-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O rasters
- Urodziny 29.06.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
-
Rok produkcji
2008
-
Faktycznie szybko się rozgrzewa ale silnik może mieć mniej bo jak jest chyba w przedziale 70-100 stopni to licznik pokazuje 90. Silnik osiąga optymalną temperaturę dopiero po jakimś czasie i wtedy z nawiewu powinno lecieć już gorące powietrze. Co do zaparowanych tylnych szyb to standard zimą w wielu autach szczególnie jak jeździsz na krótkich dystansach a klima się nie włączy zimą i nie osusza auta. Ja też tak mam i dopiero jak rozgrzeję dobrze samochód para znika. Jedyne co możesz sprawdzić to czy masz sucho pod dywanikami z przodu jeżeli tak to wszystko ok.
-
Ja w Warszawie "megacar" za czyszczenie zatartych kierownic zapłaciłem jeszcze więcej bo 600zł ale potrzebowałem autka więc nie miałem czasu na szukanie a ich mam blisko...
-
Grzałka elektryczna w B5FL i B5 zobacz!!
rasters odpowiedział EEKTRONIK2 → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Bo o ile się orientuję to podgrzewacz ze świecami powinien się znajdować nad czujnikiem g62 lub w jego okolicach gdzieś przy wejściu do nagrzewnicy a ja tam nie mam tego ustrojstwa... -
Grzałka elektryczna w B5FL i B5 zobacz!!
rasters odpowiedział EEKTRONIK2 → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Ja mam zakupiony w Polsce w 2005 roku i nie posiadam tej grzałki nie widnieje też w wyposażeniu na wlepce bagażnika. Jednak nie mogę narzekać autko bardzo szybko się nagrzewa i na szybę leci ciepłe powietrze już po kilku minutach nawet przy minusowych temp. a dodam że nie mam też podgrzewaczy płynu... Sam nie wiem jak to jest czyżby spaliny podgrzewały czy coś innego??? -
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
rasters odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
W programie VCDS to jest temperatora oleju ale nie jestem pewien czy VAG ma tak samo. -
Dokładnie po nieumiejętnym dawkowaniu (większa ilość) i bez pomocy kogoś kto kręci rozrusznikiem efekt może być taki http://www.joemonster.org/art/16972/Jak_nie_naprawiac_silnika
-
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
rasters odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Panowie tak z ciekawości jak to jest z tymi wężami? Termostat jest na dolnym wężu tuż przy bloku i czy to on nie powinien robić się ciepły po otwarciu termostatu? Następnie płyn powinien wędrować od dolnego węża przez chłodnicę do górnego i do zbiornika wyrównawczego czy odwrotnie. -
Widziałem jak odpalają tak audi a6 2,5tdi w warsztacie. Po wymianie filtra paliwa nie chciał zapalić rozładował się akumulator itd. Do tej metody potrzebna są dwie osoby jedna kręci rozrusznikiem a druga dozuje np plaka krótkimi seriami rozpylając mgiełkę do układu dolotowego może być przy filtrze powietrza. Samochód zapalił i jeszcze dostał kilka dawek by zaciągnął paliwo i po problemie. Sam też stosowałem to w transicie dość często w zimie (auto firmowe ) ale w moim pasku bym się zastanawiał choć jakby nie było wyjścia też bym pewnie spróbował.
-
Kontrolka kontrolką ale zauważ że po zgaśnięciu kontrolki świeca dalej grzeją dopóki nie usłyszysz takiego pyknięcia pod kierownicą, to oznacza że przekaźnik rozłączył świece i można odpalać... Także świece grzeją jeszcze jakiś czas po zgaśnięciu kontrolki.
-
nie sugeruję się wskazaniami na desce ale skoro sprawny termostat powinien się otwierać przy 87 z małą tolerancją to 77 wydaje się mało prawda? Sugeruje to zaniżanie czujnika być może się mylę?
-
troszkę za wcześnie jeżeli jest sprawny to czujnik jest walnięty Też tak miałem i winny był właśnie czujnik g62. Teraz nawet podczas mrozów stoi 90 czy jadę czy stoję z włączonym nadmuchem ale vagiem nie sprawdzałem po wymianie...
-
Jak sprawdzić świece żarowe do 2.0tdi BGW
rasters odpowiedział darekguma → na temat → Silnik, skrzynia biegów
to znaczy ta od grzania świec czy check engine? Pytam z ciekawości bo nie wiedziałem że przepalenie świecy jest sygnalizowane. -
Adam a sprawdzałeś świece przed wkręceniem... jeśli nie to błąd. Teraz możesz tylko sprawdzić za pomocą kabla z plusa akumulatora czy iskra będzie.
-
Dzięki Grzesiek ale na kartce można spisać w razie co i wrzucić na forum? Sam nie wiem czy zakupić to czy zwykły kkl z jakimś dobrym programem? ---------- Dodano o 22:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:43 ---------- a dokładniej dla kogoś zielonego w temacie?
-
Koledzy wiem że można kpić kabel kkl za 30zł i do tego jakiś programik ściągnąć ale co myślicie o tym http://allegro.pl/najlepszy-vag-v-scan-5053-can-live-data-j-polski-i2942905998.html . Zastanawiam się czy to urządzenie ma bloki pomiarowe rozmieszczone tak samo jak w programach vcds czy vag 311.2 Chodzi mi o to czy np. w bloku pomiarowym 01 silnik w grupie 007 odczytam temp. cieczy idącą do komputera a w bloku 17 wskaźniki w grupie 003 temperaturę na liczniku. Jeżeli tak to zastanawiam się czy nie lepiej zakupić coś takiego i to w dodatku w polskiej wersji językowej bo można to zawsze sprzedać za pół ceny po paru latach? Co myślicie? Czy jest jeszcze coś lepszego a może coś tańszego i nie warto tyle płacić? Za wszelkie sugestie z góry dziękuję. ---------- Dodano o 22:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:15 ---------- Jeszcze jedno czy za pomocą tego urządzenia można zdiagnozować również audi A6 c6 z 2006 roku?