Jump to content

Tomcio

  • Content Count

    1,125
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About Tomcio

  • Birthday 01/23/1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legionowo

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2004

Recent Profile Visitors

2,076 profile views
  1. Tomcio

    skojarzenia

    Białe skarpetki
  2. Plus po zapłonie samochodu podłączony jest do radia w miejsce gdzie powinien być podpięty przewód od świateł cofania przy podłączonej kamerce. Weź próbówkę, znajdź w kostce plusa po zapłonie i go odłącz.
  3. Gwint jest prawy, ale kręcimy śrubą od drugiej strony, więc trzeba kręcić odwrotnie. Tak jak by był lewy gwint. To tylko tak dla porządku napisałem, już nie spamuję.
  4. Ta rurka to osłona przewodów. A przewody są do sondy lambda przed katalizatorem. czek raczej nie od tego świeci.
  5. Może też w twoim przypadku skończy się na tej drobnostce.
  6. Skrzynia w trybie awaryjnym. Bez sprawdzenia błędów ani rusz.
  7. Proponuję zabawę kalkulatorem opon. Wiele e-sklepów takie kalkulatory posiada. Zamiennik wymiaru opony nie zawsze ma dokładnie taką samą średnicę zewnętrzną, więc trochę zabawy jest. Aby bezpiecznie zwiększyć ilość gumy od felgi do końca opony trzeba zejść średnicą felgi. Zmiana w zewnętrznej średnicy opony może spowodować obcieranie przy max. skręconych kołach, albo przy max. załadowaniu. Trzeba pooglądać podwozie przed takim ruchem. Napewno nieco zmienią się wskazania licznika, bo auto liczy obroty i mnoży przez wymiar koła. Im średnica (wraz z nią obwód) koła większa, tym mniej obrotów musi to koło wykonać, by pokonać taką samą trasę. W związku z tym, prędkościomierz będzie pokazywać mniejszą prędkość niż przed zmianą, licznik pokaże mniejszą ilość kilometrów, a spalanie wzrośnie. Oczywiście wszystko tylko według wskazań liczników. Nadal pomiędzy miastem A i B będzie tyle samo kilometrów, a na pokonanie tej trasy nadal potrzeba tyle samo energii czyli paliwa. Sam w B5 zmieniłem ze 195/65 na 195/70. Różnica była 2 albo 3%, w średnicy to 2cm. W efekcie auto poszło 1cm do góry, a wskazania prędkościomierza zaczęły pokrywać się ze wskazaniami GPS. Na sprzęgło i skrzynię nie ma to specjalnie wpływu. Więcej daje się we znaki pełny załadunek, ciągnięcie przyczepy czy choćby górzysty teren. Pogorszenia trakcji nie odczułem. Zakręty pokonowyłam nadal tak samo, nie zdarzyło się, abym miał kłopot z trakcją a ktoś mnie w tym czasie wyprzedzał. Za to na przejazdach przez tory, progach zwalniających czy dziurach mogłem jechać szybciej bez obawy o uszkodzenie koła.
  8. Przejechane 200m, czyli 0,2km. Każda kropla spalona na postoju rozkłada sie na te biedne 0,2 km. Paliwa ubywa, a dystans bez zmian. Jak sam autor napisał, matematyki nie oszukasz.
  9. Nie wszyscy muszą mieć wykupiony dostęp do Google
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy