Skocz do zawartości

darchitek

  • Liczba zawartości

    131
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darchitek

  • Urodziny 13.03.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mazowieckie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. O kurde tu mnie zaskoczyłeś, z tego co wiem bity w przód nie był, mam po obu stronach taki drut dociskający żarówkę do soczewki, żeby była pod odpowiednim kątem - - - - - aktualizacja - - - - - http://www.aukcjoner.pl/gallery/014560635-.html#I10 tutaj widać drucik, nie do końca taki ale coś podobnego. Bo tutaj lampa przed liftem
  2. Jeżeli to uszczelki pod PD to powinien zapalić- dłużej by kręcił czasem nawet z 30s ale wrszcie powinien złapać. Przez te 3 dni na ile zostawiałaś samochód bez odpalania? Tyle samo h stał przed 'nieodpaleniem' jak codzień?
  3. Cześć, Panowie mam problem otóż podczas wymiany żarówki w mijania wystrzelił mi i przepadł ten drucik trzymający H7 w soczewce? Można taką pierdołę gdzieś dokupić ?
  4. Obecne temp to ok 6 stopni rano więc może dlatego ?
  5. Na 100% masz czujnik do wymiany więc ja zacząłbym od czujnika, raz prawie się naciąłem i chciałem wymieniać termostat, a jednak był to czujnik.
  6. Z tym chinolem mam problem 2 raz taki sam - nie z odpalaniem lecz z wyświetlaniem temp- na ecu idzie prawidłowa - 89-91 (chyba że ściemnia tam też) natomiast na zegarach nigdy więcej niż 70. Ostatnio byłem pewny że to termostat jednak zobaczyłem te różnice na vagu.
  7. Moje 2 czujniki też niby oryginały ze sklepu nie allegro, też miały wybite numery znaczki audi VW wszystko.. Dla Chinola to nie problem niestety, w tym tyg wymieniam 3 raz tym razem na ORI Z ASO. Jak to mówią nie stać mnie na kupowanie badziewia.
  8. Nie, po zmianie czujnika nic nie trzeba zmieniać w vagu. Co do czujników to nie są one w żadnym stopniu zamienne albo zielony albo niebieski różnią się końcówką i po prostu nie pasują zamiennie.
  9. Marcin a ile jeździsz już na tym czujniku febi?
  10. Reklamowałem i dostałem zwrot kasy, wymieniam sam co staje się już mega upierdliwe
  11. ja w ciągu roku wymieniłem już 2 czujniki oryginalne z ASO... Nie wiem czy pech czy takie badziewie
  12. Wiesz co na autostradzie przy tej prędkości jest dobre chłodzenie powietrzem, może płyn wyleciał a nic się nie działo dopiero po zatrzymaniu się przygotowało wszystko, jednak czujnik poziomu płynu powinien piszczeć od razu
  13. Z tego co wiem to ten dolny króciec jest od powrotu
  14. Cześć, kolego jak dotarłeś że to na pewno pompa a nie np oringi pompowtrysków ? Mam B5 wymieniłem na pompę bosch`a właśnie i chyba dopadło mnie to co Ciebie, aczkolwiek nie dymi przy wciskaniu gazu, tylko problem z porannym uruchomieniem po odpaleniu niebieski bąk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności