Skocz do zawartości

machina123

  • Liczba zawartości

    147
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O machina123

  • Urodziny 03.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łuków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Planowanie głowicy obowiązkowe a co za tym idzie demontaż pompowtryskiwaczy również. Obowiązkowo nowe uszczelki do pompek. W necie dużo filmów jak się wyjmuje i prawidłowo montuje pompki. Ja robiłem wszystko sam i jest git.
  2. Szukam osoby która przerobi mój oryginalny wsad ewentualnie udostępni już gotowy sprawdzony wsad z mocą około 130KM i 330Nm do sterownika 038906019BR do A4 B5 AJM? Jaki koszt takiego sprawdzonego gotowca po którym silnik nie odleci i nie będzie palił 12litrów ?
  3. To nie lepiej dać cienkie podkładki pod śruby? Tapnięte z HUAWEI P8
  4. Zgodnie z przepisami bez homologacji? Tapnięte z HUAWEI P8
  5. Jest to gruszka sterująca zaworem dodatkowego obiegu płynu do chłodzenia paliwa. Na uruchomiony silniku zawór musi być zamknięty czyli gruszka musi być wciągnięta. Tapnięte z HUAWEI P8
  6. machina123

    Liczymy do MILIONA!

    Tapnięte z HUAWEI P8
  7. To fakt tylko słyszałem o przypadkach zbyt mocno zaprasowanych sworzni co objawiało się słabo odbijającą kierownicą w początkowym okresie po wymianie. Tapnięte z HUAWEI P8
  8. Moim zdaniem zakup febi mija się z celem. Juz lepiej dopłacić do lepszych lub kupić tańsze ms lub skv. Tapnięte z HUAWEI P8
  9. Nie wiem jak teraz z jakością ms ale ja zakupu z przed trzech lat nie żałuje. Nalatałem ponad 70kkm i dopiero teraz coś zaczyna czasami stukać. Jeździłem w pl po raczej słabych drogach i nie jeżdżę powoli. Obecnie wezmę pod uwage również wahacze skv.
  10. A ja proponuje zamiast "tawotu" smar miedziowy. jeszcze nigdy nie miałem problemów z wybiciem słynnej śruby po uprzednim nasmarowaniu.
  11. Widzisz, dlatego warto montować oryginalną pompę. U mnie napięty na 4mm i jest cisza.
  12. Współczesne LM z tymi montowanymi 15 lat temu nie mają praktycznie nic wspólnego, zapomnij że zrobisz na nich 200 tys. a kosztują 3 razy tyle co MS. Kupując MS nie oszczędzam na jakości, mam już wyrobioną opinię na bazie doświadczenia i praktyki. Nie zawiodły mnie i nikogo z osób u których montowałem, ale powtarzam ważny jest prawidłowy montaż i nie uszkodzenie np. osłon sworzni przy rozpinaniu zawieszenia np. do wymiany osłony przegubu. Każdy ma wolny wybór, jeśli chcecie przepłacać za LM i żyć w przekonaniu że to jakość z przed 15 lat na 200 tys to droga wolna.
  13. MS to nie krzak, ogarnij się bo pojęcia nie masz. Wielu osobom to montowałem i nikt nie wrócił jeszcze z reklamacją, nikomu nic nie pękło i nie kosztowały 1500zł jak LM. Ja tu nie pisze o kraftach czy innych wynalazkach. Wiele zależy od montażu ale to już chyba jasna sprawa. Masz dowód na to że MS to krzak nic nie warty to go przedstaw ja nie masz to zamilknij na wieki człowieczku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności