Skocz do zawartości

bba

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bba

  • Urodziny 20.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żagań

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. To już zdążyłem zauważyć przed wymianą. Ale myślisz że powinienem zareklamować dwumasę ze względu na pojedyncze stuknięcia? Dodam że auto w porównaniu do stanu z przed wymiany chodzi bardzo dobrze. Płynne ruszanie, zmiana biegów, zanikły wibracje nadwozia. Być może jestem zbyt przeczulony na tym punkcie?
  2. Zauważyłem że te stuki tak jakby ucichły po przejechaniu paru kilometrów. Działy się przy wciśniętym pedale sprzęgła ponieważ zawsze tak gaszę i odpalam auto. Zauważyłem też że zdarza to się częściej kiedy samochód jest nagrzany - jednak muszę to jeszcze w 100% potwierdzić.
  3. Dzięki za odpowiedzi. Na razie nic nie sprawdzałem bo auto odebrałem wczoraj i nie miałem za bardzo czasu na dokładne oględziny. Brakuje mi też trochę wiedzy żeby samemu cokolwiek stwierdzić. Podjadę jeszcze do jakiegoś mechanika żeby zerknąl. Pozdrawiam.
  4. Witam. Jeżeli temat już był poruszany to przepraszam ale w wyszukiwarce nie znalazłem. Jestem świeżo po wymianie sprzęgła oraz dwumasy - Sachs. Wszystko chodzi pięknie ale po rozruchu i gaszeniu silnika z pod maski przez 0,5 sekundy dochodzą dziwne metaliczne stuki. Coś takiego nie zdarzało się przed wymianą. Czy powinienem się tym martwić? Dodam jeszcze że już żadnych wibracji na jałowym czy podczas jazdy nie doświadczam. Ogólnie jestem zadowolony.
  5. Witam. Jaka firma produkuje oryginalne czujniki? Trochę daleko mam do ASO i spróbuję to kupić w sklepie motoryzacyjnym. Czy nie jest to przypadkiem firma EPS?
  6. To że trzeba rozbebeszyć pół auta to doczytałem, jednak interesują mnie szczegóły. Najlepiej jak ktoś montował i opisałby krok po kroku jak to zrobił...
  7. Witam. Ja pomimo posiadania "pakietu zimowego" nie posiadam tej grzałki. Przynajmniej tak jest napisane w liście wyposażenia sprawdzanej po numerze VIN. Owych przekaźników też nie zauważyłem, fakt że patrzyłem tylko przez bezpieczniki z boku bo nie chciało mi się pruć pod kierownicą. Zauważyłem jednak że w grupie 16 w VAG.com jest widoczna ta opcja. Co prawda nic się nie zmienia po odpaleniu auta. Czy występuje ona zawsze pomimo braku tej grzałki?? Drugie moje pytanie to czy mógłby ktoś łopatologicznie opisać w jaki sposób zamontować tą grzałkę? Czy robił to ktoś może? Chodzi konkretnie o podłączenie przewodów i przekaźników, oraz czy komputer od razu będzie z tym współpracował??
  8. bba

    Prośba o analizę 1.9 TDI AVF

    Przepływka została wymieniona. Auto odżyło. Mam jednak prośbę, aby ktoś sprawdził raz jeszcze moje aktualne logi, czy są jeszcze jakieś niedomagania. Dopiero zaczyna się moja przygoda z VAGiem i nie bardzo wiem na co zwracać uwagę podczas logowania... Ewentualnie czy mógłby ktoś zapodać linka do wzorowych logów? Dynamiczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_171086.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_171087.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_171088.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_171089.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_171090.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_171091.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_171092.html
  9. bba

    Prośba o analizę 1.9 TDI AVF

    A jak mam sprawdzić tą instalację? Czy samo zmierzenie napięć miernikiem na wtyczce wystarczy?
  10. Witam. Dzisiaj po kilkudziesięciu kilometrach, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu auto dostało strasznego muła. Od niskich obrotów po maksa. Były wcześniej takie przypadki przy wysokich temperaturach powietrza, ale kilkaset metrów z butem w podłodze pomagało. Auto dostawało kopa. Dzisiaj już jest kicha. Poniżej logi, które udało mi się wykonać. Mam nadzieję że nic nie pomieszałem, ponieważ robiłem je po raz pierwszy. STATYCZNE: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170479.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170480.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170481.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170482.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170483.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170484.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170485.html DYNAMICZNE: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170486.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170487.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170488.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170489.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170490.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170491.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170492.html STATYCZNE - BASIC SETTINGS: Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170493.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170494.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/babunia_170495.html BŁĘDY GRUPY PIERWSZEJ: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 DS Component: 1,9l R4 EDC G100SG 1266 Coding: 00002 Shop #: WSC 05311 WVWZZZ3BZ1E152998 VWZ7Z0Y3197138 1 Fault Found: 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-10 - - - Intermittent (po wykasowaniu błąd pojawia się od nowa)
  11. Szczerze mówiąc, to spodziewałem się bardziej rzeczowej odpowiedzi...
  12. Witam. Mam pewien problem z odgłosem, który pojawia się od strony komory silnika przy 90km/h +/- 5km/h Dzieje się to tylko na wrzuconym biegu przy puszczeniu pedału gazu. Minimalne naciśnięcie pedału lub wrzucenie luzu, wciśnięcie sprzęgła ustaje. Przypomina to trochę gwizd sprężarki albo walniętego łożyska(ciężko porównać) jednak w normalnych warunkach przyspieszanie etc. sprężarki prawie w ogóle nie słychać. Czy to jest bieg 6,5,4 nie ma znaczenia... magiczne 90 Ktoś ma jakieś pomysły?
  13. Witam. Przeczytałem temat w całości, jednak w dalszym ciągu mam wątpliwości co do ustawienia swojego rozrządu... Kupiłem Passka niedawno. Nie miał w ogóle mocy na wyższych obrotach. Prędkość maksymalna wynosiła 180km/h Synchronizacja rozrządu była na poziomie 3,3-3,6. Dzisiaj ustawiłem to na 0,0-0,4. Spalanie na postoju w FIS wynosi 0,7-0,8 ltr/h przy wyłączonej sprężarce klimy. Wcześniej było koło 6. Moc na wysokich obrotach znacząco się poprawiła. Jednak trapi mnie głośność silnika, która również jest zauważalna. Proszę was abyście mi poradzili czy sugerować się synchro na 0 i osiągami silnika, czy kulturą pracy i spalaniem na postoju?? Niestety nie zarejestrowałem spalania w VAGu, ale wydaje mi się że było na poziomie ~4.
  14. Witam. Niedawno nabyłem swojego Passata i mam pytanie odnośnie działania oświetlenia wewnętrznego. Otóż po otwarciu z pilota oświetlenie na chwilę się włącza i po sekundzie przy drugim pyknięciu zamka wyłącza. Krańcówki wszystkie mam sprawne ponieważ na FISie wyświetla prawidłowo otwarcie wszystkich drzwi. Przy otwartych drzwiach również działa. Według mnie oświetlenie powinno być od chwili otwarcia zamka pilotem do włączenia zapłonu. Chyba że się mylę? Po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki oświetlenie się włącza do czasu zamknięcia zamka pilotem.
  15. bba

    Menu w FIS

    Ok myślałem że FIS to FIS... :wstyd Passata mam raptem od paru dni. Dzięki Panowie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności