Skocz do zawartości

larifari5

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O larifari5

  • Urodziny 13.05.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mazowieckie

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam. Wystąpił u mnie ten sam problem P2015. Po przeczytaniu wątku dałem zaprzyjaźnionym mechanikom instrukcję i zdjęcia jak to koledzy z forum radzą sobie z problemem. Wkręcili śrubę i problem kontrolka zgasł. Zobaczymy na jak długo problem się rozwiązał. Pozdrawiam
  2. Witam. Przeczytałem temat i ja mam taki przypadek w pasku B5 rok 98 1,9 TDI: - plama pod samochodem - po odkręceniu korek przy odkręcaniu syczy i trochę płynu przybywa - dłużej się nagrzewa, ale dochodzi do 90, tak po 6 km a zawsze wcześniej skazówka dochodziła - po mieście płyn nie ucieka tylko po dłuższej trasie np 220 km Kruciec wymieniony , węże sprawdzone, mechanik używał do sprawdzenia czy to nie uszczelka jakiegoś niebieskiego płynu i jakby to była uszczelka to płyn powinien zmienić kolor czy jakoś tak i wyszło na to niby, że nie uszczelka. Proszę o sugestię co myślicie?? Pozdrawiam i wesołego alleluja
  3. Jestem po wymianie, ale tylko tych co było czuć luz lub stukanie. Był problem z wybiciem górnej śruby, ale po 2 godz. walenia młotem, wywiercania odpuściła . Narazie ciszaaa. Jak samemu się wymienia to lepiej tylko te co są złe bo te stare mogą jeszcze przeżyć dłużej niż te nowe
  4. Czekam na paczkę z master sportami. Dzisiaj sprawdziłem, które wahacze są do wymiany. Więc tak: górny lewy ten prosty, i dolny prawy tzw. banan i łącznik prawy. Doradźcie czy wymieniać tylko te co pukają?? Czy parami np dwa górne i dwa dolne + łącznik i 3 opcja czy cały komplet?? Boje się że jak założę komplet a tam po 10 tys. zacznie stukać i nic orginalnego nie zostanie
  5. Zdecydowałem się i zamówiłem z tej aukcji http://allegro.pl/wahacze-kpl-audi-a4-a6-vw-passat-b5-master-sport-i1538977611.html. Jak np. ze 2 wahacze będą to wymiany to wymienię tylko e 2, a resztę zostawię na zapas, jeśli więcej to cały komplet. Pozdrawiam
  6. A o co chodzi z tym, że ktoś ma gwint MTS czy coś takiego ?? Dobra zamawiam Master sporty. Tylko teraz. Czy z tej aukcji http://allegro.pl/wahacze-kpl-audi-a4-a6-vw-passat-b5-master-sport-i1538977611.html czy z tej http://allegro.pl/wahacze-master-sport-zestaw-audi-a4-a6-passat-b5-i1538209677.html ?? Dzięki za opinie i pozdrawiam
  7. Już sam nie wiem. Jak myślicie ile przelata się na tych ruville?? Nie wiem czy wymienić cały komplet czy tylko to co trzeszczy i stuka. Boję się, że jak cały to zachwilę i tak zacznie pukać ... Master sport chyba odpuszczam całkiem.
  8. Dzięki gural za sprawdzenie VIN. Data produkcji 16/10/2000 modelowo 2001 czyli grubszy sworzeń ?? Pozdrawiam
  9. No właśnie chyba skusiłbym się na ruville jednak tylko czekam na info w dziale etka jakie mam czy grubszy czy cienki sworzeń. I nie wiem czy samemu się podjąć wymieniać czy dać zaufanemu mechanikowi, 3 stówki sobie życzy + geometria i zbieżność. Ile czasu ci zajęła wymiana?? Pozdrawiam
  10. Dzięki za info. Jeszcze tylko jedno pytanie. Różnica odczuwalna?? Końcówki drążka też wymieniałeś od razu?? Nie wiem czy połakomić się na ms czy coś innego...
  11. Obym miał z grubszym. Samochód rok produkcji 2000. Modelowo 2001 po oznaczeniach min. na szybach itp. A propo jak się sprawuje komplet ruville, ile przelatałeś na nich?? Sam wymieniałeś?? Pozdrawiam
  12. Czyli starszy typ sworznia to te tańsze wahacze master sport tak ?? Napisałem w temacie ETKA żeby fachowcy stwierdzili jaki mam typ. Jeśli się nie uda to wtedy pobawię się w mierzenie
  13. To samo jak kolega wyżej: WVWZZZ3BZ1E075558 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności