Skocz do zawartości
Gość podikar

Ubytek płynu chłodniczego ze zbiorniczka?

Rekomendowane odpowiedzi

1700zł za uszczelki, planowanie głowicy i inne bajery + robocizna to dużo jak na krakowskie standardy?
Nie wiem co to "inne bajery" , nie znam też krakowskich standardów ale 1700zł za wymianę uszczelki pod głowicą, planowanie + sprawdzenie jej szczelności, + części to za dużo.

 

Golf 4 silnik na pompie, Ostrowiec Św. - 700zł (w warsztacie klimatyzowanym :) )

 

Ile trzeba doliczyć za fakt naprawy w grodzie Kraka ? Pińcet ?

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem co to "inne bajery" , nie znam też krakowskich standardów ale 1700zł za wymianę uszczelki pod głowicą, planowanie + sprawdzenie jej szczelności, + części to za dużo.

 

Golf 4 silnik na pompie, Ostrowiec Św. - 700zł

 

Będę dokładny:

- 400zł za materiały (uszczelki, śruby i inne)

- 700zł biorą fachowcy od głowic (i tu są te inne bajery, bo w zależności od tego co mają robić ta cena może być większa)

- 600zł za robocizne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Będę dokładny:

 

- 700zł biorą fachowcy od głowic (i tu są te inne bajery, bo w zależności od tego co mają robić ta cena może być większa)

 

 

No to Ci powiem, że ci fachowcy to się cenią. U mnie w Olsztynie 350 plus ewentualne inne bajery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy ci w olszytynie sprawdzaja szczelnosc glowicy. To tez jest wazne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczelnosc I planowanie to podstawa I tak mialem zrobione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich potrzebuje pomocy moze ktos mi podac nr katalogowy przewodu gumowego który idzie pod pompą vacum w silniku 1,9 avb PD przewód strasznie sparciał i cieknie płyn chłodzacy . Zgóry dziekuje i pozdrawiam wszystkich :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak tam Patryk , problem zniknął ?? czy jeszcze nie robiłeś ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! byłem wczoraj u mojego mechanika bo zauważyłem ubytki (znaczne) płynu chłodzącego oraz oleju. Podejrzewam, że to uszczelka pod głowicą. Za kompleksową wymianę uszczelki (uszczelka, nowe śruby, planowanie itd) oraz uszczelnienie silnika (wymiana pierścieni itd) wyjdzie wg mechanika 1600-1800 zł. Myślicie, że opłaca mi się robić mojego AHL 1.6 czy lepiej dołożyć i zmienić silnik na 1.8T (bo nad takim silnikiem się zastanawiam)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup 1.8T i swapuj. Droga robota za wymiane uszczelki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz passata w wersji "bezsilnikowej". Załóż silnik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no też tak właśnie myślę. włożę 2 tys złotych i nic mi to praktycznie nie da. poczekam do lata i passat wyląduje na allegro a ja obejrzę się już z pastuchem w wersji 1.8T

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcesz do lata jeździć z rozwaloną UPG?

 

Wymień samą uszczelkę. To nie jest wielka filozofia, raptem kilka godzin roboty. Jesteś pewien, że silnik wymaga generalnego remontu ? Mechanik chce zarobić, pamiętaj!

Edytowane przez AndrzejP4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samą uszczelkę to myślę wymienić gdyż zbyt wielkie ryzyko jeździć, a kasa zbyt wielka nie będzie, myslę że za 500-600 zł by mi to zrobił :) od chwili gdy kupiłem passata zrobiłem prawie 22 tysiące i dolałem jakieś 5-6 litrów oleju. moim zdaniem (a nie jestem jakimś wielkim znawcą) coś z tym trzeba zrobić :) no chyba, że uważacie że to jeszcze nie jest tragedia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie następujące jakią macie temperaturę węża powrotu z chłodnicy ten dolny , wydaj mi się że u mnie jest zbyt zimny ( słaby obieg wody ) , wygląda to tak jak by pompa nie miała siły przepchnąć na wolnych obrotach co za tym idzie czujnik temperatury w chłodnicy nie załącza wentylatora . I zastanawiam się czy to jest kwestia pompy czy zatkanej chłodnicy . Z góry dzięki za pomoc . PS. VCDS pokazuje podczas jazdy 94st ( 100-120km/h ) 96st powyżej 120km/h po mieście w korkach 94-99st

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odswieze, zauwazylem ze wywalilo mi dość sporo plynu kroccem z tylu u dolu zbiorniczka,wczesniej cos tam kapnelo ale teraz poziom pod minimum ....dol auta w plynie... auto nie kopci nie ma osadow co to jest? może być to naprawdę upg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a węże robią się mocno twarde ? Płyn wywala przez krociec na dole zbiorniczka gdy korek upuszcza nadmiar ciśnienia, ew. korek jest uszkodzony.

 

Wymień korek i obserwuj. Warto zrobić test na spaliny w płynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokręcony korek trzyna lekko ale podczas jego wkręcania kreci się dość ciężko a jak go krece to w polowie lekko jakby przeskakuje gwint później ok niby trzyma, gwinty tez wizualnie ok, weze sprawdze w drodze do pracy,temp tez trzyma równo 90c na blacie

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

korek da się wogole sprawdzić? może jutro kupie albo narazie podmienię jakiś korek ze szrotu one si roznia te zbiorniki? czy może być byle od passata czy audi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robson20051

Witam Serdecznie.

Czy orientuje się ktoś czy chłodnice w 1.9 tdi są takie same jak 2.5 tdi?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

weze sa dość twarde tylko lekko da się je zdusic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dalej weze twarde, po odkręceniu korka duże ciśnienie, korek podmieniłem, brak innych objawow upg pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności