Skocz do zawartości

1212kris

  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 1212kris

  • Urodziny 17.06.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzyśiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    OOL

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. wentylator odrazu chodzi na pełnych obrotach jak go odpalam zimnego nawet przy temp minusowej a zeby zdjąc pasek to nie jest takie łatwe, może go zdejmę ale założyc to sie juz może nie udać najlepszym rozwiązaniem bedzie niestety zdjęcie przodu i odrazu wymiana napinacza paska wielorowkowego którego jeszcze nie wymieniałem a już słychac jego łożysko wolę to zrobić teraz niż gdzieś na drodze stanie
  2. witam czy wentylator wisko ma sie kręcic na wolnych obrotach pełnym pędem? ponieważ mam wrazenie ze cos z nim nietak ledwo go ręką zatrzymałem mało mi palcy nie urwało.bardzo wolno uzyskuje temperature 90st po przejechaniu 15km wymieniłem oryginalny termostat ale to nic nie daje i jeszcze powiedzcie mi czy sprzegiełko na alternatorze ma cos wspólnego z wiatrakiem ?
  3. orientuje sie ktoś czy klocki Textar są miękkie czy twarde i czy warto je kupić czy lepiej Ate
  4. Witam, mam pytanie czy da sie rozpołowic całą nagrzewnice na pół? chodzi oto że mam uszkodzone coś z klapami ciepło zimno są dziwne trzaski cos tam stuka i latem klima mi nie chłodzi tylko daje ciepłym powitrzem silniczki chodzą i muszę sie dostac do niej i ją rozpołowić czy ktoś wie czy ona jest rozbieralna
  5. u mnie był pęknięty łacznik gietki za turbiną wiec go wymieniłem na nowy poniewaz spaliny uciekały pod maske po odebraniu od mechanika auto tylko szło 60km/h okazało sie ze od dawna był zatkany katalizator,wiec go wydłubali teraz mam tylko pustą puszke autko gwizdze pieknie i lepiej sie zbiera
  6. jeżeli czujesz że lubisz to robic to próbój nie słuchaj tych wszystkich bajek o kierowcach co ci opowiadają ja jeżdze po Polsce solówka12t jestem codziennie w domu i zarobki nie sa złe jak trafisz na dobrą firmę to ci sie spodoba ja tez pracuje nie w pierwszej rozładunki niekiedy są utrapieniem a niekiedy jest ok proponuje ci zacząć od jazdy wokół komina w jakiejs hurtowni budowlanej lub cos podobnego pomału jak załapiesz to sam zobaczysz co dalej.Pozdrawiam
  7. potrzebuje oznaczenia pompowtrskiwaczy do tego vinu WVWZZZ3BZ1P051945 jakie powinny być w tej chwili są o końcówce AT ale nigdzie nie mogę takich znależć.Pomóżćie
  8. musiałeś nie trafić dobrze we wpusty i nie doszła cała pompa do płaszczyzny poczytaj w tym dziale; Problem z pompą podciśnienia (Vacuum) w AWX
  9. czy ktoś orientuje się gdzie dostać nowe pompki do AVF w miare przyzwoitej cenie jakieś namiary gdzie pytać?
  10. ja właśnie wczoraj wymieniłem pompę na Boscha wchodzi bez problemu bez demontażu podgrzewacza zajeło mi to 1,5 godz a kupiłem ją od gościa którego zaoferował dev14 koszt 180zł odrazu jest poprawa samochód nie szarpie przy przyspieszaniu i chamulce nawet lekka poprawa
  11. potrzebuje też tą osłone EGR jak ktoś może podesłać numer to będę wdzięczny
  12. mam te same objawy przy gwałtownym przyspieszeniu w granicach 200tys obrotów poszarpuje jak mu ujme to idzie bez szarpnięć, to jest wina turbiny mój kolega to samo miał jak zregenerował turbo jak ręką odjął dodam ze miał niewielkie ubytki oleju i spaliny bardzo były gryzące na postoju
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności