Skocz do zawartości

armus

  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O armus

  • Urodziny 26.11.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    pow.będziński

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Jeśli to dźwięk przypominający wiertarkę to kolega zielonyB5 mieł rację. Pada łożysko w skrzyni biegów. Dzieje się tak przy przebiegu około 180000-200000 km. Koszt naprawy to 700 zł (koszt łożyska) + robocizna. Na forum widzałem swojego czasu fotorelację z wymiany i symbolami łożyska. P.S. Kiedyś słyszałem, na szczęscie dosyć dawno, że koszt łożyska to 900 zł.
  2. Też mam problem opisany przez Ciebie. Przyłączam się do pytania Kolegi dariusz198012. Czy reklamowałeś wadliwy czujnik? Jeśli tak to w jaki sposób, jakich argumentów użyłeś?
  3. Rafał dzięki serdeczne. Leci punkcik ode mnie na Twoje konto. :dobrze:zdrowko:
  4. Witam Szanowne Grono miłośników Passata. Dopadł mnie ostatnio defekt opisany w tym http://forum.vw-passat.pl/threads/83863-Rozwiazanie-problemu-z-6-biegowa-skrzynia-dla-silnika-130KM-AVF wątku. Czy ktoś z Forumowiczów byłby uprzejmy podać n-ry z ETKI lub katalogowe(chyba producentem jest FAG), ewentualnie rozmiary łożysk do skrzyni HHQ? Co do uszczelniaczy w/w dane tez mile widzane :mlask Z góry dziękuję i życzę wszystkim Wesołych Świąt
  5. Kolego skoro masz duże skoki napinacza przeczytaj moją wypowiedź (post#31), przemyśl to co napisałem i przypasuj do swojej sytuacji. Powodzenia w diagnozie!:dobrze
  6. Czytam ten wątek z zainteresowaniem od początku. Muszę powiedzieć/napisać ze Koledzy Stern i Jaceq moim zdaniem mają rację w kwestii paliwa z ciężarówek. Dla wyjaśnienia: Dzisiejsze ciężarówki to nie dawniejsze stary i jelcze co przepalą wszystko nawet płyn hamulcowy W obecnych czasach norma EURO 4 czy EURO 5 na zachodzie to już konieczność a na byle jakim paliwie osiągnąc się jej nie da. W odniesieniu do polskich warunków przytoczę argument Stern'a o koszcie naprawy układu zasilania. Każda duża szanująca się firma transportowa zaopatruje się w markowych koncernach które mają swoje stacje w całej Europie. Dla przykładu duża firma transportowa z Katowic (nazwy nie podam bo była by to juz reklama) tankuje tylko na Shellu. Wiem bo mam kilku kumpli którzy tam jeżdżą. Szkoda że nic od nich nie da się kupić bo nie wahałbym się ani chwili. W kwestii barwionego paliwa (zielonego) i OO nie wypowiadam się bo nie miałem z nimi styczności.
  7. I chyba osłonę silnika od spodu zdjąć. Moim skromnym zdaniem idealnie byłoby mieć kanał, podnośnik serwisowy itp. Ale to tylko domysły, mnie to szczęście wymiany jeszcze nie dopadło
  8. A może taka pompa byłaby pomocna. Koszt na allegro to ok. 100zł z przesyłką. Używa ktoś może takiej?
  9. Przy zacieraniu się sprzęgiełka alternatora (to koło pasowe na alternatorze) słychać wyraźny głośny metaliczny pisk/zgrzyt. Przy całkowitym zatarciu słychać charakterystyczne buczenie i można zaobserwowac mocne drgania paska wielorowkowego, patrząc z góry na silnik pomiędzy alternatorem a pompą wspomagania. Oprócz tego pochodną rzeczy są też dość duże skoki napinacza. Dłuższa eksploatacja samochodu w tym stanie prowadzi nieuchronnie do uszkodzenia napinacza, nie mówiąc o zerwaniu paska. Najlepiej sprawdź sprzęgiełko. To tylko kilka minut roboty i banalnie prosta czynność. Są na forum wątki z tym tematem. Co do wymiany: jesli sprzęgiełko będzie uszkodzoneto oczywiscie wymiana, napinacz jeśli długo nie jeździłeś powinien być dobry. Co do ceny sprzęgiełka w PL to ok 140zł (w IC), napinacz to już większe koszty (ponad 400zł) jeśli oczywiscie firmowy. Można założyć jakieś badziewiarstwo, ale to "ucieczka na długość sznura"
  10. Ale za radą Maciejka wymieniłeś płyn czy tylko dolałeś do odpowiedniego stanu? Daj znać bo też mam taki dylemat z kolorem
  11. Dzięki za odzew. Nie staję tutaj w obronie CX-a, ani nie chcę w żaden sposób podważyć wiarygodności Twojej opinii, ale czy aby sposób montażu był prawidłowy? Nie znam zasady montażu w W201, ale idąc za przykładem montażu chociażby w B5 młotkiem można "czynić cuda", a łożysko też nie jest stożkowe. Patrzałeś na ręce mechanikowi?
  12. Witam Passatową Brać. Czy ktoś zaopatrywał się może w w/w firmie w takie oto zamienniki polecanych na forum łożysk? http://www.complexab.pl/home.php?zamiennik=RUV&Index_zam=5711&w=3 Czy firma prowadzi sprzedaż detaliczną? Wie ktoś może? Próbowałem się dodzwonić do będzińskiego oddziału ale telefon chyba uszkodzony mają bo tylko pi pi pi i nic więcej:hmm Zachęcam do wyrażenia swoich opinii. P.S. Firma "wpadła mi w oko" przypadkiem podczas szukania zupełnie innych rzeczy w internecie. I jeszcze przykładowy link do aukcji Allegro, oczywiście jako materiał poglądowy. Cena muszę przyznać atrakcyjna... http://www.allegro.pl/item961309639_lozysko_kola_cx042_a8_a4_a6_100_superb_passat.html
  13. Witam Tak jak w temacie. Cena atrakcyjna i zachęcająca. Ktoś się wypowie? Poniżej link do aukcji (napinacz paska wielorowkowego INA do silnika AVF cena 250 zł- to na wypadek zakończenia aukcji dla zainteresowanych): http://allegro.pl/item861389119_fabrycznie_nowy_napinacz_paska_audi_vw_skoda.html i strony "o mnie" w/w Sprzedawcy: http://allegro.pl/my_page.php?uid=6997488 P.S. Wiem że był już na forum wątek z pytaniem o tego sprzedawcę ale nie mogę się do niego dokopać, tak więc proszę o wyrozumiałość Z góry dzięki za odzew.
  14. wybacz moją dociekliwość, ale czemu płaciłeś 140 zł jak za 90 mogłeś kupić (chyba, że za 90 to nie było SKF).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności