Skocz do zawartości
Konrados

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Rekomendowane odpowiedzi

Ja stawiam że nie oryginalne, cena dziwnie niska bo normalnie w VW to ok. 100zl. Kluczowy wpływ na trwałość ma jakość wykonania a zamienniki są ewidentnie gorsze, wiem bo porównywałem w środku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja stawiam że nie oryginalne, cena dziwnie niska bo normalnie w VW to ok. 100zl. Kluczowy wpływ na trwałość ma jakość wykonania a zamienniki są ewidentnie gorsze, wiem bo porównywałem w środku.

 

Tez miałem takie podejrzenie jak 2 raz z tego Autoryzowanego Dealera "Skoda Auto" padł mi czujnik po niecałym roku.

S(z)koda pieniędzy. Żałuję tylko że nie zachowałem paragonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem u jakiegoś "magika" Cytuje " waż na górze masz gorący na dole zimny więc to nie wina termostatu" więc sam już nie wiem jak to ma być :/ Po świętach dopiero podłączę autko do kompa ;) można z tym jeździć , czy może coś się stać silnikowi ? Arek wskaźnik ładnie się podnosi do góry tylko staje przed 90 i koniec. Jak był stary czujnik to temperatura się "przyklejała" , a po założeniu nowego czujnika przestała na starym wariowały obroty a na nowym przestały :P więc jest dylemat ;) Korzystając z okazji życzę wszystkim zdrowych i pogodnych świąt w gronie rodzinnym :) chciało by się napisać mokrego dyngusa , ale śnieg nas nie opuszcza :/ Jeszcze raz wszystkiego dobrego :);)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda że stary czujnik dla sterownika silnika dostawał przerwy i dlatego obroty falowały. Nowy natomiast nie jest zbyt dokładny przynajmniej dla zegarów przez co nie ma odpowiedniej rezystancji odpowiadającej 90oC i wskazuje niżej.

Dla pracy silnika nie będzie mało to żadnego negatywnego wpływu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi to wygląda że stary czujnik dla sterownika silnika dostawał przerwy i dlatego obroty falowały. Nowy natomiast nie jest zbyt dokładny przynajmniej dla zegarów przez co nie ma odpowiedniej rezystancji odpowiadającej 90oC i wskazuje niżej.

Dla pracy silnika nie będzie mało to żadnego negatywnego wpływu.

 

 

To wymienić ten niby nowy czujnik na kolejny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daniel wcześniej miałeś problem z czujnikiem dla sterownika, a teraz po wymianie z czujnikiem na wskaźnik.

Aktualnie, jak napisał Grzesiek nie ma to żadnego wpływu dla pracy silnika.

Jeśli chcesz mieć wszystko dobrze to czeka cię ponowna wymiana na sprawny.

 

Ja aktualnie jeżdżę na Febi za 35zł prawie rok i jest OK.

Jak będzie się coś z nim działo to dam znać.

Edytowane przez Abe's

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To termostat jest ok ? Po świętach wymienię ten czujnik na kolejny miejmy nadzieję że sprawny :)

 

---------- Dodano o 14:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:21 ----------

 

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-vw-audi-seat-skoda-078919501c-i3136990207.html ten będzie ok ? ;)

 

---------- Dodano o 14:40 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:27 ----------

 

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-febi-audi-seat-skoda-vw-i3095338868.html Arek taki zakładałeś ? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz szukać 059919501A

Co do drugiej aukcji - po Febi mam pudełko.

Jak będę w domu to mogę sprawdzić numer czy taki sam jak na tek aukcji.

W pudełku była jeszcze zawleczka i uszczelka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie, mam problem zakupiłem sobie kabelek do diagnozy vag-iem i zauważyłem, że mam złe wskazania temperatury silnika. Na licznikach wskazywało mi 90 stopni a na vag-u cos kolo 75 stopni, więc zamówiłem nowy oryginalny (zielony choć mój stary był czarny) u mojego znajomego i jak go wymieniłem znów sprawdziłem co okazało się podobne wskazania więc reklamacja teraz mam kolejny i wskazania na vag-u 45 stopni gdy na liczniku 90. Na dodatek przed wczoraj coś zaczęły mi obroty podskakiwać czasem więc podłączyłem dzisiaj vag-a i błąd tegoż właśnie czujnika. Zaznaczę, że ten jest w trakcie reklamacji już.

I stąd moje pytanie czy te czujniki są tak felerne czy po prostu mam pecha?

Pozdrawiam.

Edytowane przez kucharz_86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Panowie, mam problem zakupiłem sobie kabelek do diagnozy vag-iem i zauważyłem, że mam złe wskazania temperatury silnika. Na licznikach wskazywało mi 90 stopni a na vag-u cos kolo 75 stopni, więc zamówiłem nowy oryginalny (zielony choć mój stary był czarny) u mojego znajomego i jak go wymieniłem znów sprawdziłem co okazało się podobne wskazania więc reklamacja teraz mam kolejny i wskazania na vag-u 45 stopni gdy na liczniku 90. Na dodatek przed wczoraj coś zaczęły mi obroty podskakiwać czasem więc podłączyłem dzisiaj vag-a i błąd tegoż właśnie czujnika. Zaznaczę, że ten jest w trakcie reklamacji już.

I stąd moje pytanie czy te czujniki są tak felerne czy po prostu mam pecha?

Pozdrawiam.

Bartek masz ten sam problem co ja :/ Wygląda na to że te czujniki są felerne trzeba trafić we wtorek zmienię i zobaczę jaki będzie efekt ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś mi znajdzie porządny czujnik temp. do AFNa. Mam już dosyć wymiany czujnika co pół roku. Ostatnio miałem 2x czujnik Vika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daniel ten Febi z aukcji to taki sam jaki założyłem.

 

 

Zaznaczę, że ten jest w trakcie reklamacji już.

I stąd moje pytanie czy te czujniki są tak felerne czy po prostu mam pecha?

 

 

Bartek

Nie chcę tego tutaj opisywać, ale najwidoczniej z tymi czujnikami jest podobnie jak na tym filmie:

http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU

Po obejrzeniu będziesz inaczej patrzeć na ten świat i na sytuacje, z którymi musimy się na co dzień zmagać.

Niestety jest to celowe działanie i jest prawdą, że produkty zaraz po upływie gwarancji zaczynają się psuć.

Cel -> nakręcanie konsumpcji.

Edytowane przez Abe's

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Arek dziękuję za pomoc :) już zamówiłem ten czujnik założę zaraz jak przyjdzie i zobaczymy efekt ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niech ktoś mi znajdzie porządny czujnik temp. do AFNa. Mam już dosyć wymiany czujnika co pół roku. Ostatnio miałem 2x czujnik Vika

Naturalnie,firmy EPS,bądź ori w ASO oczywiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Panowie, mam problem zakupiłem sobie kabelek do diagnozy vag-iem i zauważyłem, że mam złe wskazania temperatury silnika. Na licznikach wskazywało mi 90 stopni a na vag-u cos kolo 75 stopni, więc zamówiłem nowy oryginalny (zielony choć mój stary był czarny) u mojego znajomego i jak go wymieniłem znów sprawdziłem co okazało się podobne wskazania więc reklamacja teraz mam kolejny i wskazania na vag-u 45 stopni gdy na liczniku 90. Na dodatek przed wczoraj coś zaczęły mi obroty podskakiwać czasem więc podłączyłem dzisiaj vag-a i błąd tegoż właśnie czujnika. Zaznaczę, że ten jest w trakcie reklamacji już.

I stąd moje pytanie czy te czujniki są tak felerne czy po prostu mam pecha?

Pozdrawiam.

Czy tak trudno poczytać parę tematów wstecz, lub parę pierwszych zanim się klepnie pytanie? Co kilka postów te same problemy i te same odpowiedzi. Do znudzenia w kółko można pisać, że wskaźnik na desce pokazuje wszystko od 75 do 110 stopni jako 90 stopni. Więc to, że na vagu masz 75, a na desce 90 jest jak najbardziej normalne. Można to zmienić bawiąc się eepromem - opis w temacie Ciekawostki Licznikowe.

Natomiast jeśli temperatura odczytywana vagiem nie dochodzi do okolic 90 stopni to przyczyna jest tylko jedna - wadliwy termostat.

A więc pierwszy i drugi czujnik miałeś najprawdopodobniej sprawny. Ostatni jest ewidentnie uszkodzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Falny dokumęt Abe's :)

kolego termostat miałem wymieniony na swaga w prawdzie rok temu, może nie cały jeszcze na starym czujniku, wydaje mi się, że za rok by nie padł, ale w sumie po tym dokumencie to się zastanawiam teraz i też chyba sprawdzę termostat:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak kupujecie czujnik o tylko orygnały bo inaczej bedziecie kupiwać je co chwila i wyjdzie drożej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Arek dzisiaj założyłem ten czujnik z Febi i wszystko wróciło do normy ;) Dziękuję bardzo za radę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy.

 

Daniel, ten zielony to był oryginał z ASO czy "no name"?

Podobno podróbki też mają wybite numery jak te z ASO i można je rozpoznać tylko po szczegółach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Arek kumpel mi go zamówił i twierdził że jest oryginalny ja na 100% bym nie poznał szczegółów :) Wybite miał wszystkie informacje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności