wojtyna51 Zgłoś #1361 Napisano 19 Marca 2013 a dlaczego przykleić nie pasuje w miejsce starego mikro styku?trochę mnie nie pocieszyłeś bo nie jestem zwolennikiem kleju,nie ma na to jakiegoś patentu żeby go inaczej zamontować,kolego polonez15 o co chodzi z tymi wyprowadzeniami Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1362 Napisano 19 Marca 2013 Pytanie do znawców. Podczas odkręcania zaślepki klamki w tylnych drzwiach wypadła mi półokrągła blaszka która przytrzymuje zaślepkę klamki. Teraz zaślepkę mam luźna i mogę ja wyciągnąć beż żadnego odkręcania. Czy ta zaślepkę włożę na swoje miejsce po odgięciu blachy czy muszę rozbierać całe drzwi? Drzwi rozbierałem ale nigdy w klamkę od wewnętrznej strony drzwi nie zaglądałem To sie czesto zdarza jak wykrecajac srube na szczycie drzwi nie trzyma sie wyciagnietek klamki. musisz rozebrac drzwi zeby wyjac ta blaszke, a jak bedziesz mial rozebrane drzwi to poskladasz wszystko do kupy trzy razy szybciej. a jak bedziesz montowal klamke spowrotem to zobaczysz o co mi chodzilo ze trzeba trzymac klamke wyciagnieta jak sie wykreca srube zwalniajaca bembenek. powodzenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #1363 Napisano 19 Marca 2013 To sie czesto zdarza jak wykrecajac srube na szczycie drzwi nie trzyma sie wyciagnietek klamki. musisz rozebrac drzwi zeby wyjac ta blaszke, a jak bedziesz mial rozebrane drzwi to poskladasz wszystko do kupy trzy razy szybciej. a jak bedziesz montowal klamke spowrotem to zobaczysz o co mi chodzilo ze trzeba trzymac klamke wyciagnieta jak sie wykreca srube zwalniajaca bembenek. powodzenia. Tak wiem Robert o co chodzi, bębenek podczas zimy jak zamarzły drzwi to to gówno podczas skręcania właśnie wypadło przy naciągnietej klamce;/ i mam wydobyte to i nie wiem czy muszę wyciagac cała blachę czy nie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1364 Napisano 19 Marca 2013 ponaglam pytanie bo zero odzewu co do mojego pytania '' Witam czy któryś z kolegów wymieniał mikro styk i jest w stanie mi napisać czy będzie pasował do mojego bez żadnych przeróbek i tu pierwszy link do hermetycznego http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-audi-seat-skoda-fv-instrukcja-i3100576077.html drugi rzekomo rozbieralny http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-passat-b5-audi-skoda-seat-i3067885477.html dodam ze wymiana będzie w drzwiach kierowcy oraz w zamku bagażnika. '' ale ja Cię nie rozumie , na 99,9% będą zimne luty , wystarczy przelutować i wszystko powinno chodzić a jak nie to można chyba 2 dni pojeździć z rozebranymi drzwiami od środka .. aż mikrostyk przyjdzie, do tego można je kupić w sklepach z częściami elektronicznymi ( elektroniki) czyli oporniki,kondensatory, przełączniki, diody itp. pierdoły po co sobie koszta robić jak ich nie powinno być. ---------- Dodano o 16:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:13 ---------- Tak wiem Robert o co chodzi, bębenek podczas zimy jak zamarzły drzwi to to gówno podczas skręcania właśnie wypadło przy naciągnietej klamce;/ i mam wydobyte to i nie wiem czy muszę wyciagac cała blachę czy nie raczej bez rozbiórki drzwi tego nie zrobisz , a do tego jak pierwszy raz będziesz to wkładał tym bardziej ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #1365 Napisano 19 Marca 2013 Tak wiem Robert o co chodzi, bębenek podczas zimy jak zamarzły drzwi to to gówno podczas skręcania właśnie wypadło przy naciągnietej klamce;/ i mam wydobyte to i nie wiem czy muszę wyciagac cała blachę czy nie W poście #1259 tego wątku załączyłem zdjęcie jak to wygląda od wewnątrz - bez rozbiórki blachy nie założysz tego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1366 Napisano 19 Marca 2013 a jeszcze takie pytanie jak rozebrać zamek z tylnej klapy z kombi tam gdzie jest ten mikro styk żeby poprawić luty lub zeby wymienić ten mikro styk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1367 Napisano 19 Marca 2013 próbowałem ale się poddałem ,zatem uważam że jest nie rozbieralne to a jak już to trzeba wiercić by zamek na części rozebrać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1368 Napisano 19 Marca 2013 MIkrostyk oryginalny ma 2 kołki stabilizujące na PCB a te nie mają i ori mają długie wyprowadzenia trzymające jednocześnie mikrostyk. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kqba Zgłoś #1369 Napisano 20 Marca 2013 Passat B5 '98 Szwagier ma w pasku następujący problem: Gdy zamyka drzwi kluczykiem (nie posiada pilota) to zamek reaguje, ale nie zamyka drzwi natomiast opuszczają się wszystkie szyby. Dopiero zamknięcie przez bagażnik działa. Chcę mu to pomóc naprawić, bo mechanik/elektryk zaśpiewał sobie 1500zł :hunter. Wiem ze problem może być w trzech miejscach: - wiązka w gumie w drzwiach - zamek (zimne luty), mikrostyk (brzęczek świateł działa) - moduł komfortu (podobno kiedyś była mokra podłoga) Od czego proponowalibyście zacząć? Czy zwykłym VAG KKL na USB można wyłączyć domykanie szyb z kluczyka? (Moduł komfortu chyba z końcówką 799A) Program Motordiag nie działa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1370 Napisano 20 Marca 2013 wiązki , moduł zimne luty , ale objaw bardziej pasuje pod alarm dokładany z funkcją otw/zam. szyb i jego uszkodzenie/przestrojenie , Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1371 Napisano 20 Marca 2013 ale objaw bardziej pasuje pod alarm dokładany z funkcją otw/zam. szyb Bez pilota?Jeszcze chyba takiego nie widziałem.:hmm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #1372 Napisano 20 Marca 2013 Witam. Chcialem zapytac o roznice zamkow w B5 i B5FL. Szukam na allegro jakiegos zamiennika jednak wszystkie sa jakby do roku 2002. Ja mam auto z roku 2003 chociaz jak rozbieralem to zamek wygladal tak samo dlatego mam pytanie czy te z allegro niby do 2002roku bez problemu podejda do mojego auta i nie bedzie zadnych problemow z dzialaniem. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1373 Napisano 21 Marca 2013 Bez pilota?Jeszcze chyba takiego nie widziałem.:hmm to mało widziałeś ... mało jest ludzi co jeździ z alarmem a nawet o tym nie wie , jak aku padnie to się oczka otwierają co poprzednik w aucie montował i dochodzenie ..., a co do posta po czym jak i kiedy problem nastąpił nie ma napisane więc brać pod uwagę można wszystkie opcje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #1374 Napisano 21 Marca 2013 (edytowane) witam i mnie dopadł problem z zamkiem drzwi i po rozebraniu okazało się że mikrostyk nie działa prawidłowo ten z dwoma przewodami przy ryglu. Co mam kupić teraz nowy zamiennik czy szukać jakiegoś dobrego oryginała ? Próbował ktoś wymienić ten mikrostyk ,jakiego mam szukać ? mam też problem drgania szyby jak jest opuszczona troche pozdro kupiłem zamek od angola ,lutownica w rękę i przeszczep zakończony powodzeniem ,jeszcze tylne dzri poprawić luty bo odskakuje po przekroczeniu 15km/h pozdro Edytowane 21 Marca 2013 przez Vittoriok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1375 Napisano 21 Marca 2013 Czy zwykłym VAG KKL na USB można wyłączyć domykanie szyb z kluczyka? Nie. to mało widziałeś . No to mamy kolejnego omnibusa.Być może trochę więcej niż ty,ale upierał się nie będę. Passat ma fabrycznie otwieranie/zamykanie szyb kluczykiem i podejrzewam że kolega po prostu ze względu na nie działający zamek dłużej przytrzymuje kluczyk w pozycji otwierania i szyby jadą w dół. Wiem ze problem może być w trzech miejscach:- wiązka w gumie w drzwiach - zamek (zimne luty), mikrostyk (brzęczek świateł działa) - moduł komfortu (podobno kiedyś była mokra podłoga) Od czego proponowalibyście zacząć? Ja na twoim miejscu zacząłbym od gumowej przelotki,bo najłatwiejszy dostęp,jeśli to nic nie da to dalej po kolei wtyczka przy module komfortu skoro była woda,jeśli tam będzie ok.to zamek mikrostyki i zimne luty.Osobiście stawiam na problem w zamku,ale bez sprawdzenia to można wróżyć.Także narzędzia w garść i do dzieła.:manga Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1376 Napisano 21 Marca 2013 (edytowane) No to mamy kolejnego omnibusa.Być może trochę więcej niż ty,ale upierał się nie będę. nikogo uraźić nie chcę ani się wymądrzać , po prostu z własnej autopsji miałem takie przypadki, np.- gdzie po spawaniu wydechu czy nadwozia i podpięciu aku auto się nie uruchomiło , telefon. do porzedniego właściciela i on też o zgrozo o niczym nie wiedział , okazało się że był alarm umiejętnie zamontowany i się uzbroił - Szwagier ma w pasku następujący problem:Gdy zamyka drzwi kluczykiem (nie posiada pilota) to zamek reaguje, ale nie zamyka drzwi natomiast opuszczają się wszystkie szyby. Dopiero zamknięcie przez bagażnik działa. fajnie by było jak byś to sprecyzował. zamyka kluczem zamek nie zadziała , i jak trzymie nadal to szyby się opuszczają czy zamykają-1 , oraz czy jak po przekręceniu zamka ( nie zadziała ) odpuszcza go w swoją pozycję efektu z szybami brak. Edytowane 21 Marca 2013 przez dev14 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #1377 Napisano 22 Marca 2013 witam i mnie dopadł problem z zamkiem drzwi i po rozebraniu okazało się że mikrostyk nie działa prawidłowo ten z dwoma przewodami przy ryglu.Co mam kupić teraz nowy zamiennik czy szukać jakiegoś dobrego oryginała ? Próbował ktoś wymienić ten mikrostyk ,jakiego mam szukać ? mam też problem drgania szyby jak jest opuszczona troche pozdro kupiłem zamek od angola ,lutownica w rękę i przeszczep zakończony powodzeniem ,jeszcze tylne dzri poprawić luty bo odskakuje po przekroczeniu 15km/h pozdro Łatwiej było zamek przełożyć niż przylutowywać mikrostyk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neon Zgłoś #1378 Napisano 22 Marca 2013 Witam umam problem z drzwiami przednie pasażer.Jak auto stoi kilka h otwieram je z pilota ciągnę za klamkę z zewnątrz otwierają się ale tylko jak by to napisać o jeden przeskok dopiero za 2 pociągnięciem klamki otwierają się całkiem. Zaraz zamykam drzwi i otwieram ponownie ale już problem znika i tak i potem mam spokój.I nie ma znaczenia czy otwieram ze środka czy z zewnątrz .Dodam ze oprócz tego co opisałem reszta rzeczy działa poprawnie.Proszę o jakieś podpowiedzi pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #1379 Napisano 22 Marca 2013 próbowałeś naciągać linkę ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielwrc Zgłoś #1380 Napisano 22 Marca 2013 (edytowane) Panowie mam pytanie, problem polega na tym: kluczyk działa bateria sprawna, ale nie otwiera drzwi ani nie rozłącza alarmu. Po otworzeniu z kluczyka otwierają się tylko drzwi kierowcy a alarm dalej jest włączony. Zawiozłem auto do mechanika stwierdził, że to zamek(jakieś zapadki czy coś takiego) zrobił coś bo działało ale znowu nawaliło. Czy wymiana zamka podziałała by? I czy każdy będzie pasował od passata jeśli rok się będzie zgadzał, czy lepiej po numerze patrzeć?A może to coś innego? Edytowane 22 Marca 2013 przez danielwrc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach