vipereeek Zgłoś #741 Napisano 9 Stycznia 2015 A ja wymieniam filtr paliwa z każdą wymianą oleju itp. co ok 10tyś km i mam spokój.... ... i nie inaczej. :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik3x Zgłoś #742 Napisano 9 Stycznia 2015 I tego się będę trzymał zwłaszcza ze powoli poznaje swoje auto i takie pierdoły mam zamiar robić sam. Na razie wydaje się palić ok zobaczymy jak będzie na mrozie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
catrinees Zgłoś #743 Napisano 24 Listopada 2015 zobaczcie filmik, jak odpala Odświeżam temat, mój passat przy mrozie ledwo -5 odpala tak (aż strach pomyśleć, co będzie jak na zewnątrz będzie z -20 stopni mrozu...), dodam, że świece i aku sprawdzone, działają bez zarzutu... jeśli nie to to co może być przyczyną tego, że tak go "rzuca, hepie" kiedy kręci i próbuje "zaskoczyć"? Jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcinie Zgłoś #744 Napisano 24 Listopada 2015 zobaczcie filmik, jak odpala Odświeżam temat, mój passat przy mrozie ledwo -5 odpala tak (aż strach pomyśleć, co będzie jak na zewnątrz będzie z -20 stopni mrozu...), dodam, że świece i aku sprawdzone, działają bez zarzutu... jeśli nie to to co może być przyczyną tego, że tak go "rzuca, hepie" kiedy kręci i próbuje "zaskoczyć"? Jakieś pomysły? U mnie podobnie palil i problemem okazalo sie, słabe cisnienie pompy wtryskowej plus do tego zapowietrzony układ paliwowy.. lecz nie daje sobie reki uciąć że w Twoim przypadku jest ten sam problem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #745 Napisano 24 Listopada 2015 Cofające się paliwo, gdzieś się powietrze dostaje. Może być zawór zwrotny w vacuum pompie padnięty. Sprawdź sobie czy jak włączysz świece na np 3 cykle zamiast 1 nie odpali lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #746 Napisano 24 Listopada 2015 Może być zawór zwrotny w vacuum pompie padnięty. Co za głupoty... To VP a nie PD... Koleżanko catrinees musisz sprawdzić poprawność działania czujnika temperatury cieczy - w tym celu podłącz auto pod komputer i odczytaj jakie są wskazania z niego, gdy silnik jest zimny i ciepły. Kolejna sprawa to po podpięciu pod kompa musisz sprawdzić jak wygląda kąt wtrysku. Filtr paliwa był zmieniany? Jeśli tak to na jakiś firmowy? Przyjrzałbym się jeszcze zaworkowi na filtrze paliwa (o ile masz filtr starego typu - najlepiej daj foto filtra paliwa a Ci odpowiem czy masz sprawdzać ten zaworek). Jak już będzie auto podpięte pod kompa można podbić mu dawkę rozruchową - nie wiele ale może coś pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
catrinees Zgłoś #747 Napisano 24 Listopada 2015 Koleżanko catrinees musisz sprawdzić poprawność działania czujnika temperatury cieczy Tu się zgodzę, czujnik może być walnięty ponieważ wskazówka raz podchodzi do 90 stopni i za chwile spada, a czasami nawet w ogóle się nie podniesie w trakcie (dłuższej )jazdy Filtr paliwa i inne filtry zmieniałam jakieś 3 miesiące temu przy wymianie oleju, filtr jest z firmy Meyle tyle wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #748 Napisano 24 Listopada 2015 To w takim razie przy próbie odpalenia gdy jest zimno odepnij wtyczkę od czujnika temperatury wody - masz go na króćcu plastikowym dochodzącym do głowicy Tu na foto widać króciec http://images35.fotosik.pl/1623/751d2f7eab4d4e45gen.jpg Jak odepniesz i odpali lepiej to wymień czujnik - tylko kup jakiś porządny bo zamienniki to dziadostwo straszne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #749 Napisano 24 Listopada 2015 Co za głupoty... To VP a nie PD... Fakt nie spojrzałem dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
catrinees Zgłoś #750 Napisano 24 Listopada 2015 To w takim razie przy próbie odpalenia gdy jest zimno odepnij wtyczkę od czujnika temperatury wody - masz go na króćcu plastikowym dochodzącym do głowicy Tu na foto widać króciec http://images35.fotosik.pl/1623/751d2f7eab4d4e45gen.jpg Jak odepniesz i odpali lepiej to wymień czujnik - tylko kup jakiś porządny bo zamienniki to dziadostwo straszne. Oby zdało egzamin, dziękuję !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #751 Napisano 28 Listopada 2015 (edytowane) To w takim razie przy próbie odpalenia gdy jest zimno odepnij wtyczkę od czujnika temperatury wody - masz go na króćcu plastikowym dochodzącym do głowicy Tu na foto widać króciec http://images35.fotosik.pl/1623/751d2f7eab4d4e45gen.jpg Jak odepniesz i odpali lepiej to wymień czujnik - tylko kup jakiś porządny bo zamienniki to dziadostwo straszne. to najczestsza przyczyna problemow z odpalaniem silnika w TDI:ok Edytowane 28 Listopada 2015 przez kajos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
catrinees Zgłoś #752 Napisano 3 Grudnia 2015 Tak do wyjaśnienia, bo może innym się przydać. Mechanior wymienił termostat, czujnik temperatury cieczy chłodzącej i jakiś bezpiecznik od świec czy coś. Autko rano zapala elegancko Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #753 Napisano 7 Grudnia 2015 witam panowie kupiłem passata 3bg AVF i mam taki problem ze gdzies musi mu schodzic paliwo bo czasami musze dlugo krecic zeby zapalił mechanik stawia na pompe vacum ale czy jest tam gdzies jakis zaworek zwrotny ? czy moze pompa w zbiorniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #754 Napisano 7 Grudnia 2015 Temat rzeka. Zaworek zwrotny masz wbudowany w tandem pompę. Możliwe kilka przyczyn: -cieknąca pompa tandem -uszczelniacze na pompkach -nieszczelność na korpusie filtra paliwa lub przewodach paliwowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #755 Napisano 7 Grudnia 2015 Pompa nie cieknie ale czy z niej moze cofac sie paliwo odnosnie uszczelniaczy to boje sie ze gn9azda w glowicy beda wywalone i bedzie gruba robota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gramz Zgłoś #756 Napisano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, Od kilku dni mam taki problem z moim Passatem B5 1.9 TDi rok produkcji 1997. Zawsze jak była niska temperatura to kontrolka od świec żarowych czyli sprężynka świeciła się kilka sekund przed odpaleniem silnika. A od kilku dni codziennie kontrolka ta gaśnie od razu. Nawet jak teraz jest -10 czy -15 stopni świece się nie grzeją w ogóle tylko kontrolka od razu gaśnie. Drugi zaobserwowany przeze mnie problem to że zawsze jak były mrozy to przez kilka minut obroty silnika były wysokie zaraz po odpaleniu około 1,1-1,3 tys i spadały do 0,9 tys po kilku minutach. Teraz są od razu po odpaleniu na 0,9 tys. Mam ogromne problemy z odpaleniem silnika, udaje się za 3 albo 4 razem, ale bardzo, bardzo ciężko. Akumulator naładowałem prostownikiem więc myślę że to nie problem z akumulatorem. Bardzo proszę o pomoc Edytowane 3 Stycznia 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt .2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #757 Napisano 3 Stycznia 2016 Diagnoza Vagiem tylko i wyłącznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #758 Napisano 3 Stycznia 2016 Sprawdz czujnik temperatury płynu chłodzącego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gramz Zgłoś #759 Napisano 3 Stycznia 2016 Dziękuje za szybkie odpowiedzi, dodam jeszcze jedną informację która może być istotna. Zanim zaczął się powyżej opisany problem przez kilka ostatnich tygodni jak temperatura nawet była dodatnia +5, +10 a nawet +12 stopni to kontrolka od świec świeciła się bardzo długo około 10 sekund, a po odpaleniu silnika obroty były przez kilka minut bardzo wysokie. Nigdy wcześniej takiego problemu od kilku lat nie miałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #760 Napisano 3 Stycznia 2016 Dziękuje za szybkie odpowiedzi, dodam jeszcze jedną informację która może być istotna. Zanim zaczął się powyżej opisany problem przez kilka ostatnich tygodni jak temperatura nawet była dodatnia +5, +10 a nawet +12 stopni to kontrolka od świec świeciła się bardzo długo około 10 sekund, a po odpaleniu silnika obroty były przez kilka minut bardzo wysokie. Nigdy wcześniej takiego problemu od kilku lat nie miałem Spróbuj odłączyć wtyczkę od czujnika płynu chłodzącego, wtedy podawana będzie do ECU informacja o bardzo niskiej temp. Spirala powinna się palić ze 30 sekund i spróbuj odpalić auto, jak zapali to czujnik do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach