Gentelman
-
Liczba zawartości
230 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Gentelman
- Urodziny 24.08.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
WrocLoove
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mam tak samo, cięższa praca silnika jest zwiazana z włączeniem się sprężarki, wydaje mi się, że to normalny objaw.
-
Montaż świateł do jazdy dziennej w B5 - mały manual.
Gentelman odpowiedział Charakterek → na temat → Poradniki i instrukcje
chyba akku -
Moim skromnym zdaniem czarne albo szare, srebrne... Czerwień, żółć etc robi z passka pseudo ferrari, a nim nie jest Ale to też kwestia gustu
-
Montaż świateł do jazdy dziennej w B5 - mały manual.
Gentelman odpowiedział Charakterek → na temat → Poradniki i instrukcje
A jakie kupiłeś ? -
Montaż świateł do jazdy dziennej w B5 - mały manual.
Gentelman odpowiedział Charakterek → na temat → Poradniki i instrukcje
Przygasają po włączeniu świateł mijania ? Btw, jak wygląda sprawa z połączeniem z kierunkami ? Jest to możliwe czy trzeba jakiś specjalne ledy ? -
Montaż świateł do jazdy dziennej w B5 - mały manual.
Gentelman odpowiedział Charakterek → na temat → Poradniki i instrukcje
Panowie a możecie doradzić mi jak podłączyć, i jakie kupić światła, żeby spełniały funkcje take jak: -możliwość używania ich także po zmroku ze światłami dziennymi, -j/w z opcją podpięcia pod kierunki, tak, ażeby podczas włączenia kierunku światło pulsowało tak jak migacz... ?? coś na tej zasadzie, tylko może nie koniecznie z tą żółtą barwą... -
Coś konkretniej? jak to sprawdzić?
-
Witajcie, mam problem ze stacyjką jak sądzę... Otóż, czasami autko odpala na strzała bez problemu, niestety czasami coś się dzieje. Wkładając kluczyk do stacyjki i przekręcając w pozycję zapłonu, wszystko jest ok, kontroli świecą, nie mrużą itp, jednak po przekręceniu kluczyka w celu odpalenia słychać tylko cyknięcie w okolicach rozrusznika? i zero reakcji,czasami muszę kręcić ze 3-5 razy żeby załapał. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?
-
Szkoda, że takie gadżety są takie drogie. Moim zdaniem taki kawałek "tworzywa sztucznego" nie powinien kosztować więcej jak 20 zł...To taki osobisty wywód
-
Gdybym chciał kupić nową to nie pytał bym o takie "mody". Z kabelkiem to nie bardzo, bo musiałbym przylutować go do pinu w gnieździe w klapie, a to trochę kiczowaty pomysł. Zastanawiam się bardziej nad zastąpieniem czymś tej blaszki/pręcika. Przy standardowej żarówce 5w5 na tzn spince od dokumentów śmigało, teraz jednak na ledówce jest problem.
-
Witam, koledzy mam mały problem, od jakiegoś czasu mam problem z przeładowaniem turbo. Jakieś 2 miesiące temu robiłem logi statyczne i dynamiczne, a więc autko na 3-ce spokojnie do 4,5k obrotów ciągło. Teraz czy to na 3, 4 a o 5-ce już nawet nie wspomne, powyżej 120km/h autko wchodzi w tryb awaryjny, nie mogę go nawet "przedmuchać" na trójce. Pod górkę przy większym deptaniu nawet wcześniej potrafi wejść w t.a. Gdzie powinienem szukać przyczyny ? Jesienią ubiegłego roku wężyki podciśnienia wymieniałem. EGR cieknie, ale to już od dłuższego czasu, nawet przed logami, a dodam, że logi były ok, wg opinii forumowiczów.
-
Odkopuje temat Panowie mam problem z jedną oprawką, tj nóżka przegniła i odpadła. Szukam więc taniego, chałupniczego sposobu na jej naprawe/zastąpienie. Może ktoś z Was miał podobny problem i wie czym mogę taką nóżkę zastąpić. Dodam, że jest to ten element nóżki, który jest odpowiedzialny za styk z pinem w klapie. Żarówka stabilnie się trzyma (ledowa od kolegi Tomka z forum, jeśli to ma jakieś znaczenie) jednak coś jakby nie łączy, czasami jak docisne poruszam to na chwile się zaświeci ale to na chwilkę.
-
3b nie ma (ja nie mam halogenów)
-
Jeśli podepnie się ten moduł pod pozycyjne, to podświetlenie tablicy rej, także będzie świecić ? A może da się tak zrobić, żeby świeciły tylko przednie światła plus podświetlenie tablicy ? Jak wygląda kwestia uruchomienia się modułu podczas wysiadania z samochodu?
-
Nie wiem jakie zdanie mają inni, ale przy dużych mrozach zawsze czekam aż kontrolka zgaśnie, zwykle ok 3-5 sek, a następnie słucham aż "pyknie" :wstyd i dopiero odpalam auto. Przy na prawdę dużych mrozach grzeje święcę nawet 2-3 razy.