tomnik Zgłoś #341 Napisano 15 Października 2013 (edytowane) 1700zł za uszczelki, planowanie głowicy i inne bajery + robocizna to dużo jak na krakowskie standardy?Nie wiem co to "inne bajery" , nie znam też krakowskich standardów ale 1700zł za wymianę uszczelki pod głowicą, planowanie + sprawdzenie jej szczelności, + części to za dużo. Golf 4 silnik na pompie, Ostrowiec Św. - 700zł (w warsztacie klimatyzowanym ) Ile trzeba doliczyć za fakt naprawy w grodzie Kraka ? Pińcet ? Edytowane 15 Października 2013 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Irlandus Zgłoś #342 Napisano 15 Października 2013 Nie wiem co to "inne bajery" , nie znam też krakowskich standardów ale 1700zł za wymianę uszczelki pod głowicą, planowanie + sprawdzenie jej szczelności, + części to za dużo. Golf 4 silnik na pompie, Ostrowiec Św. - 700zł Będę dokładny: - 400zł za materiały (uszczelki, śruby i inne) - 700zł biorą fachowcy od głowic (i tu są te inne bajery, bo w zależności od tego co mają robić ta cena może być większa) - 600zł za robocizne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #343 Napisano 15 Października 2013 Będę dokładny: - 700zł biorą fachowcy od głowic (i tu są te inne bajery, bo w zależności od tego co mają robić ta cena może być większa) No to Ci powiem, że ci fachowcy to się cenią. U mnie w Olsztynie 350 plus ewentualne inne bajery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #344 Napisano 15 Października 2013 Ciekawe czy ci w olszytynie sprawdzaja szczelnosc glowicy. To tez jest wazne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #345 Napisano 15 Października 2013 Szczelnosc I planowanie to podstawa I tak mialem zrobione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
madziar Zgłoś #346 Napisano 25 Października 2013 witam wszystkich potrzebuje pomocy moze ktos mi podac nr katalogowy przewodu gumowego który idzie pod pompą vacum w silniku 1,9 avb PD przewód strasznie sparciał i cieknie płyn chłodzacy . Zgóry dziekuje i pozdrawiam wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #347 Napisano 6 Listopada 2013 I jak tam Patryk , problem zniknął ?? czy jeszcze nie robiłeś ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrzyk31 Zgłoś #348 Napisano 8 Listopada 2013 Witam! byłem wczoraj u mojego mechanika bo zauważyłem ubytki (znaczne) płynu chłodzącego oraz oleju. Podejrzewam, że to uszczelka pod głowicą. Za kompleksową wymianę uszczelki (uszczelka, nowe śruby, planowanie itd) oraz uszczelnienie silnika (wymiana pierścieni itd) wyjdzie wg mechanika 1600-1800 zł. Myślicie, że opłaca mi się robić mojego AHL 1.6 czy lepiej dołożyć i zmienić silnik na 1.8T (bo nad takim silnikiem się zastanawiam)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzejcbr Zgłoś #349 Napisano 8 Listopada 2013 Kup 1.8T i swapuj. Droga robota za wymiane uszczelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #350 Napisano 8 Listopada 2013 Masz passata w wersji "bezsilnikowej". Załóż silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrzyk31 Zgłoś #351 Napisano 8 Listopada 2013 no też tak właśnie myślę. włożę 2 tys złotych i nic mi to praktycznie nie da. poczekam do lata i passat wyląduje na allegro a ja obejrzę się już z pastuchem w wersji 1.8T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #352 Napisano 9 Listopada 2013 (edytowane) chcesz do lata jeździć z rozwaloną UPG? Wymień samą uszczelkę. To nie jest wielka filozofia, raptem kilka godzin roboty. Jesteś pewien, że silnik wymaga generalnego remontu ? Mechanik chce zarobić, pamiętaj! Edytowane 9 Listopada 2013 przez AndrzejP4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrzyk31 Zgłoś #353 Napisano 12 Listopada 2013 samą uszczelkę to myślę wymienić gdyż zbyt wielkie ryzyko jeździć, a kasa zbyt wielka nie będzie, myslę że za 500-600 zł by mi to zrobił od chwili gdy kupiłem passata zrobiłem prawie 22 tysiące i dolałem jakieś 5-6 litrów oleju. moim zdaniem (a nie jestem jakimś wielkim znawcą) coś z tym trzeba zrobić no chyba, że uważacie że to jeszcze nie jest tragedia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #354 Napisano 17 Listopada 2013 Pytanie następujące jakią macie temperaturę węża powrotu z chłodnicy ten dolny , wydaj mi się że u mnie jest zbyt zimny ( słaby obieg wody ) , wygląda to tak jak by pompa nie miała siły przepchnąć na wolnych obrotach co za tym idzie czujnik temperatury w chłodnicy nie załącza wentylatora . I zastanawiam się czy to jest kwestia pompy czy zatkanej chłodnicy . Z góry dzięki za pomoc . PS. VCDS pokazuje podczas jazdy 94st ( 100-120km/h ) 96st powyżej 120km/h po mieście w korkach 94-99st Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin6622 Zgłoś #355 Napisano 19 Maja 2014 odswieze, zauwazylem ze wywalilo mi dość sporo plynu kroccem z tylu u dolu zbiorniczka,wczesniej cos tam kapnelo ale teraz poziom pod minimum ....dol auta w plynie... auto nie kopci nie ma osadow co to jest? może być to naprawdę upg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #356 Napisano 19 Maja 2014 a węże robią się mocno twarde ? Płyn wywala przez krociec na dole zbiorniczka gdy korek upuszcza nadmiar ciśnienia, ew. korek jest uszkodzony. Wymień korek i obserwuj. Warto zrobić test na spaliny w płynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin6622 Zgłoś #357 Napisano 19 Maja 2014 dokręcony korek trzyna lekko ale podczas jego wkręcania kreci się dość ciężko a jak go krece to w polowie lekko jakby przeskakuje gwint później ok niby trzyma, gwinty tez wizualnie ok, weze sprawdze w drodze do pracy,temp tez trzyma równo 90c na blacie - - - - - aktualizacja - - - - - korek da się wogole sprawdzić? może jutro kupie albo narazie podmienię jakiś korek ze szrotu one si roznia te zbiorniki? czy może być byle od passata czy audi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robson20051 Zgłoś #358 Napisano 19 Maja 2014 Witam Serdecznie. Czy orientuje się ktoś czy chłodnice w 1.9 tdi są takie same jak 2.5 tdi? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin6622 Zgłoś #359 Napisano 20 Maja 2014 weze sa dość twarde tylko lekko da się je zdusic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin6622 Zgłoś #360 Napisano 23 Maja 2014 dalej weze twarde, po odkręceniu korka duże ciśnienie, korek podmieniłem, brak innych objawow upg pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach