Skocz do zawartości

maly219piast

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maly219piast

  • Urodziny 09.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. witam ponownie znalazłem nieszczelność w układzie IC. ale to nie zmieniło spalania i mocy wiec przemyłem wtryski Liqui Moly Diesel Spulung (bezpośrednio do filtra paliwa) chyba niestety rezultat jest odwrotny. samochód zaczął więcej palić. choć logi mówią inaczej http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135254.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135257.html przed http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_136587.html po a po przejechaniu kilkunastu kilometrów http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_136598.html jutro spróbuje przestawić jeszcze kąt synchronizacji wałka. ( a może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego jak ustawie kąt na daną wartość to po zwiększeniu obrotów kąt maleje?? nawet o wartość 1,5 ). chyba ze to normalne. mam problem również z N239. nie działa gdy wyłączam silnik. Wszystkie przewody sprawne podawane napięcie na 1. pin +12 2. jest nieuszkodzony przemierzone od 81 pinu z ECU do końcówki. po podaniu na 2 styk "-" auto gaśnie więc sam zaworek jest sprawny i podciśnienie również jest. VAG nie wykrywa żadnych błędów. gdy testuje z Vaga uruchomienie tego zaworka to działa. Zauważyłem również ze jak odpalam auto to pozostawia dużo dymu, czy to możne być przyczyna niesprawnego tego zaworka czy szukać przyczyny gdzieś indziej??
  2. JAKA REGULACJA??? a jak sprawdzić czy krzywki są wytarte?? miałem ściągnięta obudowę ale nic takiego nie zauważyłem. też stawiam na wałek bo gdy ustawie kąt synchronizacji to w Vagu mi skacze o -0.5 nawet -1,2 różnicy od ustawionego kąta gdy dodaje gazu ( zaczyna tak robić powyżej 2500obr)
  3. Dziś znalazłem pękniecie na IC, pokleiłem zobaczymy czy to coś pomoże. Dodatkowo zauważyłem ze podczas przegazowania go na wolnych obrotach mocno dymi. (czy to normalne??)
  4. Witam ponownie po naprawie erg (faktycznie dawka powietrza była zbyt duża - uszkodzony przewód sterowania od zaworka N18 do EGR) i ustawieniu kąta synchronizacji na wartość -,5-0 - auto zaczęło jeszcze więcej palić. wróciłem na zmianę kąta powyżej 1,5 do 2,2 spalanie chwilowe i na trasie mniejsze niż przy kącie "0" ale nadal wysokie nowe logi BS- (podczas przejścia w ten tryb auto zaczęło piszczeć, mrugała mi kontrolka świec żarowych i na wyświetlaczu pojawił sie napis "MOTORSTORG WERKSTATT" ) 000 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135246.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135247.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135248.html Statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135249.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135250.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135251.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135252.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135253.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135254.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135255.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135256.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135257.html Błędy jakie mi wyskoczyły: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 GQ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1524 Coding: 00002 Shop #: WSC 05314 WVWZZZ3BZ3E012923 VWZ7Z0B5379246 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0008 Coding: 17000 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 - - - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 35-00 - - Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 909 605 B Component: 0A AIRBAG VW51 04 0004 Coding: 12353 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 827 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Coding: 05115 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ3E012923 VWZ7Z0B5379246 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05314 3 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications 00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525) 49-00 - No Communications Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 7X Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00259 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation End ------------------------------------------------------- nie działa mi również zaworek N239 podczas gaszenie silnika nie zamyka klapki (przewody podciśnienia sprawne , gdy odłączę i ponownie go podłączenie zaworek tykniecie) jakie zrobić logi dynamiczne?? http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134351.html - zrobiony kilka dni temu (EGR jeszcze był niesprawny) Pozdrawiam Krzysztof
  5. Witam ponownie po naprawie erg i ustawieniu kąta synchronizacji na wartość -,5-0 - auto zaczęło jeszcze więcej palić. wróciłem na zmianę kąta powyżej 1,5 do 2,2 spalanie chwilowe i na trasie mniejsze niż przy kącie "0" ale nadal wysokie nowe logi BS- (podczas przejścia w ten tryb auto zaczęło piszczeć, mrugała mi kontrolka świec żarowych i na wyświetlaczu pojawił sie napis "MOTORSTORG WERKSTATT" ) 000 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135246.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135247.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135248.html Statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135249.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135250.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135251.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135252.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135253.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135254.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135255.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135256.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135257.html Błędy jakie mi wyskoczyły: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 GQ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1524 Coding: 00002 Shop #: WSC 05314 WVWZZZ3BZ3E012923 VWZ7Z0B5379246 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0008 Coding: 17000 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 - - - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 35-00 - - Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 909 605 B Component: 0A AIRBAG VW51 04 0004 Coding: 12353 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 827 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Coding: 05115 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ3E012923 VWZ7Z0B5379246 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05314 3 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications 00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525) 49-00 - No Communications Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 7X Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00259 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation End ------------------------------------------------------- nie działa mi również zaworek N239 podczas gaszenie silnika nie zamyka klapki (przewody podciśnienia sprawne , gdy odłączę i ponownie go podłączenie zaworek tykniecie) jakie zrobić logi dynamiczne?? http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134351.html - zrobiony kilka dni temu (EGR jeszcze był niesprawny) Pozdrawiam Krzysztof
  6. autostrada 120km/h-7-8l ,150km/h - ok 10-11l ,a max prędkość ok 180km/h)
  7. A tu o co chodzi??? Gdzie ma za dużo tego powietrza?? Co ty za herezje opowiadasz - OGARNIJ SIĘ!! Nie ma logu z grupy 10 czy 3 ale patrząc na grupę 004 obstawiam, że przepływka jest jak najbardziej ok. Jest log i z 10 i 3 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133838.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133842.html a jeżeli chodzi o synchronizacje to faktycznie jak miałem ustawione -1; 0; 1; 1,7; to auto paliło więcej. nawet 1,1 l na wolnych obrotach a im wyższy kąt tym spadało do 0,6- 0,8 na VAGU
  8. Dzięki za odpowiedz. Jeżeli chodzi o ustawienie to tez już przestawiłem kąt w granicach 2,6 tak jak był na początku. jakiś czas temu też wlałem do paliwa dodatek który miał czyścić pompki ale to raczej nic nie dało. A tą naftę (dodatek) lałeś do paliwa czy czyściłeś od początku układ?? możesz podać jaką stronkę o tym czip tuningu. co do ilości powietrza to również to zauważyłem. tak się składa ze przepływkę niedawno zmieniłem na próbę z 2,0 (bo jest taka sama )i nic. (chyba ze obie są walnięte) Hamulce mają pół roku (wszystkie klocki i tarcze wymienione) przed wymianą również miałem problem ze spalaniem
  9. Witam mam problem z moim paskiem od początku jak go kupiłem to mam wysokie spalanie. autostrada 120km/h-7-8l ,150km/h - ok 10-11l ,a max prędkość ok 180km/h) Logi statyczne i dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133836.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133837.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133838.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133839.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133840.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133841.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133842.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133845.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133846.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133847.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133848.html sugerowano mi zmianę kąta synchronizacji wałka bo na logach jest 2,8-3,3 zmieniłem na niższy 0-1,1 i nic to nie pomogło (wzrosło spalanie chwilowe) jaka może być przyczyna lub proszę o namiary na dobrego mechanika (warsztatu tuningowego) w okolicach Rybnika.
  10. a co się oze stać gdy będę miał tą 4 kolumnę w takiej wartości jak ustawiłem ostatnio. (4,4-5) zrobiłem nowe ustawienia. zauważyłem gdy zwiększę obroty pow 2,5 tys kat synchronizacji walu się zmienia http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134030.html
  11. niestety nic to nie dało http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134012.html wydaje mi się ze nawet teraz jest troszkę słabszy. spalanie wzrosło http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134013.html wcześniej było w granicy 0,7 zastanawia mnie jeszcze wahania w obrotach. oraz zauważyłem ze kilka razy wychodząc na 840 spadło spalanie na 0,6 ---------- Dodano o 16:30 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:25 ---------- http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134014.html ---------- Dodano o 16:55 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:30 ---------- a idąc w drugą stronę http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134017.html -zmniejszone spalanie na postoju -silnik nadal pracuje nierówno (skoki obrotów) - dawki na cylindrach się poprawiły
  12. Witam proszę o analizę logów. przyczyną wystawienia jest zbyt duże spalanie (autostrada 120km/h-7-8l ,150km/h - ok 10-11l ,a max prędkość ok 180km/h) Logi statyczne i dynamiczne (logi zrobione wg zaleceń http://sprawdz.auto.pl/jak-zrobic-logi-dynamiczne-vag/) http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133836.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133837.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133838.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133839.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133840.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133841.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133842.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133845.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133846.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133847.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133848.html od jakiegoś czasu zauważyłem, że po dłuższym postoju, kiedy odpalam auto lekko zadymi , jednakże już zanim auto zaczęło dymić, spalanie było równie wysokie, wiec nie wiem czy to ma jakikolwiek problem ze spalaniem ( wymienione oba czujniki temp. płynu chłodzącego ) pozdrawiam Krzysiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności