larifari5
-
Liczba zawartości
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O larifari5
- Urodziny 13.05.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Mazowieckie
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2001
-
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
larifari5 odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam. Wystąpił u mnie ten sam problem P2015. Po przeczytaniu wątku dałem zaprzyjaźnionym mechanikom instrukcję i zdjęcia jak to koledzy z forum radzą sobie z problemem. Wkręcili śrubę i problem kontrolka zgasł. Zobaczymy na jak długo problem się rozwiązał. Pozdrawiam -
Pompa wody wymieniona była na jesieni.
-
Witam. Przeczytałem temat i ja mam taki przypadek w pasku B5 rok 98 1,9 TDI: - plama pod samochodem - po odkręceniu korek przy odkręcaniu syczy i trochę płynu przybywa - dłużej się nagrzewa, ale dochodzi do 90, tak po 6 km a zawsze wcześniej skazówka dochodziła - po mieście płyn nie ucieka tylko po dłuższej trasie np 220 km Kruciec wymieniony , węże sprawdzone, mechanik używał do sprawdzenia czy to nie uszczelka jakiegoś niebieskiego płynu i jakby to była uszczelka to płyn powinien zmienić kolor czy jakoś tak i wyszło na to niby, że nie uszczelka. Proszę o sugestię co myślicie?? Pozdrawiam i wesołego alleluja
-
Jestem po wymianie, ale tylko tych co było czuć luz lub stukanie. Był problem z wybiciem górnej śruby, ale po 2 godz. walenia młotem, wywiercania odpuściła . Narazie ciszaaa. Jak samemu się wymienia to lepiej tylko te co są złe bo te stare mogą jeszcze przeżyć dłużej niż te nowe
-
Czekam na paczkę z master sportami. Dzisiaj sprawdziłem, które wahacze są do wymiany. Więc tak: górny lewy ten prosty, i dolny prawy tzw. banan i łącznik prawy. Doradźcie czy wymieniać tylko te co pukają?? Czy parami np dwa górne i dwa dolne + łącznik i 3 opcja czy cały komplet?? Boje się że jak założę komplet a tam po 10 tys. zacznie stukać i nic orginalnego nie zostanie
-
Zdecydowałem się i zamówiłem z tej aukcji http://allegro.pl/wahacze-kpl-audi-a4-a6-vw-passat-b5-master-sport-i1538977611.html. Jak np. ze 2 wahacze będą to wymiany to wymienię tylko e 2, a resztę zostawię na zapas, jeśli więcej to cały komplet. Pozdrawiam
-
A o co chodzi z tym, że ktoś ma gwint MTS czy coś takiego ?? Dobra zamawiam Master sporty. Tylko teraz. Czy z tej aukcji http://allegro.pl/wahacze-kpl-audi-a4-a6-vw-passat-b5-master-sport-i1538977611.html czy z tej http://allegro.pl/wahacze-master-sport-zestaw-audi-a4-a6-passat-b5-i1538209677.html ?? Dzięki za opinie i pozdrawiam
-
Już sam nie wiem. Jak myślicie ile przelata się na tych ruville?? Nie wiem czy wymienić cały komplet czy tylko to co trzeszczy i stuka. Boję się, że jak cały to zachwilę i tak zacznie pukać ... Master sport chyba odpuszczam całkiem.
-
Dzięki gural za sprawdzenie VIN. Data produkcji 16/10/2000 modelowo 2001 czyli grubszy sworzeń ?? Pozdrawiam
-
No właśnie chyba skusiłbym się na ruville jednak tylko czekam na info w dziale etka jakie mam czy grubszy czy cienki sworzeń. I nie wiem czy samemu się podjąć wymieniać czy dać zaufanemu mechanikowi, 3 stówki sobie życzy + geometria i zbieżność. Ile czasu ci zajęła wymiana?? Pozdrawiam
-
Dzięki za info. Jeszcze tylko jedno pytanie. Różnica odczuwalna?? Końcówki drążka też wymieniałeś od razu?? Nie wiem czy połakomić się na ms czy coś innego...
-
Obym miał z grubszym. Samochód rok produkcji 2000. Modelowo 2001 po oznaczeniach min. na szybach itp. A propo jak się sprawuje komplet ruville, ile przelatałeś na nich?? Sam wymieniałeś?? Pozdrawiam
-
Czyli starszy typ sworznia to te tańsze wahacze master sport tak ?? Napisałem w temacie ETKA żeby fachowcy stwierdzili jaki mam typ. Jeśli się nie uda to wtedy pobawię się w mierzenie
-
To samo jak kolega wyżej: WVWZZZ3BZ1E075558 Pozdrawiam
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
larifari5 odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Proszę również o rozkodowanie WVWZZZ3BZ1E075558 Pozdrawiam