Skocz do zawartości
olko25

problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....

Rekomendowane odpowiedzi

dziś przym -5 zapalil od strzala a przy -11 była tragedia,czy to zmienia teorie uszk. usczelniaczy czy nie? spalanie na jalowym macie zawsze rowne?kiedyś zwracałem na to uwagę i nieraz wartości były inne,wieksze....według fis..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, takie odpalanie można nazwać poprawnym? Dodam, że odpalanie było po mroźnej nocy(około-20),ropka zza wschodniej granicy
Jakby mój tak odpalał przy -16 to byłbym szczęśliwy. Nie szukaj dziury w aucie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin wymiana uszczelek nie zaszkodzi, ale czy pomoże to trudno powiedzieć ;P Zależy jak z budżetem swoim stoisz heh.. Pytanko, czy jest możliwe że prąd dochodzi do 1 swiecy, aa do którejś dalej nie? Elektryk sprawdził mi tylko czy jest prąd w 1 kapturku i powiedział że jak dochodzi do pierwszego, to i do każdej świecy musi dojść i nie sprawdzał dalej. Słusznie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 kabel zasila reszte:) może się ktoś jeszcze wypowie w moim problemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie ale ja u siebie dla pewności sprawdziłem wszystkie 4 wtyczki

 

---------- Dodano o 12:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:42 ----------

 

A co do uszczelek na pompkach to u mnie nic to nie dało 300 zł w d...:oszit:oszit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakby mój tak odpalał przy -16 to byłbym szczęśliwy. Nie szukaj dziury w aucie ;)

 

To mnie zadziwiacie, że uznaliście to za dobre odpalanie :D Może za dużo wymagam od swojego paska, jak się napatrzyłem jak ojca audi odpala perfekcyjnie :) ale dzięki za opinie i nie będę w nim grzebał jak jest ok :) pozdraVViam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co może oznaczać ten błąd 18072 - Sterowanie zaworów pompo-wtryskiwaczy: usterka elektryczna w obwodzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie takie pytanie: Czy czujnik poziomu/temperatury (bo jest to jeden i ten sam prawdopodobnie czujnik) oleju ma duży udział w porannym odpalaniu? Od jakiegoś roku użeram się z czujnikiem poziomu/temp. oleju który był 2 razy wymieniany na nówkę i za każdym razem dało efekt tylko na chwilkę. Potem zaś błąd i tak cały czas..

 

Wczoraj przepaliłem dziada (stał z jakis tydzień), podłączyłem kompa i na Vagu pokazało temp. Oleju 155 C i NOT OK. Ale to tylko potwierdzenie mojej świadomości, że mam coś z nim nie tak. Dodam jeszcze że błąd mam od momentu kiedy rzeczywiście miałem zbyt mało oleju i czujnik wykrył niski poziom, od tego momentu jak mam właściwy poziom oleju wyskakuje błąd..

Edytowane przez Frankoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisałem ostatnio ze przy -5 odpalal elegancko itd. i tu pojawila się nowa teoria jeżeli przy -5 palil spoko a przy -11 nie to można wykluczyć uszczelniacze....a zainteresować się ciśnieniem... dziwne mi to jest rok temu tak fajnie palil:) naprawdę zero problemów mialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
napisałem ostatnio ze przy -5 odpalal elegancko itd. i tu pojawila się nowa teoria jeżeli przy -5 palil spoko a przy -11 nie to można wykluczyć uszczelniacze....a zainteresować się ciśnieniem... dziwne mi to jest rok temu tak fajnie palil:) naprawdę zero problemów mialem

 

witam u mnie to samo mróz spadł jakieś -5 i pali ok tylko kopci na biało jak zwykle może ktoś wie czemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy przy gorszym paleniu zimą warto jechać i zapłacić za spr. ciśnienia na cylindrach ?? ile to powinno kosztowac~ ok 100zl? Jeżeli ciśnienie było by za niskie, to... znak ze silnik do remontu? i Czy np. jeżeli byłby to peoblem z uszczelniaczami na zaworach, to problem występował by tylko na minusowych temperaturach ? Czy na dodatnich także gorzej by palil?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ceny nie powiem, ciśnienie jak pamiętam w okolicach 30 to jest bardzo ok, zimą jest to ważne przy zapalaniu przy minusowych temp. latem aż takiej roli to znów nie odegra, próba olejowa na zimno jak i bez oleju na zimno oraz na ciepło, jak to się pomierzy wszystko staje się jasne w jakim stanie są pierścionki i można podjąć decyzje co do remontu.

Jak ktoś mi mówił, dizla najlepiej kupować zimą i to z rana przy dużych mrozach widać wtedy w jakim stanie jest silnik :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dev z tą próba olejową to chodzi o dodaniu oleju do cylindrów przed pomiarem ciśnienia? Generalnie mechanik mi mowil zeby po nocy zbadać ciśnienie i takie pytanko, czy jak rano odpale samochód i przejade się ok 2 km do mechanika to bedzie ok? czy lepiej poprostu na noc u jego zostawic samochód? I jeżeli ciśnienie było by w porządku, wtedy robić jeszcze z dodatkiem oleju? Czy juz sobie darowac?? Czy pomiar tego ciśnienia na cylindrach( jeżeli było by zbyt niskie) powie co dokładnie dolega paskowi i co trzeba robic? Nie wiem tłoki, głowica czy co tam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

postaw u mechanika , 2 km to za dużo auto potem musi długo stać by się schłodziło na amen. Jak wyjdzie bez próby olejowej ok to nie ma sensu dawać oleju jak wychodzi kiepsko to lej się dodaje by wiedzieć czy to pierścionki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mój problem podobny do wszystkich mróz około - 10 musi długo pokręcić około 7 sek. zanim załapie stopniowo pisałem o świecach żarowych miałem firmy Iskra i okazało się że pierwsza padła kupiłem komplet firmy NGK miałem do wyboru NGK Bosch Febi takie mieli w sklepie na miejscu wybrałem NGK Bosch już robi w Południowej Afryce części więc mnie to zraziło zresztą sprzedawca też w szoku ale do rzeczy mrozy odpuściły ale 2 dni temu było - 7 odpalił od kopa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos zauwazylem od luzszego czasu ze problem maja silniki na PD :oszit

 

na VP jak narazie nikt sie za bardzo nie skarzy :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mój PD awx130 konny przy -14 pali od "strzała" Jak ma sie wszystko sprawne to musi palić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A mój PD awx130 konny przy -14 pali od "strzała" Jak ma sie wszystko sprawne to musi palić.

 

Toż powiedział, gdyby wszystko było sprawne nie byłoby tego wątku..

Tylko kwestia leży w tym co jest nie sprawne ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Majkel, synchro miałeś w granicy 0.6-1.1 czyli na hydraulicznym tłumiku drgań norma:) A co do sprawy Jurenia... Wymieniłem oringi na pompkach, uszczelkę pod vacuum, wszystko wskazywało na to, że to wina oringów, całe pompki były mokre w ropie i olej w głowicy był koloru piwa, nie mam pojęcia co może mu dolegać... Wałek bez pomiarów wygląda jak nówka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A mój PD awx130 konny przy -14 pali od "strzała" Jak ma sie wszystko sprawne to musi palić.

 

 

Ale kolego Ty powiedz własnie koeldze co moze byc nie sprawne a nie sie chwalisz ze Twoj pali od strzała, kogo to interesuje ... NIKOGO dzisiaj ci pali od strzała a jutro moze ci nie zapalic ... Wiec sie nie wymadrzaj tutaj tylko udziel koledze rady ... a jak nie masz pojecia to sie nie udzielaj ... Bo to normalne ze jak bedzie wszystko ok tak jak kolega napisał wyzej to bedzie palił od pierwszego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności