Skocz do zawartości

Jurenio

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jurenio

  • Urodziny 01.08.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Polonez wpisalem w google turbo tec ale tylko jaworzno na slasku wyskoczylo;) tez o warszawskiej skyszalem;) a bosch sergice w stalowej woli ktos slyszal??
  2. Witam. Pytanko mam, czy ktoś może polecić zakład w okolicy gdzie regenerują turbosprężarki ??
  3. Witam. Potrzebuje numery( i rozmiary przy okazji) przednich klocków hamulcowych do Vw passat b5 fl 2000 r avf 131 km VIN: WVWZZZ3BZ1p089129
  4. Dzieki. Tomnik czyli racej napewno zepsuty termostat?? WYmieniac to, czy jak lapie te 80 stopni i spadków temp. nie ma to narazie jeździc ?? Czy moze dalsza jazda czyms grozic ;P ? jakies wieksze spalanie czy cos ?
  5. tomnik, a czy mogł mieć on( zepsuty termostat) jakikolwiek negatywny wpływ na rozruch samochodu zimą?
  6. Panowie, a czy u mnie uwalony jest termostat? Czy raczej czujnik G62? Dziś rano na zimnym temp. w silniku jak i i tablicy zblizone do siebie. Po przejechaniu 15-20km na wysokich obrtach temp. na desce stoi na ~ 88 stopniach( Nawet po dłuzszej podrozy wskaznik zatrzymuje sie ciut na lewo od 90 stopni) Na Vagu temp. cieczy chlodzacej waha się w bloku silnik 79-81 stopni( do 82 jak naprawde go dobrze butuje) w bloku tablica 78 stopni czyli wynik zblizony. Czy to raczej wskazuje na zepsuty termostat? Za wczesnie sie otwiera, lub caly czas jest lekko niedomkniety? Czy czujnik G62? Czy moze jeszcze cos innego ?
  7. plecionka juz wymieniana na nową, też myslalem ze to od niej Gdzie jeszcze czesto występują nieszczelnosci?? Bez kanalu da sie je znalezc czy najlepiej kanal/ podnosnik??
  8. A ja jeszcze wróce do turbinki. Ogolnie przy przyspieszaniu mi swiszczy, jak osiągne żądaną prędkość i jade ze stała temperaturą, świst cichnie.jak stoje na parkingu i przygazuje to swiszczy puszcze pedal gazu powoli przestaje swiszczec. Turbo nie przeladowuje , moc jest, tryb awaryjny nigdy sie nie włączał. Czy szukac nieszczelności na gumowych przewodach? jeżeli tak to gdzie najszybciej może być jaikas dziurka, jakies inne pomysly?
  9. Mam pytanko, czym się różni vcds Lite 1.2 od vcds release 12.12.2 ?? Czy jeden i drugi pojdzie na kabelku KKl OBD 2 ??
  10. Panowie, który kabelek polecacie wybrać?: http://allegro.pl/kb1-kabel-interfejs-vag-com-409-1-vw-seat-obd2-usb-i4045714779.html http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-usb-high-speed-ftdi-232-polski-i4005545613.html http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-kkl-vag-vw-audi-seat-cd-i4054819878.html http://sklepy.allegro.pl/kabel-diagnostyczn-vw-audi-seat-skoda-vag-obd2-usb-i4072875649.html Czy ten 2, czyms sie rózni (wszytkie procz tego 2 mialbym w mieście na miejscu i nie płaciłbym za przesyłkę)? Ogólnie czy wszystkie z nich bez problemu beda pracowac na Win 7 ?? z Vag com, vcds, vcds lite??
  11. Panowie, da się zdjąć tapicerke z fotela? Mam dziure na fotelu kierowcy i chciałbym ją jakos ładnie zaszyc, ew. ktoś zna miejsce gdzie mi to ładnie zrobią? dziura dosc duza na boku obtarte od szorowania przy wsiadaniu/wysiadaniu
  12. A czy moze być tak, że niektóre świece grzeje lepiej, niektóre gorzej?? Mam podobnie jak moi poprzednicy, dużo rzeczy już powymieniałem, a wszystko wskazuje na uszkodzone świece - ale też były wymienione, prąd dochodzi, aleee ostatmnio z -1 jak było wykrecilem 1 swiece i podłączałem do kazdego kapturka po kolei ii wg. mechanika w 1 i 2 kapturku wolniej się swieca nagrzewa w porownaniu do 3 i 4. Niestety ( albo i na szczescie) teraz nie ma mrozow i nie moge tego dokladniej sprawdzic bo w granicach zera, -2 po nocy odpala dobrze. Czy cios takiego moze miec miejsce? czy to raczej nie bardzo ? Pozdro
  13. Dev z tą próba olejową to chodzi o dodaniu oleju do cylindrów przed pomiarem ciśnienia? Generalnie mechanik mi mowil zeby po nocy zbadać ciśnienie i takie pytanko, czy jak rano odpale samochód i przejade się ok 2 km do mechanika to bedzie ok? czy lepiej poprostu na noc u jego zostawic samochód? I jeżeli ciśnienie było by w porządku, wtedy robić jeszcze z dodatkiem oleju? Czy juz sobie darowac?? Czy pomiar tego ciśnienia na cylindrach( jeżeli było by zbyt niskie) powie co dokładnie dolega paskowi i co trzeba robic? Nie wiem tłoki, głowica czy co tam?
  14. Czy przy gorszym paleniu zimą warto jechać i zapłacić za spr. ciśnienia na cylindrach ?? ile to powinno kosztowac~ ok 100zl? Jeżeli ciśnienie było by za niskie, to... znak ze silnik do remontu? i Czy np. jeżeli byłby to peoblem z uszczelniaczami na zaworach, to problem występował by tylko na minusowych temperaturach ? Czy na dodatnich także gorzej by palil?
  15. Ahmed, ja swego czasu ( w innym samochodzie)montowałem gaz w Takadzie i w sumie chlopaki pojęcie mają. Nigdy nic mi się z gazem nie działo także napraw żadnych tam nie robiłem, ale możesz pojechać sprawdzić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności