Skocz do zawartości

rasters

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rasters

  • Urodziny 29.06.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Faktycznie szybko się rozgrzewa ale silnik może mieć mniej bo jak jest chyba w przedziale 70-100 stopni to licznik pokazuje 90. Silnik osiąga optymalną temperaturę dopiero po jakimś czasie i wtedy z nawiewu powinno lecieć już gorące powietrze. Co do zaparowanych tylnych szyb to standard zimą w wielu autach szczególnie jak jeździsz na krótkich dystansach a klima się nie włączy zimą i nie osusza auta. Ja też tak mam i dopiero jak rozgrzeję dobrze samochód para znika. Jedyne co możesz sprawdzić to czy masz sucho pod dywanikami z przodu jeżeli tak to wszystko ok.
  2. Ja w Warszawie "megacar" za czyszczenie zatartych kierownic zapłaciłem jeszcze więcej bo 600zł ale potrzebowałem autka więc nie miałem czasu na szukanie a ich mam blisko...
  3. Bo o ile się orientuję to podgrzewacz ze świecami powinien się znajdować nad czujnikiem g62 lub w jego okolicach gdzieś przy wejściu do nagrzewnicy a ja tam nie mam tego ustrojstwa...
  4. Ja mam zakupiony w Polsce w 2005 roku i nie posiadam tej grzałki nie widnieje też w wyposażeniu na wlepce bagażnika. Jednak nie mogę narzekać autko bardzo szybko się nagrzewa i na szybę leci ciepłe powietrze już po kilku minutach nawet przy minusowych temp. a dodam że nie mam też podgrzewaczy płynu... Sam nie wiem jak to jest czyżby spaliny podgrzewały czy coś innego???
  5. W programie VCDS to jest temperatora oleju ale nie jestem pewien czy VAG ma tak samo.
  6. Dokładnie po nieumiejętnym dawkowaniu (większa ilość) i bez pomocy kogoś kto kręci rozrusznikiem efekt może być taki http://www.joemonster.org/art/16972/Jak_nie_naprawiac_silnika
  7. Panowie tak z ciekawości jak to jest z tymi wężami? Termostat jest na dolnym wężu tuż przy bloku i czy to on nie powinien robić się ciepły po otwarciu termostatu? Następnie płyn powinien wędrować od dolnego węża przez chłodnicę do górnego i do zbiornika wyrównawczego czy odwrotnie.
  8. Widziałem jak odpalają tak audi a6 2,5tdi w warsztacie. Po wymianie filtra paliwa nie chciał zapalić rozładował się akumulator itd. Do tej metody potrzebna są dwie osoby jedna kręci rozrusznikiem a druga dozuje np plaka krótkimi seriami rozpylając mgiełkę do układu dolotowego może być przy filtrze powietrza. Samochód zapalił i jeszcze dostał kilka dawek by zaciągnął paliwo i po problemie. Sam też stosowałem to w transicie dość często w zimie (auto firmowe ) ale w moim pasku bym się zastanawiał choć jakby nie było wyjścia też bym pewnie spróbował.
  9. Kontrolka kontrolką ale zauważ że po zgaśnięciu kontrolki świeca dalej grzeją dopóki nie usłyszysz takiego pyknięcia pod kierownicą, to oznacza że przekaźnik rozłączył świece i można odpalać... Także świece grzeją jeszcze jakiś czas po zgaśnięciu kontrolki.
  10. nie sugeruję się wskazaniami na desce ale skoro sprawny termostat powinien się otwierać przy 87 z małą tolerancją to 77 wydaje się mało prawda? Sugeruje to zaniżanie czujnika być może się mylę?
  11. troszkę za wcześnie jeżeli jest sprawny to czujnik jest walnięty Też tak miałem i winny był właśnie czujnik g62. Teraz nawet podczas mrozów stoi 90 czy jadę czy stoję z włączonym nadmuchem ale vagiem nie sprawdzałem po wymianie...
  12. to znaczy ta od grzania świec czy check engine? Pytam z ciekawości bo nie wiedziałem że przepalenie świecy jest sygnalizowane.
  13. Adam a sprawdzałeś świece przed wkręceniem... jeśli nie to błąd. Teraz możesz tylko sprawdzić za pomocą kabla z plusa akumulatora czy iskra będzie.
  14. Dzięki Grzesiek ale na kartce można spisać w razie co i wrzucić na forum? Sam nie wiem czy zakupić to czy zwykły kkl z jakimś dobrym programem? ---------- Dodano o 22:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:43 ---------- a dokładniej dla kogoś zielonego w temacie?
  15. Koledzy wiem że można kpić kabel kkl za 30zł i do tego jakiś programik ściągnąć ale co myślicie o tym http://allegro.pl/najlepszy-vag-v-scan-5053-can-live-data-j-polski-i2942905998.html . Zastanawiam się czy to urządzenie ma bloki pomiarowe rozmieszczone tak samo jak w programach vcds czy vag 311.2 Chodzi mi o to czy np. w bloku pomiarowym 01 silnik w grupie 007 odczytam temp. cieczy idącą do komputera a w bloku 17 wskaźniki w grupie 003 temperaturę na liczniku. Jeżeli tak to zastanawiam się czy nie lepiej zakupić coś takiego i to w dodatku w polskiej wersji językowej bo można to zawsze sprzedać za pół ceny po paru latach? Co myślicie? Czy jest jeszcze coś lepszego a może coś tańszego i nie warto tyle płacić? Za wszelkie sugestie z góry dziękuję. ---------- Dodano o 22:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:15 ---------- Jeszcze jedno czy za pomocą tego urządzenia można zdiagnozować również audi A6 c6 z 2006 roku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności