Skocz do zawartości
bolsfanwk

sprawdzenie pompowtrysków 1.9 TDI 105 koni

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam takie pytanie odnośnie pompowtrysków,

 

mianowicie moja dziewczyna ma samochód z przebiegiem 220 000 oryginalnie,

i u niej jak się wejdzie w vag comie na log 13 to wygląda to następująco,

 

cpbc.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

natomiast dziś chciałem kupić samochód z tym samym silnikiem 105 konnym i jego

pomowtryski wyglądały następująco, można po tym wnioskować że są już zużyte ?

Auto miało 300 000 km - i z takim stanem popowtrysków, oczywiście na zagrzanym do 90 st. C silniku lepiej nie kupować ?

 

mv4y.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to prawie nówki nie śmigane:marecek

Aż tak mocno bym się nie sugerował tylko wskazaniami w grupie 13, może być równie coś z oringami na wtryskach, może były źle wyregulowane. Zakres masz od -2,8 do + 2,8. Więc te są jak najbardziej OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są idealne !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak dla mnie to prawie nówki nie śmigane:marecek

Aż tak mocno bym się nie sugerował tylko wskazaniami w grupie 13, może być równie coś z oringami na wtryskach, może były źle wyregulowane. Zakres masz od -2,8 do + 2,8. Więc te są jak najbardziej OK.

 

czyli mówicie że to -0.75 na pierwszym cylindrze to nic strasznego ?

i można taki samochód kupić ? no to w takim razie pompowtryski na pierwszym screenie to są chyba idealnie idealne jak nowe... ? bo tam wszystkie oscylują w granicy 0.05 heh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) Ten blok nr13 obrazuje nam mniej więcej kondycje silnika :) Przydałby się jeszcze blok 23 (bipy) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przydałby się jeszcze blok 23 (bipy)
dokładnie ... 013 to w zasadzie szczelność, po wymianie uszczelniaczy w golfinie mam wszystkie bliskie zeru i co z tego jeśli 3 i 4 idą na bipach wyżej 50 :( ale jak na razie autko śmiga bez kaszelku więc spoko.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i co z tego jeśli 3 i 4 idą na bipach wyżej 50 :(

pozdr

 

 

Przy 2.0 TDI wszystko w porządku jest od -100 do +100 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy 2.0 TDI wszystko w porządku jest od -100 do +100
w golfinie mam wszystkie bliskie zeru

nie o passka chodzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy, jeśli posiadam 1.9TDI 105KM, BLS , 2007rok to wartościami dla jakiego silnika wg ponizszego linka powinienem się kierować, tzn. które powinny być najbardziej podobne do mojego bo żadnych wartości dla silnika BLS nie znalazłem?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=299803&start=14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności