Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

a dlaczego przykleić nie pasuje w miejsce starego mikro styku?trochę mnie nie pocieszyłeś bo nie jestem zwolennikiem kleju,nie ma na to jakiegoś patentu żeby go inaczej zamontować,kolego polonez15 o co chodzi z tymi wyprowadzeniami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie do znawców. Podczas odkręcania zaślepki klamki w tylnych drzwiach wypadła mi półokrągła blaszka która przytrzymuje zaślepkę klamki. Teraz zaślepkę mam luźna i mogę ja wyciągnąć beż żadnego odkręcania. Czy ta zaślepkę włożę na swoje miejsce po odgięciu blachy czy muszę rozbierać całe drzwi? Drzwi rozbierałem ale nigdy w klamkę od wewnętrznej strony drzwi nie zaglądałem

 

To sie czesto zdarza jak wykrecajac srube na szczycie drzwi nie trzyma sie wyciagnietek klamki. musisz rozebrac drzwi zeby wyjac ta blaszke, a jak bedziesz mial rozebrane drzwi to poskladasz wszystko do kupy trzy razy szybciej. a jak bedziesz montowal klamke spowrotem to zobaczysz o co mi chodzilo ze trzeba trzymac klamke wyciagnieta jak sie wykreca srube zwalniajaca bembenek.

 

powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To sie czesto zdarza jak wykrecajac srube na szczycie drzwi nie trzyma sie wyciagnietek klamki. musisz rozebrac drzwi zeby wyjac ta blaszke, a jak bedziesz mial rozebrane drzwi to poskladasz wszystko do kupy trzy razy szybciej. a jak bedziesz montowal klamke spowrotem to zobaczysz o co mi chodzilo ze trzeba trzymac klamke wyciagnieta jak sie wykreca srube zwalniajaca bembenek.

 

powodzenia.

 

Tak wiem Robert o co chodzi, bębenek podczas zimy jak zamarzły drzwi to to gówno podczas skręcania właśnie wypadło przy naciągnietej klamce;/ i mam wydobyte to i nie wiem czy muszę wyciagac cała blachę czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ponaglam pytanie bo zero odzewu co do mojego pytania '' Witam czy któryś z kolegów wymieniał mikro styk i jest w stanie mi napisać czy będzie pasował do mojego bez żadnych przeróbek i tu pierwszy link do hermetycznego http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-audi-seat-skoda-fv-instrukcja-i3100576077.html drugi rzekomo rozbieralny http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-passat-b5-audi-skoda-seat-i3067885477.html dodam ze wymiana będzie w drzwiach kierowcy oraz w zamku bagażnika. ''

 

ale ja Cię nie rozumie , na 99,9% będą zimne luty , wystarczy przelutować i wszystko powinno chodzić a jak nie to można chyba 2 dni pojeździć z rozebranymi drzwiami od środka .. aż mikrostyk przyjdzie, do tego można je kupić w sklepach z częściami elektronicznymi ( elektroniki) czyli oporniki,kondensatory, przełączniki, diody itp. pierdoły po co sobie koszta robić jak ich nie powinno być.

 

---------- Dodano o 16:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:13 ----------

 

Tak wiem Robert o co chodzi, bębenek podczas zimy jak zamarzły drzwi to to gówno podczas skręcania właśnie wypadło przy naciągnietej klamce;/ i mam wydobyte to i nie wiem czy muszę wyciagac cała blachę czy nie

 

raczej bez rozbiórki drzwi tego nie zrobisz , a do tego jak pierwszy raz będziesz to wkładał tym bardziej ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak wiem Robert o co chodzi, bębenek podczas zimy jak zamarzły drzwi to to gówno podczas skręcania właśnie wypadło przy naciągnietej klamce;/ i mam wydobyte to i nie wiem czy muszę wyciagac cała blachę czy nie

W poście #1259 tego wątku załączyłem zdjęcie jak to wygląda od wewnątrz - bez rozbiórki blachy nie założysz tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze takie pytanie jak rozebrać zamek z tylnej klapy z kombi tam gdzie jest ten mikro styk żeby poprawić luty lub zeby wymienić ten mikro styk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

próbowałem ale się poddałem ,zatem uważam że jest nie rozbieralne to a jak już to trzeba wiercić by zamek na części rozebrać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MIkrostyk oryginalny ma 2 kołki stabilizujące na PCB a te nie mają i ori mają długie wyprowadzenia trzymające jednocześnie mikrostyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kqba

Passat B5 '98

 

Szwagier ma w pasku następujący problem:

Gdy zamyka drzwi kluczykiem (nie posiada pilota) to zamek reaguje, ale nie zamyka drzwi natomiast opuszczają się wszystkie szyby. Dopiero zamknięcie przez bagażnik działa.

Chcę mu to pomóc naprawić, bo mechanik/elektryk zaśpiewał sobie 1500zł :hunter.

 

Wiem ze problem może być w trzech miejscach:

- wiązka w gumie w drzwiach

- zamek (zimne luty), mikrostyk (brzęczek świateł działa)

- moduł komfortu (podobno kiedyś była mokra podłoga)

 

Od czego proponowalibyście zacząć?

 

Czy zwykłym VAG KKL na USB można wyłączyć domykanie szyb z kluczyka? (Moduł komfortu chyba z końcówką 799A) Program Motordiag nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiązki , moduł zimne luty , ale objaw bardziej pasuje pod alarm dokładany z funkcją otw/zam. szyb i jego uszkodzenie/przestrojenie ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale objaw bardziej pasuje pod alarm dokładany z funkcją otw/zam. szyb

Bez pilota?Jeszcze chyba takiego nie widziałem.:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chcialem zapytac o roznice zamkow w B5 i B5FL. Szukam na allegro jakiegos zamiennika jednak wszystkie sa jakby do roku 2002. Ja mam auto z roku 2003 chociaz jak rozbieralem to zamek wygladal tak samo dlatego mam pytanie czy te z allegro niby do 2002roku bez problemu podejda do mojego auta i nie bedzie zadnych problemow z dzialaniem.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez pilota?Jeszcze chyba takiego nie widziałem.:hmm

 

to mało widziałeś ... mało jest ludzi co jeździ z alarmem a nawet o tym nie wie , jak aku padnie to się oczka otwierają co poprzednik w aucie montował i dochodzenie ...,

a co do posta po czym jak i kiedy problem nastąpił nie ma napisane więc brać pod uwagę można wszystkie opcje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam i mnie dopadł problem z zamkiem drzwi i po rozebraniu okazało się że mikrostyk nie działa prawidłowo ten z dwoma przewodami przy ryglu.

Co mam kupić teraz nowy zamiennik czy szukać jakiegoś dobrego oryginała ?

Próbował ktoś wymienić ten mikrostyk ,jakiego mam szukać ?

mam też problem drgania szyby jak jest opuszczona troche

pozdro

 

kupiłem zamek od angola ,lutownica w rękę i przeszczep zakończony powodzeniem ,jeszcze tylne dzri poprawić luty bo odskakuje po przekroczeniu 15km/h

pozdro

Edytowane przez Vittoriok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy zwykłym VAG KKL na USB można wyłączyć domykanie szyb z kluczyka?

Nie.

to mało widziałeś .

No to mamy kolejnego omnibusa.Być może trochę więcej niż ty,ale upierał się nie będę.

Passat ma fabrycznie otwieranie/zamykanie szyb kluczykiem i podejrzewam że kolega po prostu ze względu na nie działający zamek dłużej przytrzymuje kluczyk w pozycji otwierania i szyby jadą w dół.

Wiem ze problem może być w trzech miejscach:

- wiązka w gumie w drzwiach

- zamek (zimne luty), mikrostyk (brzęczek świateł działa)

- moduł komfortu (podobno kiedyś była mokra podłoga)

 

Od czego proponowalibyście zacząć?

Ja na twoim miejscu zacząłbym od gumowej przelotki,bo najłatwiejszy dostęp,jeśli to nic nie da to dalej po kolei wtyczka przy module komfortu skoro była woda,jeśli tam będzie ok.to zamek mikrostyki i zimne luty.Osobiście stawiam na problem w zamku,ale bez sprawdzenia to można wróżyć.Także narzędzia w garść i do dzieła.:manga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to mamy kolejnego omnibusa.Być może trochę więcej niż ty,ale upierał się nie będę.

nikogo uraźić nie chcę ani się wymądrzać , po prostu z własnej autopsji miałem takie przypadki,

np.- gdzie po spawaniu wydechu czy nadwozia i podpięciu aku auto się nie uruchomiło :> , telefon. do porzedniego właściciela i on też o zgrozo o niczym nie wiedział , okazało się że był alarm umiejętnie zamontowany i się uzbroił -

Szwagier ma w pasku następujący problem:

Gdy zamyka drzwi kluczykiem (nie posiada pilota) to zamek reaguje, ale nie zamyka drzwi natomiast opuszczają się wszystkie szyby. Dopiero zamknięcie przez bagażnik działa.

 

fajnie by było jak byś to sprecyzował. zamyka kluczem zamek nie zadziała , i jak trzymie nadal to szyby się opuszczają czy zamykają-1 , oraz czy jak po przekręceniu zamka ( nie zadziała ) odpuszcza go w swoją pozycję efektu z szybami brak.

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam i mnie dopadł problem z zamkiem drzwi i po rozebraniu okazało się że mikrostyk nie działa prawidłowo ten z dwoma przewodami przy ryglu.

Co mam kupić teraz nowy zamiennik czy szukać jakiegoś dobrego oryginała ?

Próbował ktoś wymienić ten mikrostyk ,jakiego mam szukać ?

mam też problem drgania szyby jak jest opuszczona troche

pozdro

 

kupiłem zamek od angola ,lutownica w rękę i przeszczep zakończony powodzeniem ,jeszcze tylne dzri poprawić luty bo odskakuje po przekroczeniu 15km/h

pozdro

 

Łatwiej było zamek przełożyć niż przylutowywać mikrostyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam umam problem z drzwiami przednie pasażer.Jak auto stoi kilka h otwieram je z pilota ciągnę za klamkę z zewnątrz otwierają się ale tylko jak by to napisać o jeden przeskok dopiero za 2 pociągnięciem klamki otwierają się całkiem. Zaraz zamykam drzwi i otwieram ponownie ale już problem znika i tak i potem mam spokój.I nie ma znaczenia czy otwieram ze środka czy z zewnątrz .Dodam ze oprócz tego co opisałem reszta rzeczy działa poprawnie.Proszę o jakieś podpowiedzi pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

próbowałeś naciągać linkę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie, problem polega na tym: kluczyk działa bateria sprawna, ale nie otwiera drzwi ani nie rozłącza alarmu. Po otworzeniu z kluczyka otwierają się tylko drzwi kierowcy a alarm dalej jest włączony. Zawiozłem auto do mechanika stwierdził, że to zamek(jakieś zapadki czy coś takiego) zrobił coś bo działało ale znowu nawaliło. Czy wymiana zamka podziałała by? I czy każdy będzie pasował od passata jeśli rok się będzie zgadzał, czy lepiej po numerze patrzeć?A może to coś innego?

Edytowane przez danielwrc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności