Skocz do zawartości

lancer83

  • Zawartość

    340
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lancer83

  • Urodziny 11.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zambrów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Prośba o analize logów muli do 2500 obr.

    Jedyny problem jaki był to wężyki podciśnienia przy zaworze od egr. Po wymianie wężyków na nowe auto odżyło.
  2. Prośba o analize logów muli do 2500 obr.

    Fajnie że jest jeszcze na tym forum kilka osób które mają pojęcie i służą pomocą. Dzięki Kolego.
  3. http://vaglog.pl/log_271493.html http://vaglog.pl/log_271491.html http://vaglog.pl/log_271492.html
  4. Logi Wrzuć tu http://forum.vw-passat.pl/forums/79-Analizy-log%C3%B3w . Moim zdaniem przepływka tnie dawkę.
  5. W passacie nie ma szpilek tylko są śruby głowicy i je się bezwzględnie wymienia. Śruby regulacyjne pompek wypada też wymienić bo w ATJ iAJM były wadliwe. Co do reszty można użyć starych.
  6. uciekający płyn chłodniczy... nie widać wycieku

    Przejedz się tak powyżej 3000 obr. kawałek, zostaw auto na noc. Rano odkręć zbiorniczek wyrównawczy jak będzie syknięcie to uszczelka pod głowicą poleciała.
  7. Stuk z silnika na wolnych obrotach

    Piszesz że sprawdzałeś sworznie tłoków, a jak wyglądały tuleje korbowodów. W ATJ i AJM te tuleje lubiły pękać.
  8. Pasek rozrządu to koszt max 130 bez zniżek. Jak nie zmienisz i pęknie to szkody dużo większe. Więc sam zdecyduj czy opłaca się ryzykować.
  9. Oprócz uszczelki i śrub morze się okazać że wałek jest wytarty , szklanki do wymiany panewki wałka ,uszczelki kolektorów, uszczelki pompy vacum, oringi pompek. Koszty mogą wzrosnąć. Co do rozrządu to zależy kiedy wymieniany, ale pasek to obowiązkowo nowy.
  10. Silnik sam zgasł ? To nieciekawie.Jeśli płyn dostał się do oleju i go rozrzedził to mogłeś zatrzeć silnik.
  11. Gryzący dym

    Pompka nr 2 też nie ciekawa. A co z tym synchro wiem że przy jego ustawianiu zmieniają się korekcje pompek.
  12. Gryzący dym

    Co się tak perzysz kolego. Myślisz że na forum są wróżbici. Dałeś zdjęcia pompek na niedogrzanym silniku, z nich widać że 4 pompka jest na wykończeniu lub jest źle ustawiona. Kolega dev14 ci to zasugerował. Sprawdź też synchro rozrządu (blok 4 kolumna 4) to też morze być przyczyna.
  13. Temperatura silnika

    Zależy w jakiej pozycji zaciął się termostat. Jak jest zamknięty to temperatura byłaby wyższa niż 90 st. U ciebie jest w pozycji otwartej dlatego nagrzewa się długo i nie dochodzi do 90 st. Wymieniaj termostat koszt nieduży. Najlepiej kup wachlera lub ori z ASO
  14. A ja ci polecam pasek contitech i rolki ina
×