Jump to content

indyczes

  • Content Count

    525
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About indyczes

  • Birthday 01/13/1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Czesław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolego turbo na stół i czyszczenie zmiennej geometrii, mialem to samo i żadne czary nie pomagały. Tylko należy zrobić to dokładnie i nie ruszać regulacji na długości sztangi. Swoją droga wycięcie kata jak nie jest zabity syfem to błąd, obecnie diagności na przeglądach sprawdzaja zadymienie spalin i prawdopodobnie możesz mieć kłopoty z zaliczeniem badania. Pozdr.
  2. przez program diagnostyczny np. VAG-COM, VCDS.
  3. Nie nie ma żadnej różnicy, byłem autem w mieszalni lakierów i dobrali odpowiedni lakier. Oczywiście pozostają jeszcze umiejętności lakiernika, mój chociaż nie ma kabiny to robi robotę extra. Mój lakier to LC9X-czrny perłowy.
  4. Tych zderzaków jest generalnie mało i sprzedawcy niestety życza sobie za nie. W kolor i w dobrym stanie znalezienie graniczy z cudem. Zderzak do lakierownia to wydatek 450-550zl. Sam niedawno przerabiałem temat przy okazji montażu lamp xenon i spryskiwaczy, za zderzak w bardzo dobrym stanie z zaślepkami dałem 550zl plus lakierowanie u znajomego lakiernika za 250zl plus lakier 70zl. Tak więc cały zderzak prawie 900zl.
  5. Kolega Ci głupoty opowiada, a lampy xenon to zupełnie ina bajka, ze z linka zakładasz i po sprawie.
  6. Czy wszystkie wskaźniki działają prawidłowo? W Vag-u masz test zegarów i test wyświetlacza, może to coś podpowie. Pozdr.
  7. Nic nie zrobisz, pompki do d... i tyle. Wszystkie pompki jednocześnie Ci padły? Te ich regenerację to można sobie ......
  8. Panowie odgrzewam kotleta: jaki jest rozmiar tych oringów na króćcu gdzie przychodzi wąż -szybkozłączka do cylindra sprysku?
  9. Witam kolegów. Potrzebuje opinii nt. palników D2S BOSMA 4300, warto to kupic?W dobie wszechobecnym podrobek myslę, że to w miarę sensowny wybor,czy może się mylę?
  10. z kazdej lampy do kabiny idą po 3 przewody, po jednym nalezy dołozyc, w sumie 4 kable do lewej i 4 do prawej.
  11. Nie jest to jaki Anglik po przekładce?
  12. Z lampy pasażera rozumiem,że idzie pod błotnikiem i wchodzi na kostkę przy slupku pod nogami pasażera? Z lewej lampy analogicznie? Chcę dostać się do tych przewodów, rozpiąć ich następnie wpiąć się nie z przewodami ze sterownika poziomowania, pozostałe dwa przewody po jednym dla każdej lampy (te wychodzące ze sterownika) przeprowadzić do lamp tak jak idą wiązki oryginalnie. Niektórzy co montowali poziomowanie piszą iż te 8szt przewodów przeciągali z kabiny pod maskę przez gumowa przelotke od komputera i dalej szli do lamp. Do lampy od strony kierowcy to bajka, krótki odcinek i te przewody można tak poprowadzić, natomiast do lampy po stronie przeciwnej nie za bardzo jest jak poprowadzić.
  13. Panowie to forum praktycznie nie istnieje, nie to co kiedyś. Praktycznie w każdym dziale zero ruchu.
  14. Witam kolegów. Może ktoś podpowie gdzie szukać w kabinie pinów od wiązki reflektora prawego i lewego? Montuje poziomowanie reflektorów i nie chcę ciągnąc do każdej lampy po 4 piny jak można pociągnąc po jednym brakującym, pozostałe 3 piny od silniczka krokowego wykorzystam z istniejącej instalacji wpinając się w nich.Domyślam się,że dla lewego reflektora to bedzie kostka gdzieś przy lewym słupku kierowcy, natomiast prawego przy słupku pasażera. Może ktoś podpowie ktore to bedą dokładnie kostki?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy