bolsfanwk Zgłoś #1 Napisano 17 Grudnia 2013 Witam mam takie pytanie odnośnie pompowtrysków, mianowicie moja dziewczyna ma samochód z przebiegiem 220 000 oryginalnie, i u niej jak się wejdzie w vag comie na log 13 to wygląda to następująco, Uploaded with ImageShack.us natomiast dziś chciałem kupić samochód z tym samym silnikiem 105 konnym i jego pomowtryski wyglądały następująco, można po tym wnioskować że są już zużyte ? Auto miało 300 000 km - i z takim stanem popowtrysków, oczywiście na zagrzanym do 90 st. C silniku lepiej nie kupować ? Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dieselinside Zgłoś #2 Napisano 18 Grudnia 2013 Jak dla mnie to prawie nówki nie śmigane:marecek Aż tak mocno bym się nie sugerował tylko wskazaniami w grupie 13, może być równie coś z oringami na wtryskach, może były źle wyregulowane. Zakres masz od -2,8 do + 2,8. Więc te są jak najbardziej OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 18 Grudnia 2013 Są idealne ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #4 Napisano 18 Grudnia 2013 Jak dla mnie to prawie nówki nie śmigane:marecek Aż tak mocno bym się nie sugerował tylko wskazaniami w grupie 13, może być równie coś z oringami na wtryskach, może były źle wyregulowane. Zakres masz od -2,8 do + 2,8. Więc te są jak najbardziej OK. czyli mówicie że to -0.75 na pierwszym cylindrze to nic strasznego ? i można taki samochód kupić ? no to w takim razie pompowtryski na pierwszym screenie to są chyba idealnie idealne jak nowe... ? bo tam wszystkie oscylują w granicy 0.05 heh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacis Zgłoś #5 Napisano 20 Grudnia 2013 Ten blok nr13 obrazuje nam mniej więcej kondycje silnika Przydałby się jeszcze blok 23 (bipy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #6 Napisano 23 Grudnia 2013 Przydałby się jeszcze blok 23 (bipy) dokładnie ... 013 to w zasadzie szczelność, po wymianie uszczelniaczy w golfinie mam wszystkie bliskie zeru i co z tego jeśli 3 i 4 idą na bipach wyżej 50 ale jak na razie autko śmiga bez kaszelku więc spoko.pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacis Zgłoś #7 Napisano 23 Grudnia 2013 i co z tego jeśli 3 i 4 idą na bipach wyżej 50 pozdr Przy 2.0 TDI wszystko w porządku jest od -100 do +100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #8 Napisano 23 Grudnia 2013 Przy 2.0 TDI wszystko w porządku jest od -100 do +100 w golfinie mam wszystkie bliskie zeru nie o passka chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piet Zgłoś #9 Napisano 28 Grudnia 2013 koledzy, jeśli posiadam 1.9TDI 105KM, BLS , 2007rok to wartościami dla jakiego silnika wg ponizszego linka powinienem się kierować, tzn. które powinny być najbardziej podobne do mojego bo żadnych wartości dla silnika BLS nie znalazłem? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=299803&start=14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach