maly219piast
-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O maly219piast
- Urodziny 09.11.1983
Informacje osobiste
-
Imię
krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Śląsk
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
-
proszę o analize logów passat B5fl 130KM AVF 2002/2003r
maly219piast odpowiedział maly219piast → na temat → Analizy logów
witam ponownie znalazłem nieszczelność w układzie IC. ale to nie zmieniło spalania i mocy wiec przemyłem wtryski Liqui Moly Diesel Spulung (bezpośrednio do filtra paliwa) chyba niestety rezultat jest odwrotny. samochód zaczął więcej palić. choć logi mówią inaczej http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135254.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135257.html przed http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_136587.html po a po przejechaniu kilkunastu kilometrów http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_136598.html jutro spróbuje przestawić jeszcze kąt synchronizacji wałka. ( a może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego jak ustawie kąt na daną wartość to po zwiększeniu obrotów kąt maleje?? nawet o wartość 1,5 ). chyba ze to normalne. mam problem również z N239. nie działa gdy wyłączam silnik. Wszystkie przewody sprawne podawane napięcie na 1. pin +12 2. jest nieuszkodzony przemierzone od 81 pinu z ECU do końcówki. po podaniu na 2 styk "-" auto gaśnie więc sam zaworek jest sprawny i podciśnienie również jest. VAG nie wykrywa żadnych błędów. gdy testuje z Vaga uruchomienie tego zaworka to działa. Zauważyłem również ze jak odpalam auto to pozostawia dużo dymu, czy to możne być przyczyna niesprawnego tego zaworka czy szukać przyczyny gdzieś indziej?? -
proszę o analize logów passat B5fl 130KM AVF 2002/2003r
maly219piast odpowiedział maly219piast → na temat → Analizy logów
JAKA REGULACJA??? a jak sprawdzić czy krzywki są wytarte?? miałem ściągnięta obudowę ale nic takiego nie zauważyłem. też stawiam na wałek bo gdy ustawie kąt synchronizacji to w Vagu mi skacze o -0.5 nawet -1,2 różnicy od ustawionego kąta gdy dodaje gazu ( zaczyna tak robić powyżej 2500obr) -
Dziś znalazłem pękniecie na IC, pokleiłem zobaczymy czy to coś pomoże. Dodatkowo zauważyłem ze podczas przegazowania go na wolnych obrotach mocno dymi. (czy to normalne??)
-
Witam ponownie po naprawie erg (faktycznie dawka powietrza była zbyt duża - uszkodzony przewód sterowania od zaworka N18 do EGR) i ustawieniu kąta synchronizacji na wartość -,5-0 - auto zaczęło jeszcze więcej palić. wróciłem na zmianę kąta powyżej 1,5 do 2,2 spalanie chwilowe i na trasie mniejsze niż przy kącie "0" ale nadal wysokie nowe logi BS- (podczas przejścia w ten tryb auto zaczęło piszczeć, mrugała mi kontrolka świec żarowych i na wyświetlaczu pojawił sie napis "MOTORSTORG WERKSTATT" ) 000 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135246.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135247.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135248.html Statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135249.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135250.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135251.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135252.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135253.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135254.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135255.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135256.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135257.html Błędy jakie mi wyskoczyły: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 GQ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1524 Coding: 00002 Shop #: WSC 05314 WVWZZZ3BZ3E012923 VWZ7Z0B5379246 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0008 Coding: 17000 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 - - - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 35-00 - - Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 909 605 B Component: 0A AIRBAG VW51 04 0004 Coding: 12353 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 827 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Coding: 05115 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ3E012923 VWZ7Z0B5379246 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05314 3 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications 00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525) 49-00 - No Communications Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 7X Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00259 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation End ------------------------------------------------------- nie działa mi również zaworek N239 podczas gaszenie silnika nie zamyka klapki (przewody podciśnienia sprawne , gdy odłączę i ponownie go podłączenie zaworek tykniecie) jakie zrobić logi dynamiczne?? http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134351.html - zrobiony kilka dni temu (EGR jeszcze był niesprawny) Pozdrawiam Krzysztof
-
proszę o analize logów passat B5fl 130KM AVF 2002/2003r
maly219piast odpowiedział maly219piast → na temat → Analizy logów
Witam ponownie po naprawie erg i ustawieniu kąta synchronizacji na wartość -,5-0 - auto zaczęło jeszcze więcej palić. wróciłem na zmianę kąta powyżej 1,5 do 2,2 spalanie chwilowe i na trasie mniejsze niż przy kącie "0" ale nadal wysokie nowe logi BS- (podczas przejścia w ten tryb auto zaczęło piszczeć, mrugała mi kontrolka świec żarowych i na wyświetlaczu pojawił sie napis "MOTORSTORG WERKSTATT" ) 000 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135246.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135247.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135248.html Statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135249.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135250.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135251.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135252.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135253.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135254.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135255.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135256.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_135257.html Błędy jakie mi wyskoczyły: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 GQ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1524 Coding: 00002 Shop #: WSC 05314 WVWZZZ3BZ3E012923 VWZ7Z0B5379246 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0008 Coding: 17000 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 - - - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 35-00 - - Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 909 605 B Component: 0A AIRBAG VW51 04 0004 Coding: 12353 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 827 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Coding: 05115 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ3E012923 VWZ7Z0B5379246 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05314 3 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications 00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525) 49-00 - No Communications Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 7X Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00259 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation End ------------------------------------------------------- nie działa mi również zaworek N239 podczas gaszenie silnika nie zamyka klapki (przewody podciśnienia sprawne , gdy odłączę i ponownie go podłączenie zaworek tykniecie) jakie zrobić logi dynamiczne?? http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134351.html - zrobiony kilka dni temu (EGR jeszcze był niesprawny) Pozdrawiam Krzysztof -
TAK Manual 6
-
autostrada 120km/h-7-8l ,150km/h - ok 10-11l ,a max prędkość ok 180km/h)
-
A tu o co chodzi??? Gdzie ma za dużo tego powietrza?? Co ty za herezje opowiadasz - OGARNIJ SIĘ!! Nie ma logu z grupy 10 czy 3 ale patrząc na grupę 004 obstawiam, że przepływka jest jak najbardziej ok. Jest log i z 10 i 3 http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133838.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133842.html a jeżeli chodzi o synchronizacje to faktycznie jak miałem ustawione -1; 0; 1; 1,7; to auto paliło więcej. nawet 1,1 l na wolnych obrotach a im wyższy kąt tym spadało do 0,6- 0,8 na VAGU
-
Dzięki za odpowiedz. Jeżeli chodzi o ustawienie to tez już przestawiłem kąt w granicach 2,6 tak jak był na początku. jakiś czas temu też wlałem do paliwa dodatek który miał czyścić pompki ale to raczej nic nie dało. A tą naftę (dodatek) lałeś do paliwa czy czyściłeś od początku układ?? możesz podać jaką stronkę o tym czip tuningu. co do ilości powietrza to również to zauważyłem. tak się składa ze przepływkę niedawno zmieniłem na próbę z 2,0 (bo jest taka sama )i nic. (chyba ze obie są walnięte) Hamulce mają pół roku (wszystkie klocki i tarcze wymienione) przed wymianą również miałem problem ze spalaniem
-
Witam mam problem z moim paskiem od początku jak go kupiłem to mam wysokie spalanie. autostrada 120km/h-7-8l ,150km/h - ok 10-11l ,a max prędkość ok 180km/h) Logi statyczne i dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133836.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133837.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133838.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133839.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133840.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133841.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133842.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133845.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133846.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133847.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133848.html sugerowano mi zmianę kąta synchronizacji wałka bo na logach jest 2,8-3,3 zmieniłem na niższy 0-1,1 i nic to nie pomogło (wzrosło spalanie chwilowe) jaka może być przyczyna lub proszę o namiary na dobrego mechanika (warsztatu tuningowego) w okolicach Rybnika.
-
proszę o analize logów passat B5fl 130KM AVF 2002/2003r
maly219piast odpowiedział maly219piast → na temat → Analizy logów
a co się oze stać gdy będę miał tą 4 kolumnę w takiej wartości jak ustawiłem ostatnio. (4,4-5) zrobiłem nowe ustawienia. zauważyłem gdy zwiększę obroty pow 2,5 tys kat synchronizacji walu się zmienia http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134030.html -
proszę o analize logów passat B5fl 130KM AVF 2002/2003r
maly219piast odpowiedział maly219piast → na temat → Analizy logów
niestety nic to nie dało http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134012.html wydaje mi się ze nawet teraz jest troszkę słabszy. spalanie wzrosło http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134013.html wcześniej było w granicy 0,7 zastanawia mnie jeszcze wahania w obrotach. oraz zauważyłem ze kilka razy wychodząc na 840 spadło spalanie na 0,6 ---------- Dodano o 16:30 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:25 ---------- http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134014.html ---------- Dodano o 16:55 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:30 ---------- a idąc w drugą stronę http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_134017.html -zmniejszone spalanie na postoju -silnik nadal pracuje nierówno (skoki obrotów) - dawki na cylindrach się poprawiły -
Witam proszę o analizę logów. przyczyną wystawienia jest zbyt duże spalanie (autostrada 120km/h-7-8l ,150km/h - ok 10-11l ,a max prędkość ok 180km/h) Logi statyczne i dynamiczne (logi zrobione wg zaleceń http://sprawdz.auto.pl/jak-zrobic-logi-dynamiczne-vag/) http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133836.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133837.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133838.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133839.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133840.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133841.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133842.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133845.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133846.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133847.html http://vaglog.rtnet.pl/k.wojtyczko_133848.html od jakiegoś czasu zauważyłem, że po dłuższym postoju, kiedy odpalam auto lekko zadymi , jednakże już zanim auto zaczęło dymić, spalanie było równie wysokie, wiec nie wiem czy to ma jakikolwiek problem ze spalaniem ( wymienione oba czujniki temp. płynu chłodzącego ) pozdrawiam Krzysiek