Skocz do zawartości
lancer83

Pękający pasek rozrządu czy norma ?

Rekomendowane odpowiedzi

W odpowiedzi dostałem to: jakby ktoś mi to przetłumaczył byłbym wdzięczny

 

pasekl.png

Shot at 2012-05-09

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no taka technologia jest, tylko nie każdemu to pęka, a widziałem trochę aut z tymi paskami

widziałem trochę pasków dayco oryginał VW, po różnych przebiegach i nawet po 150 tkk brak takich efektów. Reklamuje kolega u sprzedawcy, bo wygląda na zleżały lub podróbę. Jak kiedyś wspomniałem że firmy robią lepiej na serwis lub brak podróbek i zawsze wiadomo datę ważności np. paska rozrządu, to mało sprzedający mnie nie ukrzyżowali... taki szczegół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a gdzie szukać tej daty przydatności paska bo na opakowaniu jej nie ma ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam Contitech . zakładam wszystkim moim klientom i nie ma żadnych reklamacji . a na DAYCO miałem kiedyś zerwany pasek po 5tyś km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W piątek zeszły wymieniłem rozrząd w ASO skody, bo akurat mam najbliżej. Przejechałem na pasku 94 tysiące kilometrów i spokojnie mogłem do tych 120 tys. dojechać a tak mnie straszyli, pasek wyglądał jak nowy, jedynie od alternatora wyglądał nieciekawie, ale miał już przebieg...274 tys. :) Teraz znowu mam oryginalne części, a warto jednak...z robocizną 1246zł plus paski od klimy i alternatora i dodatkowe śruby. Na rozrząd jest 2 lata gwarancji lub 90 tys. km w okresie tych dwóch lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

info z wczoraj, paski rozrzadu z aso to tez dayco :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
info z wczoraj, paski rozrzadu z aso to tez dayco
co nie zmienia faktu, że się nie strzępią i jak napisał kolega wyżej po 94 tyś wyglądają jak nowe - tyle że to dayco z napisami VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wygladaja tak samo, tylko bez logosow VW OOOO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to morze podróbę kupiłem bo po 17000 pasek nie może tak wyglądać. A i jeszcze jedno, na opakowaniu Dayco nie ma daty przydatności paska. Dziś kupiłem Contitecha i tam jak wół jest napisane 2017.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cztałem swego czasu artykuł że na lekech i podrobionych cześciach samochodowych jest lepszy zarobek jak na narkotykach reszte możecie sobie dopowiedzieć.Ten sam proszek do prania kupiony w polsce i niemczech podobno się znacznie różni jakością.Myślę że zależnie od szczęścia kupujemy kopie które udaja orginał i stąd biora się te dziwne wady.W b3 z niemiec w swoim czasie po kupnie wymieniłem paski i po 3 tygodniach wróciłem do "starych" bo nowe piszczały i jeżdże na nich do dziś 5 lat (oprócz rozrządu).Chcę powiedzieć że trzeba patrzeć od kogo ,za ile i gdzie się kupuje no i trzeba mieć szczęście to może się trafi.A chińskie kopie wygladają bardzo pożądnie i markowo. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja założyłem do 2.5 tdi wszystkie paski firmy DAYCO ,jak narazie 15 tys i wszystko ok ,kupiłem komplet z allegro i wyglądały na oryginal bo takie też montują fabrycznie więc zobaczymy z czasem.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zmieniłem pasek na contitecha i mam spokój. Piszecie że dayco był zakładany na pierwszy montaż. Może i był ale pasek nie powinien tak wyglądać po 17000 km.Przejrzałem wszystkie koła, rolki itp. wsio O.K. Na necie aż roi się od opinii że dayco lubi pękać. Każdy zakłada to co chce ale ja szczerze odradzam Dayco bo ryzyko jest za duże.

Edytowane przez lancer83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj kupłem zestaw rozrządu w ASO w cenie 483zł dwie rolki i pasek a zamontuje to w silniku AVF .Na pasku jest firma contitech i logo VW pompę wody też planuje kupić z ASO za ok. 200zł jak coś się będzie z tym działo to postaram się napisać.Ciekawe jest to że pasek na silniku też orginalny VW contitech (made in germany) tyle że wyglada na grubszy i solidniejszy a powinien być chyba taki sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności