Skocz do zawartości

Zamix

  • Liczba zawartości

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Zamix

  • Urodziny 06.06.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kazimierza

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Może koledzy magicy coś doradzą. Silnik AVF 130 koni wyrzucał płyn. Zrzucona była głowica, oczywiście nowa uszczelka, planowanie, sprawdzanie szczelności itd. Teraz zrobiłem 200km, płynu nie wyrzuca, jest stan, natomiast prawdopodobnie idzie olej do płynu bo cały zbiornik w czarnej mazi, układ był czysty bo wcześniej się nic takiego nie działo? oleju chyba trochę ubyło. Zaślepiłem chłodniczke oleju, płukałem kilka razy układ ale dalej jest to samo, czarna maź w zbiorniczku po np 20km. Co mogło sie ewentualnie spierdolić podczas roboty. Może coś źle można było podpiąć i stąd ten problem? Robiłem to sam, czystość zachowana, wszystko dokręcane zgodnie z momentami i w odpowiedniej kolejności
  2. Koledzy, trafiają mi się felgi 17 z et 51, będzie obierać? Szerokości felgi nie znam ale pewnie standardowa bo to oryginał vw
  3. Witam, więc dwumas wymieniony pare dni temu i problem zniknął całkowicie. Miał duże luzy i wzdłużne i poprzeczne. Założyłem używke z auta którym się wcześniej przejechałem, więc nowy ten dwumas nie był, ale problem zniknął. Edit: też mam do wymiany przegub zewnętrzny bo ma straszne luzy i strzela, ale to dopiero na wiosne. W tej chwili problem zniknął i jak widać ten przegub nie miał na to wpływu, a przynajmniej nie tak wielkiego
  4. Ok, posprawdzam to jak najszybciej i dam znać. Ale od turba już odkręcałem bo chciałem sprawdzić luz turbiny i oleju to tam nie było.
  5. Kolego mam podobny problem, na każdym biegu na niskich obrotach chce mi kabine rozerwać. Jutro daje go na wymiane dwumasu bo i tak jest na wykończeniu, to dam znać czy coś to dało. Ale najprawdopodobniej, już mi to pare osób mówiło, jest to wina przegubów wewnętrznych, tych przy skrzyni, albo poduszek. Też będę chciał to zlikwidować
  6. Daje tu bo nie mogłem znaleźć tematu o dymienu na biało. Witam, kupiłem w święta paska z silnikiem AWX, przejechane już prawie 2000km, oleju ani płynu chłodniczego nie ubyło, hamulec chodzi normalnie. Jak go kupiłem temp na zewnątrz oscylowała w graniach 0 do -5, samochód na zimnym zapalał od strzała, tylko kulał przez chwile na ileś tam dziur i dość mocno kopcił na zimnym na biało takim gęstym i gryzącym dymem dopóki złapał jakiejś tam temperatury, teraz na tych mrozach przy -10 ciężko palił, sprawdziłem świece i okazało się że wszystkie są spalone, nie tylko jedna czy tam dwie jak wcześniej mi się wydawało. Myślałem że to kopcenie to wina właśnie tych świec, jednak założyłem nowe, auto pali od strzała, a jak dymił, tak dymi. Przejechałem się i jak się zagrzał to znów zero dymu. Zauważyłem też że jak się jeździ dzien po dniu albo trasy to slabiej dymi, jak postoi pare dni to znów tak samo. Samochód od nowości jeździł po mieście i od czasu do czasu w jakieś dalsze trasy po europie, turbina po regeneracji, silnik mokry w oleju pod egr, pewnie leje, wtryski sprawdzane na vagu, oscylują w granicach 0-25, czyli dobrze. Samochód ma moc, odpala bardzo dobrze, tylko to dymienie. Czym to może być spowodowane? Dodam że mamy w domu jeszcze dwa paski, drugiego AWX i AVB. W tym drugim AWX z oryginalnym przebiegiem 440tyś, dymienie też występuje tyle że w mniejszym stopniu i dym jest mniej gryzący (samochód też kupiony z miasta) na plusowych temperaturach nie dymi w ogóle, natomiast ten AVB nic a nic nie puści dymka (był w nim przekładany silnik wiec kij wie co to za jeden). No i o co tu chodzi z tym nowym autem? Może zapchany katalizator? Ps: Kąt wtrysku prawidłowy, skacze 0,0-0,6
  7. Zamix

    Przyciemniane szyby

    Eee jaki rok, 2 tyg
  8. Zamix

    Przyciemniane szyby

    Tylne możesz sciemniac ile chcesz, ale przednie są zabronione. A co do twojego pytania to o ile dobrze pamietam to przednie sa juz fabtycznie sciemnione cos ok 30% i juz ich nie mozna ruszac. Ale jak jest każdy wie
  9. nie mam zdjęcia, ale wyborażam to sobie i mi sie podoba. Bierz
  10. U mnie jest podobnie w dwóch paskach, tyle że ja nie mam nic wymieniane. Normalne gaszenie, zatłucze sie, natomiast gaszenie ze sprzęgłem błoga cisza
  11. Zamix

    Zalane auto :(

    U mnie jak wyciagalem to naciałem ja tylko pod deska rozdzielcza, tam jak pedał gazu i adekwatnie po drugiej stronie, nawet śladu nie ma ze cos było robione. Jednak teraz bym po prostu po odkrecal plastiku na progach, wyciągnął fotele i podniosł boki wykładziny jak najwyżej i suszyl farelka, a nie bawił się w to cale wyciaganie
  12. Witam, sprawdziłem u siebie podciśnienie doładowania i nie wiem co o tym myśleć, na gruszke idzie ok 7 (foletowy na zdjeciu), natomiast z pompy idzie mi aż 25 (zielony kolor linii), znaczy to że gdzieś po drodze mi to podcisnienie ginie, ale mniejsza z tym, znajde usterke. Interesuje mnie natomiast to podcisnienie dawane przez pompe, z tego co sie orientuje to wskazówka powinna znajdować sie na zielonym polu, tymczasem u mnie leci dużo wyżej, czy to normalne? Więc czy gdy znajde nieszczelność i ją zlikwiduje to to za duże podciśnienie nie bedzie powodowało problemów typu notlaufy lub inne ? Do tej pory jeździłem na tym podciśnieniu małym, ale nie zauważałem jakiegoś dużego spadku mocy, od niskich się ładnie zbiera i dobrze ciągnie, na wysokich troche gorzej ale da sie przeżyć, natomiast u ojca w AWX gdy miał takie samo małe podciśnienie to auto ciągneło dopiero od 2tys obrotów, natomiast u mnie tego nie ma i nie wiem co o tym myśleć
  13. Witam, sprawdziłem u siebie podciśnienie doładowania i nie wiem co o tym myśleć, na gruszke idzie ok 7 (foletowy na zdjeciu), natomiast z pompy idzie mi aż 25 (zielony kolor linii), znaczy to że gdzieś po drodze mi to podcisnienie ginie, ale mniejsza z tym, znajde usterke. Interesuje mnie natomiast to podcisnienie dawane przez pompe, z tego co sie orientuje to wskazówka powinna znajdować sie na zielonym polu, tymczasem u mnie leci dużo wyżej, czy to normalne? Więc czy gdy znajde nieszczelność i ją zlikwiduje to to za duże podciśnienie nie bedzie powodowało problemów typu notlaufy lub inne ? Do tej pory jeździłem na tym podciśnieniu małym, ale nie zauważałem jakiegoś dużego spadku mocy, od niskich się ładnie zbiera i dobrze ciągnie, na wysokich troche gorzej ale da sie przeżyć, natomiast u ojca w AWX gdy miał takie samo małe podciśnienie to auto ciągneło dopiero od 2tys obrotów, natomiast u mnie tego nie ma i nie wiem co o tym myśleć
  14. Możliwe, tylko na co to jest, nie można tego wywalic?
  15. Nie, gruszka jest podpiega pod przewod który idzie ze zbiorniczka wyrownawzego płynu do filtra paliwa i rozgałęzia się gdzieś dalej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności