Roni1989 Zgłoś #781 Napisano 7 Stycznia 2016 Wiem wiem ja już tak pytam na zapas gdyby okazało się że czujnik jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #782 Napisano 7 Stycznia 2016 Od razu też napiszę że silnik nie jest zarżnięty także to na pewno nie będzie problem ze słabą kompresją. W takim razie jakie jest ciśnienie na cylindrach skoro jesteś taki pewien? Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, że ciśnienie sprężania w silniku diesla ma kolosalne znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni1989 Zgłoś #783 Napisano 7 Stycznia 2016 Jeśli chodzi o sprężanie to nigdy nie sprawdzałem jakie jest dokładnie, zakładam że jest dobre po tym jak pracuje silnik, oleju praktycznie nie dolewam, nie kopci ładnie chodzi. Oczywiście zgadzam się z tym że to jest tylko moje założenie i może być inaczej nie mogę niczego być pewien. Dzwonił przed chwilą mechanik i okazało się że czujnik pokazuję tem. o 12 stopni wyższą więc jest walnięty. Na dworze jest teraz -1 a czujnik pokazał +11. Wymienię dzisiaj czujnik i będę czekał na większe mrozy żeby ocenić czy to pomogło chociaż na razie mrozów nie zapowiadają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #784 Napisano 7 Stycznia 2016 Wystarczyło ściągnąć wtyczkę z czujnika i zobaczyć czy lepiej odpali. Proste, omawiane już milion razy, wystarczyło trochę poczytać. Co do komentarza odnośnie kompresji nawet nie będę komentował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni1989 Zgłoś #785 Napisano 8 Stycznia 2016 Czujnik wymieniony a czy pomogło to na razie nie wiem, pali ładnie ale temp. ok 0 C, zobaczymy przy większych mrozach. Już mnie tak nie hejtujcie z tą kompresją :ok nigdy nie sprawdzałem nie wiem może jest słaba. Gdy przy większych mrozach dalej będzie źle to zajmę się kompresją. Dzięki za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jeronimo Zgłoś #786 Napisano 9 Stycznia 2016 Kolego nie szukaj przyczyny w kompresji czy czujniku , tylko może najpierw zmien stacje paliw, a do tego bez wzgledu na to ile masz przejechane na filtrze paliwa, to filter powinno sie zmieniać kazdego roku na jesieni. Przy tych jakościach paliwa ja tak robie od kilku lat i nie mam żadnego problemu. A pracując w pomocy drogowej nic innego od kilku dni nie robiłem tylko uruchamiałem ludziom auta z assistance i nie wiem czemu ale wiekszosc własnie tankowała na Orlenie. Weź pod uwage że jednak w naszych paliwach jest woda, która zbiera sie w filtrze paliwa i wystarczy tylko kropla zamarznieta, aby pompa nie dała rady przepchac, a w czasie uruchamiania przy tych mrozach co były bez samostartera się nie obeszło.:jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mattii Zgłoś #787 Napisano 9 Stycznia 2016 Cześć, dołączę się do tematu bo założyłem osobny w złym dziale ( jak ktoś może to proszę o usunięcie), i nie ma sensu zakładać nowy. Jak w temacie silnik 1.9tdi avf (Audi A6 multitronic) Pewnego dnia dziewczyna wróciła z pracy bez problemu a rano już nie odpalił Rozrusznik kręci ale dla pewności wyciągnąłem i sprawdziłem elektromagnes wyczyściłem wszystko więc to nie to. Sprawdziłem przekaźnik przy komputerze też działa. Oto co pokazuje VAG: Dodam tylko, że u mnie temp +30 więc nie ma to nic wspólnego z zimą Chassis Type: 4B - Audi A6 C5 Scan: 01,02,03,06,08,15,16,17,18,22,34,35,36,37,45,55,56,57,65,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.LBL Controller: 038 906 019 LM Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 4913 Coding: 00001 Shop #: WSC 02325 VCID: 6DAD4AB73489 WAUZZZ4B34N016910 AUZ5Z0C5187013 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Labels: 038-906-019-AVF.LBL Controller: Note: Excessive Comm Errors ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 4B0-820-043-MY1.LBL Controller: 4B0 820 043 AN Component: A6-Klimavollautomat 0208 Coding: 00104 Shop #: WSC 02325 VCID: 66BF359B117F 2 Faults Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to Plus 01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 27-00 - Implausible Signal ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.LBL Controller: 4B0 920 950 J Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D06 Coding: 00440 Shop #: WSC 00000 VCID: 29257EA7C0E1 WAUZZZ4B34N016910 AUZ5Z0C5187013 2 Faults Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 29-00 - Short to Ground 01336 - Data Bus for Comfort System 37-10 - Faulty - Intermittent End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Czy ktoś ma jakikolwiek pomysł co jeszcze sprawdzić ??? (Dodam, że wymieniłem filtr paliwa, powietrza i pompe vacuum- luźny króciec ale o tym wiedziałem zanim zaczęły się problemy) ale nic nie pomogło. Będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki2411 Zgłoś #788 Napisano 16 Stycznia 2016 Ja bym sprawdzil kostke stacyjki koszt ok 35 zl jakis styk juz moze byc nad palony sprawdz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni1989 Zgłoś #789 Napisano 17 Stycznia 2016 Witam panowie Passat palił mi dobrze w temp. ok. 0 do +3, dzisiaj odpalałem go przy - 2 ( auto stało ok. 24 h na parkingu ) i zapalił bardzo bardzo ciężko,musiałem długo go kręcić a przecież -2 to nie jest straszny mróz. Już ten fakt mocno mnie męczy, brakuje pomysłów. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ???? Rzeczywiście zmienie chyba jeszcze filtr paliwa i zatankuje na innej stacji, może to pomoże. Panowie pomocy !!!!! - - - - - aktualizacja - - - - - a powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz bo nie wiem, dawka paliwa i kąt wtrysku regulowany jest przez komputer tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #790 Napisano 18 Stycznia 2016 Świece piszesz że wymieniłeś. A jak ci pali? Dlugo kręcisz rozrusznikiem i jak zalapie to chwilę nierowno chodzi? Jeśli tak, to jednak świece są do D...... U mnie przy -2 dlugo kręcił i dopiero po wymianie świec - pali od strzała. Dwie były spalone. Więc najpierw wykrec świece i zobacz czy są sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni1989 Zgłoś #791 Napisano 18 Stycznia 2016 Świece były sprawdzane i wszystkie są ok, prąd dochodzi i grzeją tak przynajmniej twierdzi mechanik. Jak już zapali to chodzi równiutko bez żadnych zastrzeżeń ( przy odpaleniu lubi na czarno dyma puścić ). Dzisiaj jeszcze wpadł pomysł wymiany zaworka zwrotnego, może paliwo się cofa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #792 Napisano 18 Stycznia 2016 W twoim silniku zaworek zwrotny jest wbudowany w tandem pompę, no chyba że mechanik dołożył dodatkowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni1989 Zgłoś #793 Napisano 18 Stycznia 2016 z tym zaworkiem to raczej głupi pomysł bo jak temp. była plusowa to auto ładnie paliło problem jest tylko w mrozie. Dzisiaj wpadł nam jeszcze jeden pomysł w lecie wymieniałem wałek rozrządu, może mam minimalnie źle ustawiony kąt wtrysku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #794 Napisano 18 Stycznia 2016 Albo czujnik temperatury masz do wymiany..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni1989 Zgłoś #795 Napisano 18 Stycznia 2016 Albo czujnik temperatury masz do wymiany..... Czujnik już wymieniłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #796 Napisano 18 Stycznia 2016 Czujnik już wymieniłem... Wymieniać sobie możesz nawet na oryginał - kwestia taka co za sygnał daje ten czujnik - czy jest zgodny z aktualną temp na dworze. Bez diagnozy vagiem wróżyć z fusów nikt nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni1989 Zgłoś #797 Napisano 18 Stycznia 2016 Wymieniać sobie możesz nawet na oryginał - kwestia taka co za sygnał daje ten czujnik - czy jest zgodny z aktualną temp na dworze. Bez diagnozy vagiem wróżyć z fusów nikt nie będzie. Był sprawdzany vagiem !!!!! Jest dobry teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #798 Napisano 18 Stycznia 2016 Świece były sprawdzane i wszystkie są ok, prąd dochodzi i grzeją tak przynajmniej twierdzi mechanik. Zapytaj go - jak to sprawdzał? Bo jeżeli sprawdzał to poprzez złącze diagnostyczne wewnatrz auta, to G........ nie sprawdzanie U mnie sprawdził VCDSem i niby było OK. A jak wykręciliśmy świece,. to jak pisałem wcześniej - dwie były spalone. Ale jak po odpaleniu od razu chodzi równo, to może są sprawne :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni1989 Zgłoś #799 Napisano 19 Stycznia 2016 Panowie miałem dzisiaj jechać sprawdzić ustawienie kąta synchronizacji, stało całą noc na parkingu - 10, jak wsiadałem do auta było już -5, podgrzałem go, pstryk i zapalił, leciutko bez długiego kręcenia, jak w lecie, teraz to dopiero mam zgryza :poddajesie Na razie sobie odpuściłem, sprawdze znowu jutro z rana jak zapali. - - - - - aktualizacja - - - - - Zapytaj go - jak to sprawdzał? Bo jeżeli sprawdzał to poprzez złącze diagnostyczne wewnatrz auta, to G........ nie sprawdzanie U mnie sprawdził VCDSem i niby było OK. A jak wykręciliśmy świece,. to jak pisałem wcześniej - dwie były spalone. Ale jak po odpaleniu od razu chodzi równo, to może są sprawne :hmm Przyznam szczerze że nie mam pojęcia jak to było sprawdzane, nie było mnie przy tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FireBall Zgłoś #800 Napisano 21 Stycznia 2016 Panowie jeżeli odpalam samochód i obroty są zawyżane koło 1 tyś, to raczej czujnik temperatury do wymiany i on jest winny? Bo Akumulator jest nowy a świece w tamtym roku wymienione na NGK! Za jakiekolwiek odpowiedzi dzięki ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach