Skocz do zawartości

n0w3y_pl

  • Liczba zawartości

    425
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O n0w3y_pl

  • Urodziny 10.11.1984

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Westbury

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. no i widze ze poki co kolega Dax6 nie dotrzymal slowa i olal temat. Mam dokladnie ten sam problem, tylko ze mi dymi przez jakies 2 - 5 sekund w zaleznosci czy go przegazuje czy nie. Problemem u mnie jest zawieszajacy sie 3 wtrysk i wtedy auto kuleje i dymi na bialo, po przegazówce d 1500 obr wszystko wraca do normy. Nie zrozum mnie zle, nie twierdze ze u ciebie problemem jest zawieszajacy sie PD ale wg mnie ewidentnie masz cos nie tak z dawkowaniem paliwa na zimnym silniku.
  2. bylem ogladac ponownie, i to co wyszlo autko tak chocby sie dlawi na biegu jalowym, nie jest to jakies mocne dlawienie ale czuc ze silnik poszarpuje buda. ogulnie silnik chodzi bardzo ladnie, cicho, ma moc, ladnie ciagnie itp itd. w pamieci bledów znalazlem 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 000 - - 19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal P3102 - 000 - - 17075 - Fan 1 Control Circuit Low P0691 - 000 - - dwa z dolu sa ogólnie nie wazne i znalazlem na to rozwiazanie. jak tylko znalazlem te bledy piewsze co zrobilem to sprawdzilem kanal 013 no i wartosci byly nastepujace -1.49 / 0.24 / 1.27 / -0.30 martwi mnie pierszy i 3 cylinder, czym to moze byc spowodowany? jakie sa róznice miedzy wartoscia plusowa a minusowa ? pomysly ?
  3. i czym to bylo spowodowane ? bo jestem n etapie kupowania auta i korekcje dawek sa nastepujace -1.49 / 0.24 / 1.27 / -0.30
  4. obsluchalem dzis 2 2.0 tdi bkd i 1 1.9 tdi pd, pd jest cichy po otwarciu, oba 2.0 tdi klekocza, tak ze chyba jest wpozadku, ale i tak dla pewnosci wezme gwarancje na silnik na 6 miesiecy.
  5. czy jestes w 100% pewny tego co napisales ?
  6. Panowie jak w temacie, przymiezam sie do zakupu 2.0 tdi i ogladalem dzis jedno auto, kondycja wspaniala silnik pracuje cichutko jak mysz lecz po odkreceniu korka wlewu oleji pojawil sie dymek ktoy po chwili sie stracil ale pojawia sie wyrazny klekot z silnika, zadnego dymu z bagnetu nie ma ani zadnych dzwiekuw po jego wyjeciu, czy to normalny objaw tych silników ? pozdrawiam
  7. Mianowicie... zamkne auto z pilota ( w symie obojetne ) one sie zachwile otwiera i otwiera wszystkie szyby... czasem stoje z otwartymi dzwiami i slysze jak centralny sie otwiera caly czas, sprawdzilem modul komfortu, suchutki idealnie, styki wszystkie idealnie... problem w tym ze podczas deszczu jak sie otworzy to bedzie kaplica Odlaczylem narazie czerwona koste z modulu komfortu by szyby sie nie otwieraly i poki co centralny teraz dziala normalnie... czy ktos ma jakies pomysly ? co bym musial sprawdzic ? od czego zaczac ? pozdrawiam
  8. wg mnie dobry wynik, ja zmienialem przy 220 000.
  9. koledzy, dziekuje, mozna zamknac temat, Pozdrawiam
  10. zmostkowalem przekaznik i klima sie zalacza na stale, czyli przkaznik zepsuty, dzis jeszcze wsadze inny przekaznik ( z mojego auta by byc pewnym ). samodiagnoza klimatronika nie wykazala uszkodzenia wentylatora a ten nawet bezposrednio pod 12v nie chce gadac ?
  11. a jaka jest kombinacja klawiszowa? pozdrawiam
  12. Panowie szukalem lecz nie znalazlem, problem z klimatyzacja, mianowicie, wydawalo by sie ze sprzegielko nie dziala lecz podlaczylem je na krutko i zalacza sprezarke, problem w tym ze mimo tego iz zaloncze jest AUTO na panelu sterowania nie dziala ani wentylator na chlodnicy ani sprezarka, czy jest jakis przekaznik ktory mógl wysiasc ? jutro wezme miernik i przemieze przewody. Czy przez to ze wentylator nie dziala nawet bezposrednio pod 12v to nie bedzie sie zalaczac kompresor ? czynnik jest zaladowany a vag nie wyswietla zadnych bledów. Jakies pomysly mile widziane.
  13. no to w a3 -kach wystepuje cos jak czkawka silnika ale tez zaczyna sie w okolicach +- 10 km/h i traci po calkowitym zatrzymaniu...
  14. 1.9 tdi podatny na tunning gdyz posiada pompe 11 zmienisz wtryski na 0.230, turbo i zamontujesz przedni intercooler i po pprogramie osiagasz okolice 180 ps i 400 nm. a jak nie to mozemy sie wymienic pompami
  15. ha! a myslalem ze ten problem dotyka tylko a3 i golfy 4 ahf. problem dosc czesty w golfach i a3 ( poszperaj na forum ) lecz niestety, nadal nikt nie znalazl jednoznacznej odpowiedzi. my obstawiamy wtryski, za niedlugo bede je zmienial jak przestanie to dam Ci znac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności