niczyim zapleczem. Opisuję tam rzeczy, które mają pomóc użytkownikom Passata w tanim serwisowaniu i eksploatacji samochodu z zachowaniem jest sprawności i funkcjonalności. Odmiennie od Twojej obecności na tym forum - wszystkie Twoje posty (a jest ich na chwilę obecną 87 )są w wątkach: Jakie tarcze hamulcowe HP i jakie klocki? Wymiary tarcz hamulcowych B5 Sportowe hamulce. Jakie tarcze hamulcowe Zimmerman VS Mikoda? A udzielane odpowiedzi sprowadzają się do wysyłania ofert na PW tego co masz w sklepie. -
proszę o analize logów passat B5fl 130KM AVF 2002/2003r
Trucio odpowiedział maly219piast → na temat → Analizy logów
U mnie przy takim kącie (ok +1,6) w grupie 015 mam dawkę 3,6mg/R i spalanie 0,4l/h. Na pewno odstaje 4 pompowtrysk. Reszta wygląda ok. Z tego co podesłałeś stawiam na pompowtryski (może pomóc regulacja) lub wytarte krzywki wałka, które powodują, że auto pali za dużo. -
A po dopaleniu sztanga od sterowania geometrią idzie do góry? Jak nie, to ucieka Ci gdzieś podciśnienie.
-
Zmierzyłem przed chwilą 5 sztuk nowych - 16,4 Ohma, stary 12 letni 17,2 Ohma. Rezystancja mówi tylko tyle, że cewka jest ok, częściej jednak parcieje membrana lub tłoczek zacina się na skutek stwardniałego od temperatury smaru.