Danek75 Zgłoś #261 Napisano 10 Kwietnia 2012 Kruciec wymieniony , węże sprawdzone, A patrzyłeś czy z pompy wody nie leci? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
larifari5 Zgłoś #262 Napisano 10 Kwietnia 2012 Pompa wody wymieniona była na jesieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo.xd Zgłoś #263 Napisano 11 Kwietnia 2012 Witam, wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem B5 3BG AVF, po przybyciu do domu zaświecił mi się check i komunikat o małej ilości płynu chłodzącego czy coś takiego... sprawdziłem i rzeczywiście okazało się, że jest go mało... dziś rano jak silnik ostygł dolałem płynu ale problem dalej się pojawiał... po jakiś 150km wyleciało to co wlałem czyli jakieś 1,5l... podczas skręcania i gazowania słychać jakby woda w układzie chłodzącym się przelewała, jest w okolicy deski rozdzielczej czyli gdzieś przy nagrzewnicy... po ściągnięciu pokrywy silnika i próbie znalezienia wycieku znalazłem zadławiony jeden wąż (fot. poniżej), a wyciek najprawdopodobniej był z otworu nadciśnieniowego na dole zbiorniczka... Znajomi mechanicy takim mądrym urządzeniem sprawdzili mi stan płynu chłodzącego czy nie ma tam CO2 i okazało się, że nie ma, czyli uszczelka pod głowicą OK i nie dmucha do układu... Czy macie jakieś propozycje od czego może być ten wąż i jaka może być przyczyna utraty płynu?? Pozdrawiam Łukasz fot. wykonane stojąc przy reflektorze przednim od strony kierowcy, po prawej widać zbiorniczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #264 Napisano 11 Kwietnia 2012 Czy macie jakieś propozycje od czego może być ten wąż i jaka może być przyczyna utraty płynu??Czy nie jest to przypadkiem wąż, dochodzący do chłodniczki oleju...? Chyba tak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo.xd Zgłoś #265 Napisano 12 Kwietnia 2012 Czy nie jest to przypadkiem wąż, dochodzący do chłodniczki oleju...? Chyba tak... czyli mam rozumieć, że to jest wąż doprowadzający olej do chłodnicy oleju...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #266 Napisano 12 Kwietnia 2012 czyli mam rozumieć, że to jest wąż doprowadzający olej do chłodnicy oleju...?? Nie - to jest wąż doprowadzający płyn chłodniczy do chłodniczki oleju :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo.xd Zgłoś #267 Napisano 12 Kwietnia 2012 (edytowane) patrzę po wyglądzie chłodnicy i już wiem o co chodzi:P głupio palnąłem bo wcześniej się spotkałem z chłodnicą oleju chłodzoną powietrzem, ale też przewody inaczej wyglądały:P powiedzcie mi też gdzie mam szukać drugiego węża, który tworzył by obieg i co mogło być powodem zadławienia tego... edit. zadławiony element to odnoga rurki/węża, który leci do chłodnicy oleju, wychodząc z chłodnicy leci dalej za silnik patrząc od przodu... wciąż nasuwa mi się pytanie do czego służy ta odnoga i co może być powodem, że jest zadławiona... układ chłodzący sprawdziłem kompresorem i wydaje się szczelny, więc wykluczam ubytek płynu przez jakąś nieszczelność, na 90% wydaje mi się, że płyn ulatuje tym odpływem u spodu zbiorniczka, ale dlaczego...?? Edytowane 12 Kwietnia 2012 przez diablo.xd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #268 Napisano 12 Kwietnia 2012 powiedzcie mi też gdzie mam szukać drugiego węża, który tworzył by obieg i co mogło być powodem zadławienia tego... Tu masz uklad z AVB: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
apogeum Zgłoś #269 Napisano 13 Kwietnia 2012 i mnie dopadla ta sama przypadlsci, czyli ubytek plynu w zbiorniczku tylko o dziwo nie zawsze ubywalo i zostawial slady pod soba dobralem ie do trojnika z tylu glowicy, takie wskazowki znalazlem na forum i co sie okazalo, przewod dochodzacy do trojnika byl dziurawy w dziwny sposob naprawilem i jak narazie problem ustal, nie gubi plynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondzio0067 Zgłoś #270 Napisano 13 Kwietnia 2012 witam witam i przepraszam z góry bo nie wiedziałem gdzie zamieścić moje pytanie brzmi ono następująco pewnego dnia jechałem sobie moim paskiem i chciałem go ta przeciągnąć i jechałem tak z 180 km/h gdzieś dobre 10 km i zatrzymałem się na stacji żeby coś kupić wracając do auta zauważyłem ze wydostaje sie para( biały dym ) z pod maski otworzyłem mache i normalnie tak jak by parowało z pod silnika jak by coś parowało albo sie zapaliło jak by sie normalnie parował olej i proszę moze ktos by mi pomógł jakaś radą czy cos a i dodam ze na termometrze było 90 stopni silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BORYS22 Zgłoś #271 Napisano 13 Kwietnia 2012 witamwitam i przepraszam z góry bo nie wiedziałem gdzie zamieścić moje pytanie brzmi ono następująco pewnego dnia jechałem sobie moim paskiem i chciałem go ta przeciągnąć i jechałem tak z 180 km/h gdzieś dobre 10 km i zatrzymałem się na stacji żeby coś kupić wracając do auta zauważyłem ze wydostaje sie para( biały dym ) z pod maski otworzyłem mache i normalnie tak jak by parowało z pod silnika jak by coś parowało albo sie zapaliło jak by sie normalnie parował olej i proszę moze ktos by mi pomógł jakaś radą czy cos a i dodam ze na termometrze było 90 stopni silnika dziwna sprawa kolego.... ale jak temp w normie płyn w ukladzie tez i olej to ja bym sie nie doszukiwal.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo.xd Zgłoś #272 Napisano 14 Kwietnia 2012 i mnie dopadla ta sama przypadlsci, czyli ubytek plynu w zbiorniczkutylko o dziwo nie zawsze ubywalo i zostawial slady pod soba dobralem ie do trojnika z tylu glowicy, takie wskazowki znalazlem na forum i co sie okazalo, przewod dochodzacy do trojnika byl dziurawy w dziwny sposob naprawilem i jak narazie problem ustal, nie gubi plynu pod kątem szczelności sprawdziłem kompresorem układ i nie widziałem by gdzieś ciekło... zauważyłem, że jak na wysokich obrotach go poprzeciągam to jest ten wystrzał płynu z tego zaworu na dole zbiorniczka... myślę też, że może układ jest zapowietrzony i stąd ten problem... jak obserwowałem przepływ płynu w zbiorniczku przy włączonym aucie na biegu jałowym to nie zawsze leciał z tego cienkiego wężyka, próbowałem przy różnych ustawieniach klimatronika i raz leciał jak dałem na chłodzenie a raz jak na grzanie, na wysokich obrotach przepływ był zdecydowanie większy... testy robione na zagrzanym silniku 90 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondzio0067 Zgłoś #273 Napisano 14 Kwietnia 2012 dziwna sprawa kolego.... ale jak temp w normie płyn w ukladzie tez i olej to ja bym sie nie doszukiwal.... no tak wszystko było w normie może to było bo wcześniej miałem wyciek oleju i miałem troche brudny silnik i jak dostało tem. to poprostu to zaczęło parować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz291 Zgłoś #274 Napisano 10 Grudnia 2012 Witam temat wałkowany chyba wiele razy i też mam wielki z tym problem nie dawno wymieniłem rozrząd,termostat,króciec,korek na nowym jeszcze gorzej więc stary jest i dalej ubywa płynu ale mniej przedtem na tydzień 20ml teraz na 3 tygodnie po wymianie tych częsci znowu poziom jest poniżej min.(na zimnym) dodam że miałem podwiązaną butelke do zbiorniczka i zawsze pusta brak masła pod korkiem oleju nigdzie nie widać wycieku!Zastanawiam się nad wlaniem jakiegoś uszczelniacza do chłodnic testował ktoś coś takiego dodam też że dość często mam zaparowane szyby w środku lecz nie czuć płynu i dywaniki suche. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #275 Napisano 11 Grudnia 2012 (edytowane) Witam,koledzy czy kruciec ten z tylu silnika z czujnikem u mnie niebieskim dostane tylko w ASO czy sa jakies zamienniki?na allegro nic nie znalazlem,ile kosztuje w aso?1.8t Zakupilem w aso koszt 70 zeta z kompletem uszczelek.pozd. Edytowane 15 Grudnia 2012 przez pele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chaker24 Zgłoś #276 Napisano 11 Grudnia 2012 Witam kolegow. Mam pytanko. Jest szansa by przy termostacie powstał wyciek płynu chłodzącego? Pytam, bo dzis sie bardzo zdziwilem gdy rano postawilem auto i bylo ok, ale wieczorem jak jechalem do pracy to zapalila sie kontrolka poziomu cieczy chlodzacej i faktycznie tego płynu sporo brakowało. Pod autem plama ale nie moge dopatrzec sie zrodła. Chlodnica sucha i krocce przy chłodnicy tez. Płyn cieknie gdzies po bloku z tej strony co jest alternator. Po obejrzeniu zdjec gołego silnika zauwazylem ze w tym miejscu jest termostat. Dlatego wydaje mi sie ze to stad moze leciec ale ciezko mi to teraz potwierdzic gdyz jestem w pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #277 Napisano 15 Kwietnia 2013 Zrobiłem 1200 km przy predkości 130/140km/h i nic sie nie działo. Autko postało 2 dni na ulicy i dzis wieczorkiem chciałem udać sie w trase a tu odrazu po zapaleniu wyświetliła sie kontorolka że trzeba dolać płynu chłodniczego, podniosłem maske do góry a tu widze w zbiornkiczku tylko troche (minimalnie) na dnie. Nie idzie zauwazyć zadnego wycieku, moze pod spodnią pokrywe by zdją to by coś zauważył. nie wiem. Teraz zrobielm 100 km po mieście i jest stan nie ubyło nic. olej normalny i nie ma nic podejrzanego w zbiorniczku wywrównawczym zauważyłem dziwne odgłowsy w nawiewach po przejechaniu 30 km i wyłaczenieniu silnika, taki szum nie wiem co to może być i czy może mieć z tym związek ? czy mozę to być jakis kruciec bądz zapowietrzenie ? czy raczej głowica ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #278 Napisano 15 Kwietnia 2013 czy mozę to być jakis kruciec bądz zapowietrzenie ? czy raczej głowica ?Albo nieszczelna chlodnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #279 Napisano 15 Kwietnia 2013 nie mam za bardzo opcji sprawdzenia teraz bo jestem w niemczech a tu jak dam do sprawdzenia to sporo mnie to bedize kosztować.. przy duzych obrotach może cieknoć chodznica jak jest nie szczelna a przy małych nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #280 Napisano 15 Kwietnia 2013 A może ktoś dodać zdjęcie czy też numer fabryczny słynnego krućca, bo nie wiem czego szukać w sklepie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach