marcin6622 Zgłoś #661 Napisano 1 Lutego 2014 dziś przym -5 zapalil od strzala a przy -11 była tragedia,czy to zmienia teorie uszk. usczelniaczy czy nie? spalanie na jalowym macie zawsze rowne?kiedyś zwracałem na to uwagę i nieraz wartości były inne,wieksze....według fis.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #662 Napisano 1 Lutego 2014 Koledzy, takie odpalanie można nazwać poprawnym? Dodam, że odpalanie było po mroźnej nocy(około-20),ropka zza wschodniej granicyJakby mój tak odpalał przy -16 to byłbym szczęśliwy. Nie szukaj dziury w aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurenio Zgłoś #663 Napisano 1 Lutego 2014 Marcin wymiana uszczelek nie zaszkodzi, ale czy pomoże to trudno powiedzieć ;P Zależy jak z budżetem swoim stoisz heh.. Pytanko, czy jest możliwe że prąd dochodzi do 1 swiecy, aa do którejś dalej nie? Elektryk sprawdził mi tylko czy jest prąd w 1 kapturku i powiedział że jak dochodzi do pierwszego, to i do każdej świecy musi dojść i nie sprawdzał dalej. Słusznie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin6622 Zgłoś #664 Napisano 1 Lutego 2014 1 kabel zasila reszte:) może się ktoś jeszcze wypowie w moim problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek 3 Zgłoś #665 Napisano 1 Lutego 2014 tak dokładnie ale ja u siebie dla pewności sprawdziłem wszystkie 4 wtyczki ---------- Dodano o 12:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:42 ---------- A co do uszczelek na pompkach to u mnie nic to nie dało 300 zł w d...:oszit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel1615 Zgłoś #666 Napisano 1 Lutego 2014 Jakby mój tak odpalał przy -16 to byłbym szczęśliwy. Nie szukaj dziury w aucie To mnie zadziwiacie, że uznaliście to za dobre odpalanie Może za dużo wymagam od swojego paska, jak się napatrzyłem jak ojca audi odpala perfekcyjnie ale dzięki za opinie i nie będę w nim grzebał jak jest ok pozdraVViam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek 3 Zgłoś #667 Napisano 1 Lutego 2014 co może oznaczać ten błąd 18072 - Sterowanie zaworów pompo-wtryskiwaczy: usterka elektryczna w obwodzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #668 Napisano 1 Lutego 2014 (edytowane) Panowie takie pytanie: Czy czujnik poziomu/temperatury (bo jest to jeden i ten sam prawdopodobnie czujnik) oleju ma duży udział w porannym odpalaniu? Od jakiegoś roku użeram się z czujnikiem poziomu/temp. oleju który był 2 razy wymieniany na nówkę i za każdym razem dało efekt tylko na chwilkę. Potem zaś błąd i tak cały czas.. Wczoraj przepaliłem dziada (stał z jakis tydzień), podłączyłem kompa i na Vagu pokazało temp. Oleju 155 C i NOT OK. Ale to tylko potwierdzenie mojej świadomości, że mam coś z nim nie tak. Dodam jeszcze że błąd mam od momentu kiedy rzeczywiście miałem zbyt mało oleju i czujnik wykrył niski poziom, od tego momentu jak mam właściwy poziom oleju wyskakuje błąd.. Edytowane 1 Lutego 2014 przez Frankoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin6622 Zgłoś #669 Napisano 4 Lutego 2014 napisałem ostatnio ze przy -5 odpalal elegancko itd. i tu pojawila się nowa teoria jeżeli przy -5 palil spoko a przy -11 nie to można wykluczyć uszczelniacze....a zainteresować się ciśnieniem... dziwne mi to jest rok temu tak fajnie palil:) naprawdę zero problemów mialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek 3 Zgłoś #670 Napisano 4 Lutego 2014 napisałem ostatnio ze przy -5 odpalal elegancko itd. i tu pojawila się nowa teoria jeżeli przy -5 palil spoko a przy -11 nie to można wykluczyć uszczelniacze....a zainteresować się ciśnieniem... dziwne mi to jest rok temu tak fajnie palil:) naprawdę zero problemów mialem witam u mnie to samo mróz spadł jakieś -5 i pali ok tylko kopci na biało jak zwykle może ktoś wie czemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurenio Zgłoś #671 Napisano 4 Lutego 2014 Czy przy gorszym paleniu zimą warto jechać i zapłacić za spr. ciśnienia na cylindrach ?? ile to powinno kosztowac~ ok 100zl? Jeżeli ciśnienie było by za niskie, to... znak ze silnik do remontu? i Czy np. jeżeli byłby to peoblem z uszczelniaczami na zaworach, to problem występował by tylko na minusowych temperaturach ? Czy na dodatnich także gorzej by palil? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #672 Napisano 4 Lutego 2014 ceny nie powiem, ciśnienie jak pamiętam w okolicach 30 to jest bardzo ok, zimą jest to ważne przy zapalaniu przy minusowych temp. latem aż takiej roli to znów nie odegra, próba olejowa na zimno jak i bez oleju na zimno oraz na ciepło, jak to się pomierzy wszystko staje się jasne w jakim stanie są pierścionki i można podjąć decyzje co do remontu. Jak ktoś mi mówił, dizla najlepiej kupować zimą i to z rana przy dużych mrozach widać wtedy w jakim stanie jest silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurenio Zgłoś #673 Napisano 4 Lutego 2014 Dev z tą próba olejową to chodzi o dodaniu oleju do cylindrów przed pomiarem ciśnienia? Generalnie mechanik mi mowil zeby po nocy zbadać ciśnienie i takie pytanko, czy jak rano odpale samochód i przejade się ok 2 km do mechanika to bedzie ok? czy lepiej poprostu na noc u jego zostawic samochód? I jeżeli ciśnienie było by w porządku, wtedy robić jeszcze z dodatkiem oleju? Czy juz sobie darowac?? Czy pomiar tego ciśnienia na cylindrach( jeżeli było by zbyt niskie) powie co dokładnie dolega paskowi i co trzeba robic? Nie wiem tłoki, głowica czy co tam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #674 Napisano 4 Lutego 2014 postaw u mechanika , 2 km to za dużo auto potem musi długo stać by się schłodziło na amen. Jak wyjdzie bez próby olejowej ok to nie ma sensu dawać oleju jak wychodzi kiepsko to lej się dodaje by wiedzieć czy to pierścionki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #675 Napisano 6 Lutego 2014 witam mój problem podobny do wszystkich mróz około - 10 musi długo pokręcić około 7 sek. zanim załapie stopniowo pisałem o świecach żarowych miałem firmy Iskra i okazało się że pierwsza padła kupiłem komplet firmy NGK miałem do wyboru NGK Bosch Febi takie mieli w sklepie na miejscu wybrałem NGK Bosch już robi w Południowej Afryce części więc mnie to zraziło zresztą sprzedawca też w szoku ale do rzeczy mrozy odpuściły ale 2 dni temu było - 7 odpalił od kopa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #676 Napisano 6 Lutego 2014 cos zauwazylem od luzszego czasu ze problem maja silniki na PD na VP jak narazie nikt sie za bardzo nie skarzy :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianek12 Zgłoś #677 Napisano 6 Lutego 2014 A mój PD awx130 konny przy -14 pali od "strzała" Jak ma sie wszystko sprawne to musi palić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #678 Napisano 6 Lutego 2014 A mój PD awx130 konny przy -14 pali od "strzała" Jak ma sie wszystko sprawne to musi palić. Toż powiedział, gdyby wszystko było sprawne nie byłoby tego wątku.. Tylko kwestia leży w tym co jest nie sprawne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #679 Napisano 6 Lutego 2014 Majkel, synchro miałeś w granicy 0.6-1.1 czyli na hydraulicznym tłumiku drgań norma:) A co do sprawy Jurenia... Wymieniłem oringi na pompkach, uszczelkę pod vacuum, wszystko wskazywało na to, że to wina oringów, całe pompki były mokre w ropie i olej w głowicy był koloru piwa, nie mam pojęcia co może mu dolegać... Wałek bez pomiarów wygląda jak nówka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #680 Napisano 6 Lutego 2014 A mój PD awx130 konny przy -14 pali od "strzała" Jak ma sie wszystko sprawne to musi palić. Ale kolego Ty powiedz własnie koeldze co moze byc nie sprawne a nie sie chwalisz ze Twoj pali od strzała, kogo to interesuje ... NIKOGO dzisiaj ci pali od strzała a jutro moze ci nie zapalic ... Wiec sie nie wymadrzaj tutaj tylko udziel koledze rady ... a jak nie masz pojecia to sie nie udzielaj ... Bo to normalne ze jak bedzie wszystko ok tak jak kolega napisał wyzej to bedzie palił od pierwszego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach