marvel Zgłoś #741 Napisano 16 Października 2012 Jakie są numery bloków pomiarowych w vagu 409.1 do sprawdzenia temperatur czujnika G62 i G2 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #742 Napisano 16 Października 2012 Grupa 002 czwarte pole, grupa 005 pole czwarte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #743 Napisano 17 Października 2012 Dane z podwójnego czujnika temperatury G62 i G2 odczytujemy w "Engine" i "Instruments". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #744 Napisano 17 Października 2012 Problem rozwiązany termostat do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawelv6 Zgłoś #745 Napisano 9 Listopada 2012 a orientujesz się może gdzie znajduje się czujnik temperatury cieczy chłodzącej w passacie b5 fl 2.8 V6? bo prawdopodobnie mam popsuty, ponieważ ciągle zalewa mi świece i znajomy powiedział, że czujnik wskazuje złą temperaturę dlatego tak się dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #746 Napisano 9 Listopada 2012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuszu Zgłoś #747 Napisano 12 Listopada 2012 Tak G2/G62 - czujnik dwu funkcyjny; to dwa czujniki temperatury cieczy chłodzącej silnika w jednej obudowie. Witam zanotowałem już kiedyś taki objaw że nie pokazuje mi temperatury cieczy. Dokładniej mówiąc raz pokazuje 0 raz 90. Nie przejmowałem się tym do dzisiaj gdyż akurat dzisiaj mi się zagotował bo wysiadła pompa wodna. Wiem moja wina bo powinienem ten czujnik dawno wymienić. Jutro kupie pompę wody . JurekW mam prośbę czy możesz wstawić jakieś zdjęcie tego czujnika, posiadam ten sam silnik co ty 1.8 adr 125km. Jak już tutaj piszę mam jeszcze jedno pytanko dlaczego jak na chwile pokazał mi temperaturę powyżej 100 stopni nie włączył się wentylator? czy może to być spowodowane tym że że chłodnica była zimna przez tą pompę wody. Wiem że się gotował bo jak odkręciłem korek od zbiorniczka to gdybym to zrobił nie umiejętnie miałbym fontannę takie ciśnienie było. Ostanie pytanie czy przez to że się zagrzał i ja nie zauważyłem bo nie działała mi skazówka od początku mogła pojawić mi się kontrolka od Ciśnienia oleju ? pytam gdyż zaczęła mi mrugać. Przy ponownym zapaleniu silnika tego objawu nie miałem ale no właśnie ale jak to się wszystko stało miałem jakieś 2 km do domu więc mówię niech trochę ostygnie i pojadę do domu a tam na złość znowu ta kontrolka od ciśnienia oleju, zdaje mi się że może to być spowodowane większą temperaturą silnika i tym że olej mógł stać się rzadszy mocno. Proszę o pilną pomoc gdyż jutro zabieram się powoli samochód i zamierzam wymienić wszystko co niezbędne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bk.priv Zgłoś #748 Napisano 14 Listopada 2012 (edytowane) Witam serdecznie Posiadam Passata 1.9 tdi afn 1999. Dwa tygodnie temu wymieniłem czujnik temperatury (taki niebieski cztero pinowy na króćcu) bo go niechcący złamałem podczas wymiany króćca. Wstawiłem oryginał. Mniej więcej w tym samym czasie wymieniłem termostat bo temperatura mi dobijała na zegarach max do 70 stopni. Po tych czynnościach wszystko było w porządku (albo coś przeoczyłem i mi się tylko wydawało) aż do dzisiaj. temperatura na zegarach znowu nie przekracza 70 stopni. Podpięłem vaga. W sekcji sterownika silnika, temperatura na rozgrzanym silniku wskazuje około 90 stopni. W sekcji sterownika wskaźników, temperatura ok. 70 stopni (podobnie jak analogowe wskazanie zegara). Czy może ktoś z Was miał podobny problem i wie jak go rozwiązać? Czy to jest wskazanie z tego samego czujnika czy to są odrębne czujniki? (wydaje się że ten sam albo dwa zamontowane w nim, z resztą sam nie jestem pewien bo po jego odłączeniu: vag silnik: 54stopnie, vag wskaźniki 30stopni i ani drgnie, wskazanie zegara -min) z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam, bartek Edytowane 14 Listopada 2012 przez bk.priv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #749 Napisano 14 Listopada 2012 Tak są to dwa czujniki w jednej obudowie, jeden dla silnika a drugi dla zegarów. Najlepiej sprawdzić czy wtyk na czujniku się nie obluzował, jeżeli nie pomoże i sytuacja będzie się utrzymywać to tylko szukać dowodu zakupu i czujnik szykować na reklamacje. Rynek jest zalany chińszczyzną, która mniej lub bardziej przypomina oryginał. Ja wczoraj kupowałem w ASO VW i jak na razie temperaturę podaje poprawnie - ostatni służył 2 lata/40kkm i zaczął przerywać/zaniżać wskazania dla silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bk.priv Zgłoś #750 Napisano 15 Listopada 2012 Ok, Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Palmetto Zgłoś #751 Napisano 18 Listopada 2012 Witam Od tygodnia zmagan sie z problemem. Odpalam auto na benzynie-jest ok, po kilku minutach gdy dostanie temperaturę i chyba przechodzi na lpg gaśnie.Dzieje sie tak na postoju jak i podczas jazdy.Po odpaleniu jak zgaśnie jest juz ok.Byłem w zakładzie ktory montował to zwiekszyli temperature przejscia na lpg z 25 stopni na 35 ,ale jest tak samo.Podłaczyłem Vaga -zero błędow.Powiedziano mi ze jak tak dalej bedzie trzeba zmienic czujnik temperatury cieczy. ps. Instalacja Agis zamontowana w sierpniu 2012.Na poczatku chodziło super.Zaczęły sie problemy jak na dworze zimno. Wszyskie problemy są na zimnym silniku.Bardzo proszę o porady co robić z tym fantem... Silnik AHL 1,6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #752 Napisano 18 Listopada 2012 WitamOd tygodnia zmagan sie z problemem. Odpalam auto na benzynie-jest ok, po kilku minutach gdy dostanie temperaturę i chyba przechodzi na lpg gaśnie.Dzieje sie tak na postoju jak i podczas jazdy.Po odpaleniu jak zgaśnie jest juz ok.Byłem w zakładzie ktory montował to zwiekszyli temperature przejscia na lpg z 25 stopni na 35 ,ale jest tak samo.Podłaczyłem Vaga -zero błędow.Powiedziano mi ze jak tak dalej bedzie trzeba zmienic czujnik temperatury cieczy. ps. Instalacja Agis zamontowana w sierpniu 2012.Na poczatku chodziło super.Zaczęły sie problemy jak na dworze zimno. Wszyskie problemy są na zimnym silniku.Bardzo proszę o porady co robić z tym fantem... Silnik AHL 1,6 nie wiem jak w twoim silniku ale raczej zawory na samo-regulatorach. Ale wcześniej jak miałem renault sprawę załatwiła regulacja właśnie zaworów (płytek na samo-regulatorach hydraulicznych) po takiej regulacji sprawa rozwiązana. Ale tak jak pisałem nie wiem jak jest w paskach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pilz Zgłoś #753 Napisano 23 Listopada 2012 Cześć Mam ten sam silnik i instalacje gazową BRC.Mi gasł również na zimnym siniku,przeważnie jak dojeżdżałem do skrzyżowania. Mój gazownik podniósł temperaturę przejścia na gaz na 40 st.,potem chciał czyścić przepustnice itp.Poczytałem na forum o problemach z gazem i zdecydowałem się najpierw na wymianę czujnika temperatury cieczy chłodzącej.Koszt 58 zł.Czujnik chyba firmy PRC ,najlepiej kup serwisowy,dobrej firmy.Ja miałem podwójny problem,bo również kilka tygodni wcześniej musiałem wymienić termostat i to mnie trochę zmyliło.Myślałem,że czujnik i termostat nie mają większego wpływu na gaśnięcie silnika.Nic bardziej mylnego.Zacznij od czujnika a możliwe,że zaoszczędzisz kłopotów,fatygi i kilka setek tak jak ja WitamOd tygodnia zmagan sie z problemem. Odpalam auto na benzynie-jest ok, po kilku minutach gdy dostanie temperaturę i chyba przechodzi na lpg gaśnie.Dzieje sie tak na postoju jak i podczas jazdy.Po odpaleniu jak zgaśnie jest juz ok.Byłem w zakładzie ktory montował to zwiekszyli temperature przejscia na lpg z 25 stopni na 35 ,ale jest tak samo.Podłaczyłem Vaga -zero błędow.Powiedziano mi ze jak tak dalej bedzie trzeba zmienic czujnik temperatury cieczy. ps. Instalacja Agis zamontowana w sierpniu 2012.Na poczatku chodziło super.Zaczęły sie problemy jak na dworze zimno. Wszyskie problemy są na zimnym silniku.Bardzo proszę o porady co robić z tym fantem... Silnik AHL 1,6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST Zgłoś #754 Napisano 23 Listopada 2012 Mam co prawda inny silnik bo 1.8T AEB . Kupiłem auto, dzisiaj zrobiłem pierwszą trasę ok. 10km i temperatura nawet mi nie drgnęła. Podłączyłem pod VAGa = błąd 16500 - czujnik G62. Mało tego jak auto stoi to łapie temperature 90 stopni bez większego problemu, a gdy znowu zaczynam jechać to spada... Sprawdziłem w VAGu temperature silnika i wychodziło 75 stopni (maksymalnie, przy wskazaniu 90 na zegarach) i 60 podczas jazdy. Prócz tego auto nie ma ssania, jak po nocy uruchamiam to od razu te 800 obrotów i uważam żę nie robi szału jeśli chodzi o przyspieszenie. Termostat czy czujnik? Od czego zacząć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #755 Napisano 24 Listopada 2012 Termostat czy czujnik? Od czego zacząć?Czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzior2 Zgłoś #756 Napisano 24 Listopada 2012 Witam panowie. Wymieniłem swój czujnik bo na starym wywalało błąd i temp. silnika była zazwyczaj ok 75C. Na wymianę na oryginalny zielony temp. dalej jest taka sama. Czy to może być wina termostatu?? Ale dodam że jak się silnik grzeje to waż u góry chłodnicy jest ciepły a u dołu zimny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SID69 Zgłoś #757 Napisano 24 Listopada 2012 Czy lokalizacja tego czujnika w b5 1.8t fl jest taka sama? Bo wydaje mi sie ze u mnie jest on z prawej strony silnika z przodu pod alternatorem ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #758 Napisano 24 Listopada 2012 Witam panowie. Wymieniłem swój czujnik bo na starym wywalało błąd i temp. silnika była zazwyczaj ok 75C. Na wymianę na oryginalny zielony temp. dalej jest taka sama. Czy to może być wina termostatu?? Ale dodam że jak się silnik grzeje to waż u góry chłodnicy jest ciepły a u dołu zimny. Z czujnikami zespolonymi bywa rozmaicie,przy ogromnym pechu można i kilka wymienić,jeśli jesteś pewien czujnika,termostat do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #759 Napisano 24 Listopada 2012 że jak się silnik grzeje to waż u góry chłodnicy jest ciepły a u dołu zimny Górny wąż robi się ciepły w momencie otwarcia termostatu. Dolny długo jest zimny. Dla mnie to termostat-ale sprawdź kiedy górny wąż robi się ciepły-jak przed temperaturą jego otwarcia (przeważnie 87st) to wiadomo-do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST Zgłoś #760 Napisano 25 Listopada 2012 Czujnik. Na pewno? Sprawdziłem wczoraj i oba czujniki pokazują prawie taką samą temperaturę (różnica 1-2 stopnie), maksymalnie było to na G62 - 75, na G2 - 76. Na zegarach wszystko dobrze jest, wygląda chyba jednak na termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach