Skocz do zawartości

pingwin12

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pingwin12

  • Urodziny 14.08.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    PIOTR
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Proszowice

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam Proszę o pomoc Pacjent A6 C5 1.9 TDI pd Wypiął mi się czujnik temperatury i wywaliło wodę czujnik zamocowany woda nalana ale nie chcę się otworzyć termostat dolny waz zimny może że względu na temperaturę na zewnątrz jednak strasznie słabo grzeje przez chwilę leci ciepło i po chwili letnie powietrze czy jakaś podpowiedź na odpowietrzenie układu
  2. no przegub luzu na aucie nie ma tak wiec chyba to bedzie mechanizm różnicowy w skrzyni
  3. dawka ma wachania 6.0 - 5.8 ?? a trzecie okienko 5.6 - 6.1 na wolnych obrotach
  4. http://vaglog.pl/log_250388.html prosze analize szczególnie 1 grupy czy tam moga byc takie wachania w dawce i tej synchronizacji chyba ??? aoring przy wacum no ale nie leje ???
  5. Czyli nie martwic sie skrzynia ?
  6. No wlasnie nie ma a wewnetrzny jest nowy i to stukanie na mocno skreconych kolach nie wystepuje
  7. a jest taka opcja ze skrzynia ??? a ewentualnie hamulce zacisk ??
  8. Tak tylko jak puszczam z gazu to juz mniej jakby slychac dodam gazu i sluchac terkotanie na mocno skreconych kolach i obracaniu sie w miejscu nic nie slychac natomiast poddczas delikatnego skretu o lapy chodzi ci o wahacze
  9. Panowie mam rowniez problem ze stukajacym lewym kolem i to podczas skretu w lewo na prostym tylko na takich hopach slychac szuranie zawiecha ok laczniki stabilizatora ok przegub wew nowy przegub zew ok mechanik mowi ze to moze byc skrzynia co o tym sadzicie
  10. konektory ok pompa vacum ok przy 2000 tys ma 7.5 bar bipy wysokie lecz auto nadal szaprnie przy naglym dodaniu gazu co dalej sprawdzac
  11. konektory ok pompa vacum ok przy 2000 tys ma 7.5 bar bipy wysokie lecz auto nadal szaprnie przy naglym dodaniu gazu co dalej sprawdzac
  12. panowie ktos moze spojrzec na te logi z sharana ASZ wogole auto nie jedzie http://vaglog.pl/log_249385.html
  13. Ja wymienialem uszczelnie jednak troche szarpie podczas jazdy tak kolo 2 tys obr
  14. było tyle ze nie wiem czy sie cos nie rozjechało bo przez 100 km było wszystko ok po odebraniu z naprawy
  15. to raczej nic nie pomoże czyli pompki sa do wyrzucenia ? a jezeli po zmianie pompek bedzie tak samo to co to moze oznaczać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności