Gentelman Zgłoś #1201 Napisano 24 Listopada 2012 Przesmaruj dobrze wszystkie mechanizmy zamka i okolice zapadki przy słupku... To ona jest tutaj winna, tzn ona Ci sie zacinała. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1202 Napisano 24 Listopada 2012 tylko czym go przesmarować może to być smar miedziany w sprayu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nonerr Zgłoś #1203 Napisano 24 Listopada 2012 Pawel nie mozesz otworzyc drzwi a to wina tej linki w klamce co ma takie czarne zakonczenie tzn jak wyjales zamek klamki to pozniej odczepiales linke z czarna koncowka i analogicznie skladajac zamek za bardzo chyba naciagnales ta czarna koncowke linki co ma takie zabki i to powoduje ze nie mozesz otworzyc drzwi; Ja tak mialem ani z zewnatrz ani od wewnatrz nie moglem otworzyc ;ktos mi poradzil szarpnac energicznie drzwiami i pomoglo nastepnie wyjalem wkladke zamka od klamki i delikatnie cofnalem ta czarna koncowke i pomoglo do dzis Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1204 Napisano 24 Listopada 2012 ja tą kostkę mam do samego końca czyli na maxa na zewnątrz i ciekawe o ile tych wycięć trzeba cofnąć ta kostkę do poprawy tego wystarczy odkrecić tylko tą śrubę co trzyma wkładkę czy musze rozbierać wszystko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nonerr Zgłoś #1205 Napisano 24 Listopada 2012 tylko ta wkladke od klamki co wkladasz kluczyk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1206 Napisano 24 Listopada 2012 ok dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1207 Napisano 25 Listopada 2012 nonerr rzeczywiście miałeś racje to była wina zbyt naciągniętej linki ale ogólnie to nie jest zbyt trudne żeby rozebrać ten zamek a myślałem że będzie to bardziej skomplikowane i trudniejsze po za tym że nie wiedziałem gdzie ta jedna sprężynka idzie no ale udało sie i zamek działa tak jak należy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lemanc Zgłoś #1208 Napisano 9 Grudnia 2012 mam pytanko. dziś wymieniałem cięgno od klamki wewnętrznej. Czy jeśli linka jest zbyt naciągnięta do dablokuje mi drzwi i nie będe mógł ich otworzyć ? Bo po założeniu nowej linki kilka razy otworzyłem i zamknąłem drzwi i wszystko było ok aż za którymś razem drzwi po prostu nie chciały się otworzyć. Czy zbyt napięta linka może być tego powodem czy jest jakaś inna przyczyna ?Z góry dzięki za odpowiedź Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1209 Napisano 29 Grudnia 2012 Joł Poskładałem zamek,już trzeci ale-nadbywa mi spreżynka Zdarzyło mi sie to pierwszy raz i nie wiem za co ona odpowiada.To któraś z tych dwóch które zaznaczyłem,nie wiem dokładnie która,ale raczej ta z prawej strony patrząc na foto Niemam jak sprawdzić dokładnie bo chory jestem a mam ją w Paszczaku Za podpowiedź będę bardzo wdzięczny.Dodam że pilot zamek odryglowuje,ale nie dxwiga "guzika" więc trzeba otwierać go kluczem... Pozdrówvwka Pat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość oneblade Zgłoś #1210 Napisano 30 Grudnia 2012 Witam. Potrzeba pomoc w dziwnej sprawie. Po drugim podejściu do wymiany mikro styku w końcu się udało ale pojawiła się kolejna usterka, chyba. Mianowicie okazało się że część mechaniczna zamka zwariowała. Zamka nie można otworzyć od wewnątrz. Próbowałem na sucho i dźwignia do której podłącza się linkę klamki wewnętrznej opiera się już o ogranicznik a nie otwiera. Popychając mechanizm o 1mm zamek się otwiera. Zewnętrzny system otwierania działa normalnie. Siedzę nad tym od wczoraj i nie mam żadnego pomysłu. Zaskakuje mnie zwłaszcza to że mechanizm jest zanitowany i nie był rozbierany a przestał działać. W załączniki zdjęcie poglądowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #1211 Napisano 31 Grudnia 2012 witam chciałbym porobić zamki od kierowcy i pasażera na początku chciałbym kupić mikro styki żeby nie rozbierać dwa razy gdyby się okazało ze luty są dobre a nie miał bym mikro styków. Nie wiem ile mam kupić. Może ktoś by mi podpowiedział ile szt byłoby potrzebnych. 1. Drzwi kierowcy nie zawsze: działa dioda ryglowania, zamki się nie ryglują, pali się lampka na dole w drzwiach, nie działa brzeczek, zamykając drzwi od środka rygiel wyskakuje, zamykając z kluczyka działa tylko zamek mechanicznie jakby nie było centralnego wogule zamykając z drzwi pasażera działają wszystkie z pilota też 2. Drzwi pasażera" nie zawsze wyskakuje rygiel czy takie mikro styki by się nadawały http://sklep.avt.pl/p/pl/500012/mikroprzelacznik+msw-11+on-on+spdt+3p.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #1212 Napisano 1 Stycznia 2013 Ja ostanio wymienialem na ten mikrostyk http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-passat-b5-audi-skoda-seat-i2883755060.html dziala bezproblemu tylko jest problem z montazem bo nie pasuja dziury od mikrostyku do zamka. Udalo mi sie zalozyc i dziala:-) jezeli nie dzialaja mikrostyki to mimo wszystko centralny dziala i rygiel za kazdym razem musi isc do gory poniewaz mikostyk przewaznie sluzy do oswietlenia kabiny od strony pasazera. 90% moge stwierdzic ze to beda zimne luty lub co gorsza zaśniedziałe kable od modułu komfortu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #1213 Napisano 1 Stycznia 2013 A mi przez dłuuuugi czas nie działało podświetlenie w drzwiach z przodu po stronie pasażera. Nie pokazywało otwartych drzwi itp. aleeee pewnego razu a dokładniej 3 dni temu otworzyłem te drzwi, patrzę świeci, sukces przy nastepnym otwarciu już nie swieciło, ale poruszałem kilka razy klamką wewnątrz, tak energicznie i w całym jej zakresie i..... zaczeło działać. Czy to będzie wina mikrostyku czy zimnego lutu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #1214 Napisano 1 Stycznia 2013 Na 99% zimne luty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #1215 Napisano 1 Stycznia 2013 Ja ostanio wymienialem na ten mikrostyk http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-passat-b5-audi-skoda-seat-i2883755060.html dziala bezproblemu tylko jest problem z montazem bo nie pasuja dziury od mikrostyku do zamka. Udalo mi sie zalozyc i dziala:-) jezeli nie dzialaja mikrostyki to mimo wszystko centralny dziala i rygiel za kazdym razem musi isc do gory poniewaz mikostyk przewaznie sluzy do oswietlenia kabiny od strony pasazera. 90% moge stwierdzic ze to beda zimne luty lub co gorsza zaśniedziałe kable od modułu komfortu kable nie są zaśniedziałe, pod wykładziną jest suchutko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #1216 Napisano 1 Stycznia 2013 jezeli laczenie na kablach jest ok to stawiam na zimne luty w zamku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piet Zgłoś #1217 Napisano 3 Stycznia 2013 witam pytanie za 100pkt w sedanie (od paru dni) za pomoca pilota nie otwiera/nie zamyka sie klapa bagażnika , nie słychać dzwięku siłownika , reszta drzwi działa normalnie. światełko w bagażniku sie zawieca. po przekreceniu kluczyka w klapie bagażnika w lewo i z powrotem w pion zamyka i otwiera centralny w drzwiach ale w klapie nadal nie słychac siłownika. pytanie: do wymiany sam siłownik czy cały zamek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1218 Napisano 3 Stycznia 2013 Nie wiadomo. Nie jesteśmy wróżkami. Zrzuć tapicerkę i zobacz czy dochodzi napięcie, czy silnik nie stoi itp. W sedanie to chwila momento.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #1219 Napisano 3 Stycznia 2013 Popieram kolegę polonez15 sprawdź czy jest napięcie lub vagiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piet Zgłoś #1220 Napisano 4 Stycznia 2013 sprawa załatwiona, winowajcą okazał się przetarty kabelek który "łamie" sie przy zamykaniu klapy - przy zawiasach - siłowniku. chodzi o 1 cały zielony przewód. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach