lancer83 Zgłoś #1 Napisano 8 Maja 2012 Witam. Dzisiaj zajrzałem za obudowę rozrządu i moim oczom ukazał się taki oto widok: Uploaded with ImageShack.us Pasek zmieniany 01.12.2010 r. Zrobiłem na nim 17000 km. Pasek firmy DAYCO kupiony na forum. Dodam jeszcze że takie coś występuje w dwóch miejscach paska. Moje pytanie brzmi : czy ktoś się z czymś takim spotkał ? Czy ten pasek kwalifikuje się do wymiany ? Bo może to norma a ja jestem przewrażliwiony, choć moim zdaniem takiego czegoś nie powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #2 Napisano 8 Maja 2012 Rachlo w czas... zmieniaj na conti albo gaets. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #3 Napisano 8 Maja 2012 Rachlo w czas... zmieniaj na conti albo gaets. Ale co mu się mogło stać Zeby tak pasek wyglądał po 17 tysiącach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
black1985 Zgłoś #4 Napisano 8 Maja 2012 wymieniaj go i nie pytaj póki czas!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alfik0406 Zgłoś #5 Napisano 8 Maja 2012 17000 to 1/3 żywotności a do tego ponad rok w aucie i nie wiadomo ile leżał w hurtowni. A guma parcieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #6 Napisano 8 Maja 2012 (edytowane) Strzała. Mam dokładnie to samo. Też pasek DAYCO. U mnie przelatal ponad 60tys. i tez ma takie uszkodzenia. Mechanior powiedział że szwy puszczają i żeby myślec na dniach o wymianie. Mam już na oku zestaw. Tym razem pasek Contitecha idzie na zębatki. Edytowane 8 Maja 2012 przez Sensor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #7 Napisano 8 Maja 2012 Dzięki za odpowiedzi wymieniam na contitecha i nigdy więcej DAYCO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 8 Maja 2012 Wymieniaj czym prędzej i nie pytaj. I kup porządny pasek - GATES lub CONTI. Mój pasek po 90 tysiacach był tylko wytarty, ale żeby tak coś z niego sterczało?? No co ty. A tu po 17 tkm już takie zużycie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #9 Napisano 8 Maja 2012 A tu po 17 tkm już takie zużycie? Też się dziwie aż strach pomyśleć co by było jakbym tam nie zajrzał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #10 Napisano 8 Maja 2012 Dayco jest chyba najtańszy z pośród oferowanych pasków na rynku części. Volkswagen jakiś czas temu zakładał ich paski na pierwszy montaż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #11 Napisano 8 Maja 2012 (edytowane) Dayco jest chyba najtańszy z pośród oferowanych pasków na rynku części. Volkswagen jakiś czas temu zakładał ich paski na pierwszy montaż. Nie wiedziałem że to taki badziew. Sprzedająca ( polecana na forum) polecała tą firmę. Ja na pewno nie oszczędzałbym na rozrządzie. Pasek klimy i wieloklinowy doradziła contitecha a rozrządu na pytanie który lepszy - zdecydowanie Dayco (widocznie zalegał na magazynie). I weż tu zaufaj drugiemu człowiekowi. Edytowane 8 Maja 2012 przez lancer83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #12 Napisano 8 Maja 2012 I weż tu zaufaj drugiemu człowiekowi. Teraz pozostaje tylko wymiana. Tu masz linka z forum forda na którym jest kilka ciekawych wypowiedzi na temat DAYCO: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=91181 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #13 Napisano 9 Maja 2012 Koledzy ciekawostka. Byłem dziś w sklepie i oglądałem nowy pasek DAYCO, o dziwo na nowym pasku też w 2 miejscach są te żyłki na wierzchu. Moim zdaniem nie powinno tak być. Już zamówiłem CONTITECHA i będę miał spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #14 Napisano 9 Maja 2012 hmm, tylko ciekawi mnie jedna rzecz, mialem w reku w ostatnim czasie pare rozrządów z ASO i na pierwszy montaż też dayco i wygląda identycznie jak te zamienniki, jedynie występpuje logo VW. Jakiś rok temu miałem kilku mechaników co mówili że paski Dayco wyglądają lepiej po dużych przebiegach jak Conti. Więc ile ludzi tyle opini. Ja osobiście mam przekonanie do Dayco i w swoich autach mam te paski założone i sporo warsztatów z nami współpracujących bierze właśnie Dayco zamiast Conti. Ja bym był za tym żeby wysłać to zdjęcie do firmy dayco i zapytać jak oni się do tgo odnoszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bambus1987 Zgłoś #15 Napisano 9 Maja 2012 ja załozyłem conti i jak silnik podmieniałem to pasek po przelocie 68k km był jak nowy takze polecam a auto na czerwonym tez jezdziło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #16 Napisano 9 Maja 2012 moj po 60 tys contitech byl jak nowy , jestem pewien ze wychodzil by do 100 tys. praktycznie niczym sie nie roznil od nowego oprocz startych napisow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #17 Napisano 9 Maja 2012 hmm, tylko ciekawi mnie jedna rzecz, mialem w reku w ostatnim czasie pare rozrządów z ASO i na pierwszy montaż też dayco i wygląda identycznie jak te zamienniki, jedynie występpuje logo VW. Jakiś rok temu miałem kilku mechaników co mówili że paski Dayco wyglądają lepiej po dużych przebiegach jak Conti. Więc ile ludzi tyle opini. Ja osobiście mam przekonanie do Dayco i w swoich autach mam te paski założone i sporo warsztatów z nami współpracujących bierze właśnie Dayco zamiast Conti. Ja bym był za tym żeby wysłać to zdjęcie do firmy dayco i zapytać jak oni się do tgo odnoszą. Kolego jak masz możliwość to zerknij na nowy pasek i sprawdź czy w dwóch miejscach nie ma takich żyłek na wierzchu. Będę wdzięczny za odpowiedź. Może kupiłem podróbkę, choć nie wydaje mi się. Z tym mailem do firmy to dobry pomysł już wysłałem. Wątpię czy odpiszą ale zobaczymy.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #18 Napisano 9 Maja 2012 (edytowane) dostałem przed chwila odopwiedź z działu reklamacji, jednej z hurtowni "powiem tak...reklamacji dayco mamy...w sumie to prawie wogóle nie mamy..." tylko, że na każdy pasek trafi sie reklamacja, bo różnie to bywa jeszcze taka ciekawostka z katalgou Gates, na dole są usterki paska i jest pękanie na powierzchni zewnętrznej: może warto się przyjrzeć kołu? http://www.gates.com/europe/file_save_common.cfm?thispath=Europe%2Fdocuments_module&file=70439_E13_POWERGRIP_BROCHURE_FOR_GARAGES.pdf Edytowane 9 Maja 2012 przez Weso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #19 Napisano 9 Maja 2012 A dla mnie to wygląda na taką a nie inną technologię produkcji a nie zużycie. Osnowę przycinają z "zapasem" i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #20 Napisano 9 Maja 2012 A dla mnie to wygląda na taką a nie inną technologię produkcji a nie zużycie. Osnowę przycinają z "zapasem" i tyle. no taka technologia jest, tylko nie każdemu to pęka, a widziałem trochę aut z tymi paskami, zobacyzmy co centrala odpisze koledze wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach