Jump to content

mati

  • Content Count

    235
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About mati

  • Birthday 10/11/1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    CTR

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Napięcie w kostce Ponad 5v 0 Ponad 5v 0
  2. Tak cały czas taka wartość cisnienia
  3. Witam. Problem występuje w długa nie 1.9tdi. Samochód nie jedzie. Grucha od turbo pracuje czujnik ciśnienia doładowania zmieniony z innym jest sprawny. Czyzby padlo turbo ? 20190608_115131.mp4 2
  4. Panowie mam problem z security Access engine wpisuje 12233 i nie chce się zalogować SILNIK BKP
  5. Mi chodzi o pd mam takiego stać w garażu i właśnie jest olej w paliwie
  6. co pada w tych pompach??? coś w środku czy ta uszczelka co przychodzi miedzy pompę a głowice??
  7. proszę o zerkniecie 011 wpada w tryb awaryjny, szarpie cala buda obroty nie idą płynnie tylko skaczą silnik bkp
  8. Niestety nie mam teraz takiej możliwości
  9. czyli do wymiany?? na pewno podciśnienie jest bo sprawdzałem
  10. nie jest zaślepiony, był czyszczony, silnik 2.0tdi bkd touran, egr sterowany podciśnieniem
  11. Proszę o zerkniecie 003 D 003BS 003S Wywala błąd 16785 - EGR System: P0401 - 000 - - Insufficient Flow Freeze Frame: RPM: 1680 /min Torque:14.0 Nm Speed: 40.0 km/h Load: 5.5 % Duty Cycle: 14.7 % Bin. Bits: 00001000 Mass Air / Rev.: 360.0 mg/str Mass Air / Rev.: 535.0 mg/str
  12. 8,5 roku ori varta, teraz wpadła Centra futura
  13. panowie może ktoś spotkał się z takim dźwiękiem https://www.youtube.com/watch?v=M5beGmjVRzo co to może być?? Na pewno coś z osprzętu, po ściągnięciu paska dźwięku brak
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy