Skocz do zawartości

chaker24

  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O chaker24

  • Urodziny 10.08.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kwidzyn

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Prawde mowiac ciezko okreslic czemu wal pekl. Przyczyna zatarcia najprawdopodobniej bylo pekniecie czopa walu. Byl on pekniety pod panewka,a zatarla sie panewka pracujaca na peknietym czopie. O dziwo pompa oleju jest ok. Silnik juz wymienilem. Od razu turbo poszlo do regeneracji no i nowe kompletne sprzeglo. Pracuje wzorowo. Koszt calej naprawy to 4500zl. Robocizna wykonana wlasnorecznie.
  2. Docisk jest ok. Okazało się, że wał korbowy się ukręcił, a panewki zatarły. Niestety silnik na złom
  3. Wymieniony jest caly zestaw sprzegla, a wiec dwumas, tarcza, docisk, wysprzeglik z lozyskiem oporowym. Wszystko skrecone na nowych srobach.
  4. Mam problem z glosnym stukanirm z okolicy przeniesienia napedu. Passat b6 2.0 tdi silnik BMP. Auto miało objawy typowe dla dwumasy. Wymienilem kolo wraz ze sprzeglem i ku mojemu zdziwieniu po wymianie jest gorzej jak przed. Slychac mocne stukanie nasilajace sie po wcisnieciu sprzegla. Pedal sprzegla wyraznie pulsuje oraz delikatnie szarpie podczas ruszania. Nie mam pomyslu co moze byc przyczyna. Zestaw Valeo zostal zamontowany. Film: Mile widziane wszelkie podpowiedzi.
  5. Tu masz racje. Oczywiscie przyczyne wilgoci zlokalizowalem i byla to uszczelka pod obudowa filtra przeciwpylowego. Nie da sie jednak ukryc ze jakosc i trwałość niektorych uszczelnien pozostawia do życzenia. Z reszta podobne glupie rozwiazanie to umieszczenie modulu komfortu i komputera skrzyni( w przypadku automata) w najnizszym punkcie auta czyli na podłodze. Jak juz pisalem widzialem sporo starsze auta bez wody w srodku. Niemniej jednak jest juz sucho i trzeba zajac sie kostkami. Najlepiej bylo by jak kolega wyzej pisze przelozyc piny. Ale moze byc problem ze znalezieniem tego. W ASO sprzedaja całe kostki. I ceny od 6 do 50zł.
  6. Swoja droga VW lipe odwalil z ta instalacja. Moje 12 letnie auto zeby instalacja az tak korodowala... Mialem o 6 lat starszego rovera i tam instalacja praktycznie nietknieta. Nie pozostaje nic innego jak wymienic sprochniale złącza.
  7. Nawet jesli korozja wystepuje po przeciwnej stronie niz moduł komfortu? VAG z komfortem nie moze sie połaczyc, a jedyne błędy ktore mam w VAGu to 01336 i 01330 i dotycza z komunikacja z komfortem. Bledy te wystepuja w liczniku i bramce CAN. Tak jakby moduły nie komunikowaly sie z komfortem. Wskazuje to na problem w kablach. No ale troche to nielogiczne mi sie wydaje, ze korozja po przeciwleglej stronie auta moze wpłynac na sterownik komfortu. Co do pinow to faktycznie - mozna je igłą przestawic. I tak chyba zrobie, bo w tej chwili niektorych pinow juz prawie nie ma. Korozja je wszamała. Ale zaczekam az sie troche cieplej zrobi.
  8. Tylko co jesli kostki beda się rózniły pinami? Juz sie rozglądałem po allegro. Idzie cos znalezc jednak nie mam pewnosci ze beda pasowały. Czy korozja o ktorej pisze moze powodowac problemy z komfortem? Bo głownie z tym sie uzeram.
  9. Witam. Walcząc z elektryką swojego paska dotarlem do słupka A po stronie pasazera. Po zdjęciu plastikowej osłony okazało sie ze piny w kostach są skorodowane. Moze byc to przyczyna mojego problemu z elektryką. No i mam teraz dylemat. Jak mam dobrac kostki? Bo o ile kostki dobiore bez problemu to juz o wiele gorzej jest z pinami w kostkach, gdyz te sa zależne od wyposazenia auta. Sa kostki z 20 miejscami na piny gdzie zajete są np. tylko 3. W tej chwili rozważam nawet takie druciarskie rozwiązanie by usunac skorodowane kostki i polutowac przewody na stałe. A może da się wymienić same piny?
  10. Jest to jakiś mechanik w Kwidzynie. Ale adres bede musiał sie dopytać. Mi ta teoria również wydała się śmieszna. Nie do pomyslenia jest to ze znajomy wydał 5k zl na remont silnika a usterka nadal wystepuje. A żeby było śmieszniej ten naprawiacz sugeruje by wogóle nie ruszać auta gdy temperatura spadnie niżej niż -10 stopni zamiast zajać się szukaniem przyczyny problemu. Dziwne jest ze w tak niskiej temperaturze silnik nawet się nie odzywa. Skoro najprostrza 90 konna jednostka sprawia mu tyle problemów to strach sie bac co by bylo z jakims bardziej zaawansowanym silnikiem.
  11. Witam. Znajomy ma passata z silnikiem 90Km z 1997 roku. Niestety auto przy większych mrozach (poniżej -10) nie zapala, więc dał je do mechanika. Mechanik skasował 5000zl za remont całego silnika, jednak problem powrócił. Gdy pojechał do niego z reklamacją ten najpierw zwalił winę na akumulator. Jednak to nie to. Mechanik kazał zostawić samochód. Po kilku dniach wysnuł dziwną teorię. Otóż stwierdził ze w tym silniku jest kilka rodzajów spręzyn zaworowych i nawet silniki wyprodukowane miesiąc od siebie mogą mieć różne sprężyny. Powiedział, ze warsztat ktory regenerował głowice założył niewłaściwe sprężyny które przy większych mrozach nie domykają zaworów co z kolei powoduje brak kompresji i w konsekwencji uniemożliwia uruchomienie jednostki napędowej. Słyszał ktoś może taką teorie? Coś mi się nie chce za bardzo w to wierzyć. Poza tym mechanik ciągle nie ma nowych sprężyn a zima juz powoli mija(gra na zwłokę?)
  12. Sęk w tym, że pierwsze co zrobiłem to właśnie podłączenie pod kompa. Żadnych błędów. A czy logi dynamiczne mogą coś powiedziec na ten temat? Jeśli tak to które bloki wartości mierzonych zlogowac?
  13. Pozwole sobie przyłączyć do wątku. Otóż mi również falują obroty w silniku AVF. Na biegu jałowym co jakiś czas obroty troche spadają tak jakby miał zgasnąć by po chwili wzrosnąć. I tak w kółko. Amplituda falowania wynosi około 80 obrotów. Dodam, że usterka raz jest a raz jej nie ma. Dodatkowo podczas jazdy silnik czasami podszarpuje. Na kompie nie ma żadnych błędów. Bloki wartości mierzonych 13,18 i 23 są w najlepszym porządku, a motor pali i ciągnie bez problemu. Co może powodować taką przypadłość? Troszke to irytujące.
  14. Witam. Ja dalej walcze z elektryką swojego paska. Kilkakrotnie sprawdzałem moduł, który jest suchy oraz kable i nie znalazłem nic podejrzanego. Jedynie w lewej przelotce drzwi mialem kable urwane, ale ich naprawa nie usunela problemu z elektryka. Znalazlem spalony serwomotor zamka klapy, ale on tez nie jest przyczyną problemow z elektryką. Skanując VAGiem mam tylko dwa błędy i występują one w grypach 17, 19 i 46. Są to: 01330 - central control module for central convenience (j393) 01336 - data bus for comfort system Ten drugi wskazywał by na problem z kablami. Czy ktoś ma schemat szyny CAN do mojego paska? *********************************************************************************** Coś mnie podkusiło i dobrałem sie do instalacji po prawej stronie. Okazało się, że mam dużo korozji w kostkach przy słupku A przy nodze pasażera. Czy skorodowana elektryka w tym miejscu może powodować aż tak poważne zakłucenia pracy elektryki? Dodam że komfort nie wyłapuje błędów z drzwi pasażera. Jak sądzicie - jak jest to najlepiej naprawić w tym miejscu? Szukać kostek czy może lepiej polutować na stałe? W sumie to może być ciężko znależć kostki z takimi samymi pinami.
  15. Witam. Ja dalej walcze z komfortem. Otoz w blokach pomiarowych w pozycji 14 moduł nie widzi kluczyków. Jak sądzicie - moduł nadaje sie do wymiany? Przewody sprawdzałem i raczej są ok. Moduł ma 3 zasilania. Jako ciekawostke dodam, że kilkakrotnie udawało mi się zakodować pilota, ale niestety ten po pół godziny znowu nie działał, a VAG z komfortem wogóle sie nie mógł połączyć. Dopiero po odpięciu aku mogłem ponownie nawiązać połączenie. Niestety moduł już pilotów nie wykrywa. Problemy z połączeniem pojawiają sie również po zamknięciu auta kluczykiem w zamku, choć zamykają się tylko przednie drzwi. Tylnie muszę zamknąć ręcznie. Z resztą sterowników łącze się bez problemu. Komfort nie wywala błędów poza jednym - 01330. Ten sam błąd pojawia sie w grupie 17 - instruments oraz 19 - CAN Gateway. Sam już nie wiem o co tu chodzi. A niestety moduł 1C0959799A jest ciężko dostępny i dość drogi dlatego przez zakupem musze mieć pewność, że on jest przyczyną usterek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności