Jump to content

Magoo

  • Content Count

    725
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Magoo

  • Birthday 09/28/1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Starachowice / Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  • Link do tematu o samochodzie
    145410

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kupiłem zamiennik za 110zł chyba, wytrzymał niecały rok (11miesięcy) i pojawił się problem z brakiem oświetlenia wnętrza jak i błędęm w module komfortu. Rozebrałem drzwi ponownie, stary oryginał przelutowałem, założyłem nową zewnętrzną krańcówkę (kupioną za kilka zł na allegro) i zamek śmigał do końca, gdy auto było u mnie czyli 2 lata. Jak dla mnie to tylko regeneracja oryginału ( o ile się da ). Kupno nowego nawet droższego zamiennika widać nie daje oczekiwanego efektu
  2. No widzisz a ja miałem zamiennik bez takiej funkcji
  3. A zamiennik robi to samo za 70zł
  4. B6 było przed i po lifcie? Jakie zmiany między nimi nastąpiły?
  5. Żaden zamiennik... Miałem jeden z droższych z Allegro w drzwiach kierowcy, po 11 miesiącach zaczęły się problemy z brakiem oświetlenia. Przelutowanie go nie pomogło a tandeta masakryczna wewnątrz zamka jeśli chodzi o krańcówki i płytkę... Przelutowałem sobie wyjęty przed montażem zamiennika oryginał i jest bajka - wszystko działa jak trzeba. Przelutuj sobie oryginał, ewentualnie wymień czapkę zewnętrznej krańcówki i masz problem z głowy.
  6. Z tymi czujnikami to nie wiem jak to już jest... 2 miesiące temu padł mi czujnik temp cieczy i musiałem coś zamówić. Z dostępnych czujników miałem oryginał w cenie hurtowej 48zł a EPS za 56zł. Wybór padł na oryginał. Ten sam czujnik w ASO kosztował ok 160zł. Gdy czujnik już miałem w ręce nie widziałem śladów by był to jakiś chiński towar... Wszystkie loga VW były, miejsce produkcji oraz sam numer części. Opakowanie też posiadało wszystkie metki VW... Czujnik zamawiałem sobie w hurtowni , z której biorę części dzień w dzień na warsztat. Tam lewym towarem raczej nie handlują...
  7. Tylko używka ori. Zamiennik mi nie wytrzymał całego roku (jedynie 11 miesięcy), lutować wewnątrz tego nawet nie dało rady a oryginalne zawsze idzie w ten sposób zreanimować Zamki pasują zamiennie z FL'a do przedlifta i na odwrót.
  8. U mnie wgrywając wsad UK do licznika EU nie działał poprawnie prędkościomierz póki nie przekodowałem ponownie licznika W drugą stronę było podobnie. No ale wsad musi być pod konkretny licznik... Na chomikuj jest jeden folder z różnymi wsadami do liczników w B5.
  9. Zmień kodowanie licznika w Vagu. Po zmianie wsadu niekoniecznie licznik przyjmuje kodowanie jakie jest zapisane we wsadzie nowym.
  10. Zacznij od logów, bez tego nikt Ci nie pomoże. Jak robić logi masz opisane na forum.
  11. Ale po co kupować? Mogą być w takim samym stanie jak Twoje... Rozbierz swoje zamki, popraw zimne luty i masz pewny zamek a nie takie kombinacje robić...
  12. Z przodu 8 pin, z tyłu 6 pin. Wyjmij zamki, przelutuj i będzie chodzić.
  13. Jak się nie znasz kolego to nie wprowadzaj w błąd. Normalnie odkręcasz dekiel, wymieniasz uszczelkę i składasz. Gdy jedna ze śrub trzymająca jest oryginalna to trzeba mieć do niej specjalny klucz lub nabić na siłę na nią sklepaną nasadkę 7mm.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy