Skocz do zawartości

piet

  • Liczba zawartości

    137
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piet

  • Urodziny 18.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zielona góra

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2012
  1. piet

    Tuning

    Po programie zrobiłem z 4-5tyś, przy jakim przebiegu? 280tys w oryginale auto jest po leasingu i od nowości jeździła nim jedna osoba - mój sąsiad, serwis tylko aso i codziennie autostrada, nigdy nawet kolizji nie miało więc nie miałem czego się bać, lachu, proponuję zadzwonić do rogala albo ecu do wrocławia i dopytać ile można bezpiecznie wycisnąć z Twojego autka, zajmie Ci to 10min a będziesz miał rzetelną wiedzę od profesjonalistów
  2. piet

    Tuning

    Myślę, że spokojnie skrzynia da radę, jesienią robiłem octavię z 2012 140kę DSG w ecu project i też się obawiałem o skrzynię, powiedzieli mi, że do 430nm można dłubać w tym zestawie, wyszło 183km i 403nm, jest niebo a ziemia do serii, co nie zmienia faktu, że proponuję przejechać się kilkuletnim audi lub bmw i "poczuć" jak tam chodzi skrzynia, nasze dsg są daleko za murzynami...
  3. Po co hamownia? heh, chyba nie ma sensu nadal zaśmiecać wątku jeśli pojawiają się takie pytania, proponuję robić w garażu a potem patrzeć w lusterko jak auto dymi albo turbina overboostuje...
  4. kolego, nie rób żadnej mapy bez hamowni, kierunek to wrtyski hamowanie mapa hamowanie, są z 4 porządne lokalizacje w PL, resztę odpuść, żaden heniu w garażu porządnie tego nie zrobi, zresztą zadzwoń do rogala, tune force, ecu project i powiedz jaki masz plan...
  5. piet

    2.0 tdi cr dpf - cffb

    Proponuję przekręcić do ecu project do wrocławia, wiem, że właśnie do aut z gwarancją dłubią box-a pod auto, coś na zasadzie programu, gadajcie z mirkiem, gość naprawdę w temacie
  6. poszukuję kogoś z regionu kto ogarnie montaż mikroprocesorowej blokady sensorowej
  7. witam potrzebuję część tylnej klamki do octaviii II fl, 2011' część 1Z0 868 538 vin auta TMBHE61Z8B8040187 interesuje mnie lewa oraz prawa strona
  8. witam potrzebuję część tylnej klamki do octaviii II fl, 2011' część 1Z0 868 538 vin auta TMBHE61Z8B8040187 interesuje mnie lewa oraz prawa strona
  9. im więcej bułgarek w okolicach świecka tym więcej rozwodów
  10. koledzy, czy jest ktoś z gorzowa kto mógłby podjechać i zobaczyć dla mnie auto? http://otomoto.pl/oferta/renault-modus-stan-bdb-benzyna-gaz-gorzow-wlkp-ID4paoPh.html#7959ee69e4
  11. widzisz kolego, większość ludzi robi programy, wstawia boxy do aut które mają na blacie po 200tys ( a rzeczywiście ponad 300tys), są w stanie agonalnym i nie jadą... zamiast te pieniądze wydać na porządna diagnostykę, zrobienie pompek,egr-a, przeplywki czyszczenie turbo itd a dopiero później kombinować z mocą to po prostu kopią leżącego... patrząc na Twój przykład - są ludzie zadowoleni z boxów a to właśnie dlatego bo wstawiają je do zadbanych,serwisowanych aut z rozsądnym przebiegiem
  12. Jest w naszym rejonie kilku "dodawaczy mocy" ale żadnego nie polecam, dlaczego? bo nie mają hamowni i wgrywają "super" gotowce po znajomych... potem okazuję się, że ciśnienie wariuje,auto dymi, dwumas pada itp itd, i co dalej w takim wypadku? taki heniu poprawi nie swoją mapę? wg jakiego klucza jeśli nie ma wykresu z hamowania auta? szkoda czasu, $ i auta jeśli coś robić to porządnie a w pobliżu to chyba tylko ecu project - wrocław, ewentualnie dalej czyli gdańsk lub warszawa - r performance
  13. Pacjent to mój aktualny golf5, 07', 1.9BLS, na zimnym jak i na ciepłym silniku czasem podczas przyspieszania w okolicach od 1200 do 1900 obrotów poszarpuje autem, wrażenie jakby nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa ale dzieje się tak tylko na niskich obrotach, jak załączy się turbina to idzie gładko do przodu bez żadnej czkawki... to co zrobiłem nowy org EGR filtr powietrza nowy filtr paliwa ori nowy na oleju mam przejechane ok 8tys, tankuję od samego poczatku tylko v-power z shella błędów na silniku brak ( silnik 1,9tdi, BLS ) odpala normalnie- na cyk, kopcenia brak, dpf wywalony z pół roku temu delikatny chip zrobiony z rok temu statyczne http://vaglog.pl/log_207321.html http://vaglog.pl/log_207322.html http://vaglog.pl/log_207323.html dynamiczne http://vaglog.pl/log_207252.html http://vaglog.pl/log_207245.html http://vaglog.pl/log_207246.html http://vaglog.pl/log_207247.html http://vaglog.pl/log_207248.html http://vaglog.pl/log_207249.html http://vaglog.pl/log_207790.html http://vaglog.pl/log_207791.html i tutaj udało mi się logować podczas szarpania, wyżej na obroty nie udało się wejść bo szarpał i było słychać jakby terkotanie gdzieś w okolicach podszybia http://vaglog.pl/log_207244.html wszelkie sugestie mile widziane:kumple
  14. jedyni sensowni mechanicy do skrzyń tylko w bytomiu odrzańskim w zielonej serwisy typu maciej wróżbita, byłem z 2 lata temu u kilku i strata czasu
  15. szkoda, że w dziale - sprzedam - nie wystawiłeś, no i szkoda,że nie sprzedajesz bo chętnie bym obejrzał zważywszy na śmieszny przebieg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności