Skocz do zawartości

gustdelf

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gustdelf

  • Urodziny 02.12.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Slawek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gravesend

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Po raz kolejny dotknął mnie ten problem tzn ubywa płynu w zbiorniczku silnik AWX. Zlokalizowałem wodę pod czujnikiem temperatury przy podszybiu pojechałem do mechanika (Gackowski Bydgoszcz) poinformowałem o wszystko i poprosiłem o sprawdzenie, po odebraniu auta mechanik poinformował, że ciekł wąż między silnikiem i nagrzewnicą na pytanie o króciec powiedział, że ściekało w to miejsce po wężu. Niestety dzisiaj stwierdziłem, że woda jest już poniżej min i jest mokro w tym samym miejscu zadzwoniłem do mechanika, który powiedział kurcze a może to inny wąż a może sam króciec. Jestem teraz w Anglii i chyba powalczę sam, mam tylko pytanie jaki numer ma ten króciec, czy jest plastik czy aluminium, czy wymienię go od góry (mało miejsca nawet z wymianą czujnika były problemy) jeśli tak może małe "how to", z góry dziękuje.
  2. Witam pomoze ktos,czy mial ktos przypadek ze ten krociec poszedl, czy po prostu oring sie wyrobil? Zamowilem juz czujnik z nowym oringiem, sprawdzalem po nocy to miejsce i plynu jest dosc sporo ale nie widac nic w okolicach czujnika czy jest jeszcze jakas inna mozliwosc skad plyn w tym miejscu?
  3. Są krople płynu w świetle UV właśnie w tej części gdzie jest ten czujnik, nie ma tego dużo ale może po prostu reszta wyparowuje, może mi ktoś podpowiedzieć zanim się do tego zabiorę jaka to nazwa i numer części i jak się to wymienia? Bo wydaje mi się, że u mnie nie ma króćca tylko czujnik jest umieszczony bezpośrednio w metalowej tulei, która jest zespolona z blokiem.
  4. Najgorsze, że teraz czas taki, że wraca się z pracy i już ciemno. Póki co wymyłem dzisiaj silnik powycierałem wszystko do sucha bo było już tak wszystko upierdzielone, że ciężko w ogóle cokolwiek zobaczyć. Będę szukał do skutku. Króciec? O jak króciec chodzi? Mam AWX chodzi o miejsce gdzie wchodzi czujnik temperatury od strony podszybia? Jest jeszcze ten trójnik u dołu z prawej, gdzie jest drugi czujnik, ten od strony podszybia w AWX chyba najgorsze do obczajenia nic tam nie widać nie mówiąc też o tym że jak coś poleci przy rozgrzanym silniku to od razu wyparowuje. Ten u dołu wszystko właśnie wymyłem z tej strony bo w tym syfie ciężko się zorientować co jest na wężach.
  5. Witam mój problem z ubytkiem płynu występuje praktycznie od kiedy mam paska tzn od 7 lat przejechałem już tak 140 000 tys kilometrów. Około 2 lata temu problem się nasilił płynu nie ubywało systematycznie ale raz na jakiś czas zapalała się kontrolka i zbiornik był pusty mimo,że starałem się kontrolować poziom systematycznie. Po 6 miesiącach takiej jazdy zawitałem do Polski i oddałem autko do mechanika, dowiedziałem się, że ciekła jakaś chłodniczka i że można to zaspawać, zapłaciłem za wszystko 150 zł i przez 1.5 roku miałem spokój płyn nie ubywał aż do dzisiaj. |Dzisiaj po wyjściu z pracy odpalam auto i pojawia się znajomy komunikat check coolant, dolałem wody wróciłem do domu chciałem uzyskać informacje co było robione bo może spawy puściły za tą cenę nie miałbym o to pretensji ale gostek się wypiera, że to na pewno nie on robił bo oni takich rzeczy nie spawają tylko wymieniają. Z tego co sprawdziłem chłodniczka paliwa, która w moim modelu występuje jest sucha nie widzę nic podejrzanego, chłodniczka oleju jest za to cała umazana ale wygląda mi to raczej na olej chyba znowu oringi pomiędzy filtrem a chłodniczką puszczają. Moje pytanie możliwe żeby była dziurawa ta chłodniczka? Jak to najlepiej sprawdzić?
  6. gustdelf

    czujnik STOP

    Zobacz jaką masz wersję czujnika ta o której ja piszę łatwo się reguluje po prostu wkręcasz lub wykręcasz czujnik. U mnie światła ładnie świecą tylko błędu nie mogę wykasować. Zamówiłem już oryginalną część w ASO i zobaczymy jak będzie. Ta która jest teraz włożona to zamiennik Topran z IC i nie za wiele dobrego o tej firmie piszą zdarzały się już czujniki fabrycznie uszkodzone.
  7. gustdelf

    czujnik STOP

    Odgrzebię ten temat bo następujący problem, objawy podobne jak u kolegów migająca dioda świec żarowych i komunikat engine workshop. Dzięki forum znalazłem sprawdziłem, że nie działają stopy więc wyszło na automat stopu, kupiłem nówkę założyłem światła stopu działają ale błąd dalej jest nie mogę go wykasować dodatkowo odkryłem, że nie działa też tempomat ale to może być na skutek tego właśnie błędu w kompie. Jest jakaś specjalna metoda na kasowanie tego błędu czy ta nowa część jest nie do końca sprawna? Moja część jest biała z gwintem na szyjce to regulacji.
  8. Mógłby mi ktoś sprecyzować jak to jest bo wygląda na to, że w tym wątku są zawarte dwa osobne przypadki za które odpowiadają dwa różne elementy. Pierwszy przypadek to kiedy nie działa tylko podświetlenie drzwi i sygnalizacja ich otwarcia za co odpowiada jeden mikrostyk (gdzie on się znajduje i jak to naprawić). Sytuacja druga nie działa otwieranie jakiś innych drzwi często bagażnika o wtedy jak rozumiem winny jest ten mikrostyk w zamku?
  9. Chodzi mi czy bedzie cos pasowalo z innych aut (audi, skoda) innych popielniczek. Swoj podlokietnik dostalem na szrocie i wiem z doswiadczenia,ze cieżko będzie akurat tak popielniczke na szrocie dostać. Chce poszerzyć zakres poszukiwań na inne auta, jeśli tylko gdzieś takie same zawiasy wytępują. Na forumowym warsztacie jest opis regeneracji tej częsci niestety moje są kompletnie rozsypane a zębatki wogóle brak.
  10. Udało mi się zdobyć po dobrej cenie podlokietnik do mojego paska, niestety coś za coś, poprzedni wlaściciele polamali oba zawiasy, zatrzaski popielniczki ( takie motylki) coś mi sie kojarzy,że gdzieś już takie coś widziałem, w związku z tym moje pytanie czy można gdzieś coś takiego dostać plus zębatka które powoduje powolne opadanie klapki.
  11. Znalazłem przyczynę i nie jest za wesoło w perspektywie zrobienia jutro 1200 km. Okazało się, że wyrwało mi z gniazda wąż dolotu. Z gniazda tzn z jej plastikowej złączkizki idącej z intercoolera. Ktoś kiedyś (podejrzewam ASO) wsadził ułamane z jednej strony zabezpieczenie co powodowało ,że z jednej strony wąż cały czas pracowal wyrobił sie od tego plastik i ząbek na metalowej końcówce węża i wczoraj to po prostu z tej strony wyrwało. Niestety jutro podróż a jest już za pózno na mechanika póki co zrobiłem prowizorkę tzn załozylem dokoła węża (jest tam metalowy kołnierz) i dokoła tego plastiku po dwie plastikowe opaski do kabli elektrycznych i połaczylem je czterema kolejnymi na łaczeniu. Pojeżdziłem trochę na pełnym gazie blisko domu i trzyma nie wiem tylko czy sie to przez czas podróży nie poprzeciera i nie pęknie. Jak się nie przetrą to wytrzyma. A tak przy okazji to ten jak wymienić ten plastik da sie bez zdejmowania przodu?
  12. Szarpał już wcześniej ale wtedy jeszcze nie dymilo zreszta jest o tym szarpaniu AWX -ów caly temat na tym forum. Odpala bez problemu, pytam na szybko bo już teraz nie zdąże zrobić logowania a jutro z samego rana wyjazd. Jade zaraz jeszcze sprawdzic to co sie da na szybko tzn: dolot, egr, filtr powietrza no i poziom tego oleju. Jak na szybko sprawdzić wtryski?
  13. Witam, Mam pytanie, jutro czeka mnie podróż do Polski w związku z tym wczoraj po pracy sprawdziłem i dolałem olej. Troche przesadzilem tzn około 5mm powyżej zagięcia. Wracając już do domu zauważyłe po dodaniu gazu, że auto dymi na czarno. Niestety nie jest to jedorazowe za każdym razem po mocniejszym dodaniu gazu zwłaszcza na 2 lub 3 biegu auto dość mocno dymi.
  14. Moj numer to: WVWZZZ3BZ1P203531 Jeszcze jedno pytanie, czy osoby podające dane nkorzystają z oryginalnej etki? Jesli tak to czy przy okazji nie mozna skopiowac i podeslac plik txt, ktory potem moznabyloby wkleic w domu, przydaloby sie do poszukiwania czesci. Kurde kto wiedzial wczesniej,ze tak bedzie program ladnie odjadywal moj numer teraz po wgraniu od nowa systemu wchodze do etki wpisuje numer bo potrzebuje kupic czesc a tu zonk dopiero ten temat wyjasnil mi sprawe.
  15. Dzieki, ale slabo szukasz bo oba linki sa do innych niz moj model. Poza tym kazdy przypadek jest inny nie napisalem tylko, ze nie trzyma mi reczny. Podalem wiecej szczegolow z ktorych wynika,ze chamulce z tylu byly robione mam nowe tarcze klocki w trakcie tych zabiegow wkrecane byly i smarowane tloczki wymienione gumki, przy okazji smarowany napinacz. Rozkrecalem konsole na wszelki wypadek chociaz pamietalem,ze gdzies czytalem,ze linki sie w tym modelu nie naciaga. A wjednym z postow w temacie z twojego linka pisza zeby gdzies tam popsikac cudownym wd40.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności