Jump to content

killer_84

  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About killer_84

  • Birthday 04/02/1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak by wynikało ale wg ETKI (również po Vin) wynika, że 280 mam. Stąd moje pytanie bo dysonans w źródłach jest znaczący. Pozdrawiam.
  2. Cześć, Proszę o pomoc w zagwódzce dotyczącej prawidłowego rozmiaru tarczy na przód. VIN WVWZZZ3BZXE387468 Wg. ETKI oraz ETKI online srednica powinna wynosic 280mm. Natomiast wg informacji z początku tego wątku, od wskazanego numeru nadwozia wzwyż (do którego łapie się mój VIN) powinno być 288mm. Wymieniając koła zrobiłem pobieżny pomiar i wyszło, że mam założone 280mm. Aczkolwiek pomiar nie był bardzo dokładny (bez zdjęcia tarczy jest to utrudnione). Zasiski systemu ATE. Nadmienię, że to bankowo jest już drugi komplet tarcz przednich w tym wymiarze, które dostają falowania, bicia i dużej modulacji podczas hamowania. Zazwyczaj celuje w oryginalne czesci, lub zamienniki z wyzszej polki cenowej. Byc moze nie ma to zwiazku z powyzszym pytaniem i problem bicia pojawia się z powodu piasty (na przegladach oraz u mechanika nikt nie sugerował wymiany). Zastanawiam się czy owe bicie nie ma jakiegoś związku z niewlasciwym rozmiarem tarczy i jej gięciem. Jednak podczas toczenia się nie ma żadnych oporów więc chyba nie w tym problem. Proszę o wskazanie który rozmiar faktycznie powinien być właściwy. Na forum ludzie informują, że powinno być 288, sprzedawcy podobnie, oferty z serwisu zakupowego również wskazują 288 do tego modelu (B5 Variant AFN 110KM, 1999)
  3. Czy ktoś może potwierdzić siłę dokrecania 3 śrub od pokrywy zaworów? Znalazłem 10Nm ale do benzyny a mnie interesuje 1.9TDI AFN. W książce sam naprawiam jest niejednoznaczne wskazane że siły są takie same ale dla pewności przed wymianą wolę zapytać. Będę wdzięczny za podzielenie się wiedzą osób przerabiajacych ten temat.
  4. no ba...jak każdy szanujący się truciciel okolicy!
  5. Ok, dzięki za wskazówki Sebax88x. Niebawem wrzucę nowe dane. Pomijając fakt słabej jakości i być może szybkiej awarii czym może objawiać się zły pomiar masy powietrza? Domyślam się, że rozchodzi się o kwestię mocy i zawyżonego spalania? Dodam tylko, że w moim wypadku padnięty przepływomierz powodował brak podciśnienia na gruszkę turbiny i tym samym zupełny brak mocy. Wszystko wracało do normy po przygazowaniu do ok 2,5k RPM
  6. podłączam się pod prośbę analizy logów. Auto nie miało w ogóle mocy przed osiągnięciem 2500rpm. Turbo załączało się dopiero po przygazowaniu. Z logów wyszło, że przepływomierz padł. Po wymianie auto wróciło do swojego poprawnego działania. Moje pytanie o logi, ponieważ kupiłem beszczelnie jakiś chinski badziew za 150zł i zastanawiam się czy te turbo działa na nim poprawnie: przed wymianą: http://vaglogger.apphb.com/log/5bd4c9ec9f90a85fb4d78bdc?AuthKey=30f3666a16384ef59b91ec1a4ffdb4c2 po wymianie: http://vaglogger.apphb.com/log/5bd4cb609f90a85fb4d78bdd?AuthKey=3facc41e8ea543f89689dcfa20846c94#charttab-1
  7. Nazwa taka, że człowiek szeroki łukiem będzie omijał
  8. W moim pasku problem z turbo polega na tym, że jakoś średnio ma moc. Auto niegdyś działało świetnie ale zapiekły się kierownice. Po regeneracji turbiny, nie wpada już w tryb awaryjny, jednak po poprzedniej dynamice pozostały tylko wspomnienia. Maksymalne cisnienie doładowania to 1960mbar. Podsyłam logi. Będę wdzięczny za jakieś sugestię. Mam jeszcze jedną usterkę, która pojawiła się na dniach. Polega na tym, że auto nie ma mocy po odpaleniu silnika. Dopiero po przygazowaniu do 2500 RPM turbo zaskakuje i już działa w całym zakresie obrotów i biegów. Wyskoczył mi jakiś błąd przepływomierza "00553 - Mass Air Flow Sensor (G70), 27-00 - Implausible Signal". Jest szansa, że to ma jakiś związek czy może problem bardziej leży po stronie zaworu N75, który podaje podciśnienie dopiero po przygazowaniu? LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  9. Bez tej informacji raczej nie zadziała. Dokonywales już aktywacji/programowania w vag-u?
  10. Panowie, dopadł i mnie opisany wyżej przypadek. Czy po wymianie sterownika należy go jakoś adaptować czy wystarczy samo podłączenie drugiego? Drugie pytanie dotyczy numeru owego sterownika. VCDS wyświetla mi 1J0909607A, jednakże ciężko go dokupić. Większość dostępnych na aukcji to model bez A czyli 1J0909607. Czy one są kompaktybilne wzajemnie? Z góry dzięki za odpowiedź, pozdro
  11. Witam, dawno nikt tu nie zaglądał bo i temat dosyć trywialny ale mam pytanie dotyczące tej beleczki. Mianowicie moja już się rozpada przez rdzę od strony pobocza i znalazłem ładną w dobrym stanie, po ocynkowaniu i malowaniu ale z wersji angielskiej. Nie jestem pewien czy jest to identyczna belka. Za wszelkie sugestię będę wdzięczny.
  12. Koledzy mam do Was zasadnicze pytanie dotyczące tego czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Mianowicie przyszedł czas na jego wymianę bo pokazuje klasyczny błąd zwarcia itp, czasami na jałowym podkręci obroty o 200. Kontrolka świec żarowych świeci się ok 15sek dłużej niż powinna. Czasami wszystko działa ok i nie ma się do czego przyczepić. VAG wykazał błąd czujnika G2/G62. I tu zaczyna się moja rozterka. Wymieniałem go jakieś 5 lat temu i założyłem zielony czyli taki sam jak był poprzednio. Wczoraj też chciałem zakupić zielony ale dla pewności zerknąłem pod maskę i widzę, że czujnik ma wtyczkę niebieską. To by sugerowało, że oryginalnie był tam niebieski czujnik. To tak na logikę bo pewności nie mam. Czy może mi ktoś wyjaśnić czy jest jakaś różnica pomiędzy czujnikiem niebieskim i zielonym? Gwoli ścisłości dwa numery ktore mam czyli 059 919 501 oraz 059 919 501A posiadają ten sam 4 pioniowy kwadratowy kontektor więc podejdzie jeden i drugi. Jak dotąd od kupna auta (8 lat) zawsze był ten zielony ale zastanawia mnie czy nie powinien być niebieski skoro taki jest konektor. Proszę o jakieś sugestię w celu rozwiania wątpliwości.
  13. ustawienie trzpienia pomiędzy silnikiem wyciaraczek a mechanizmem poprawne? Jeśli ustwisz go w złym położeniu podobnie się to zachowuje.
  14. Bardzo częsty przypadek - czujnik stopu (znajduje się pod pedałem hamulca) oraz jego zasilanie. Nie pamiętam ale tam był gruby, chyba czerwony przewód pomiędzy komputerem (w podszybiu) a hamulcem. Sprawdz ten trop
  15. Witam wszystkich. Proszę o pomoc w odszukaniu śruby mocującej przednią belkę zderzaka (tą aluminiową) do uchwytów. Jest tam po jednej śrubie na strone lewą i prawą. Znalazłem wymiary M8X120X41 oraz numer czesci N 908 432 02 ale pod czymś takim nie można jej znaleźć, nabyć w sklepie mot, aso, etc. Jeśli jest do niej jakiś inny numer to proszę o pomoc w jego namierzeniu. Dzięki, pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy