Jump to content

indyczes

  • Content Count

    531
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About indyczes

  • Birthday 01/13/1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Czesław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W załączeniu logi wykonane wczoraj. Grupy 002, 031: http://vaglogi.pl/log-002_031_FO8a6E.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_bXqm1C.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_UVEv9X.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_OVx39.html
  2. Widzę,że miałeś robione u GREGORA w Jaśle, wykres prima soft😀. Ile Cię to kosztowało?
  3. Wszystkie graty włącznie z katem są seryjne. Auto idzie do poprawki, tak nie może pozostać.
  4. Ale te wartości mocy i niuta sa nierealne na seryjnym osprzęcie, tak mi się raczej wydaje.
  5. Panowie co prawda to nie Passat, ale AUDI A4 B7 silnik 1.8T BFB. Oceńcie ten wykres. jak dla mnie do poprawki.
  6. Ja u siebie wymieniałem niedawno Vacum, należy dodatkowo wymienić nowy uszczelkę metalową pod nią. Pompa najlepiej BOSCH lub LUK nowego typu-stare miały problem z króćcem podciśnienia. Na ten wąż z układu chłodzenia ewidentnie wycieka Ci z Vacum, nie baw się w żadne uszczelnianie tylko wymiana.
  7. Kolego turbo na stół i czyszczenie zmiennej geometrii, mialem to samo i żadne czary nie pomagały. Tylko należy zrobić to dokładnie i nie ruszać regulacji na długości sztangi. Swoją droga wycięcie kata jak nie jest zabity syfem to błąd, obecnie diagności na przeglądach sprawdzaja zadymienie spalin i prawdopodobnie możesz mieć kłopoty z zaliczeniem badania. Pozdr.
  8. przez program diagnostyczny np. VAG-COM, VCDS.
  9. Nie nie ma żadnej różnicy, byłem autem w mieszalni lakierów i dobrali odpowiedni lakier. Oczywiście pozostają jeszcze umiejętności lakiernika, mój chociaż nie ma kabiny to robi robotę extra. Mój lakier to LC9X-czrny perłowy.
  10. Tych zderzaków jest generalnie mało i sprzedawcy niestety życza sobie za nie. W kolor i w dobrym stanie znalezienie graniczy z cudem. Zderzak do lakierownia to wydatek 450-550zl. Sam niedawno przerabiałem temat przy okazji montażu lamp xenon i spryskiwaczy, za zderzak w bardzo dobrym stanie z zaślepkami dałem 550zl plus lakierowanie u znajomego lakiernika za 250zl plus lakier 70zl. Tak więc cały zderzak prawie 900zl.
  11. Czy wszystkie wskaźniki działają prawidłowo? W Vag-u masz test zegarów i test wyświetlacza, może to coś podpowie. Pozdr.
  12. Nic nie zrobisz, pompki do d... i tyle. Wszystkie pompki jednocześnie Ci padły? Te ich regenerację to można sobie ......
  13. Panowie odgrzewam kotleta: jaki jest rozmiar tych oringów na króćcu gdzie przychodzi wąż -szybkozłączka do cylindra sprysku?
  14. Witam kolegów. Potrzebuje opinii nt. palników D2S BOSMA 4300, warto to kupic?W dobie wszechobecnym podrobek myslę, że to w miarę sensowny wybor,czy może się mylę?
  15. z kazdej lampy do kabiny idą po 3 przewody, po jednym nalezy dołozyc, w sumie 4 kable do lewej i 4 do prawej.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy