Skocz do zawartości
Gość podikar

Ubytek płynu chłodniczego ze zbiorniczka?

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś może odpowiedzieć na moje pytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja etka nie chce podać wymiaru, ale mam takie dwa w skrzynce z narzędziami, jak coś to się zmierzy i jak dziś ktoś nie znajdzie przede mną to napisze ile na ile mm ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oring nie jest częścią zamienną w/g Etki.Można znaleźć w sklepach bez problemu,u siebie też go wymieniałem. Rozmiar 32x4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowe oringi są razem z chłodnicą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nowe oringi są razem z chłodnicą

Niestety ale nie,to część wąż cieczy chłodzącej(chłodnica wody->rura wodna) cena to 100pln,a oring 2pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

faktem jest że nie kupowałem ori chłodnicy, tylko niessena, i z taką właśnie chłodnicą dostałem w pudełku te oringi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki jutro kupię ten oring jak podał gregor23, i zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i lipa byłem dzisiaj w sklepie żeby kupić ten oring, 32/4 a gościu mówi ,że takiego niema tylko 32/5.Czy taki będzie pasował,bo nie chcę tego rozbierać na darmo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj adres na pw to ci wyślę jeden nowy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem wszystkie wątki na ten temat. Mam mieszane uczucia odnośnie objawów. Są różne szkoły i rózne podania. U mnie sprawa wygląda tak:

 

Pozytywne:

+ brak mazi na korku od oleju

+ brak oleju w zbiorniczku wyrównawczym

+ brak kopcenia na biało

+ brak wzrostu temperatury (na wskażniku)

 

Negatywne:

+ brak ogrzewania w zakresie od 18 - 29 stopni na climatroniku

+ ogrzewanie pojawia się dopiero na HI

+ po dystansie około 70 km wąż górny twardy(przy odkreceniu korka jednorazowy wyrzut płynu przez zawór wyrównawczy)

+ ubytek płynu około 1,5 l na 100 km

 

Zrobiono:

+ sprawdzona pompa wody (ok)

+ wymiana chłodnicy (była skorodowana i lekko popuszczała)

+ wymiana korka od zbiorniczka

+ zimą wymieniona nagrzewnica na nową

+ test na zawartość spalin w układzie negatywny

 

I teraz nie wiem czy może jest to głowica czy coś innego. Co moge jeszcze zrobić aby rozwiać wątpliwości???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ogrzewanie pojawia się dopiero na HI
Te ogrzewanie jaka ma wydolnosc? Gorace czy letnie powietrze?
po dystansie około 70 km wąż górny twardy(przy odkreceniu korka jednorazowy wyrzut płynu przez zawór wyrównawczy)
Mi nigdy nie wywalalo plynu, nawet po dynamicznej jezdzie. Lekki syk i to wszystko.

Wskazuje to na zaduze cisnienie w ukl. chlodzenia. Najprawdopodobniej uszczelka padnieta pod glowica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te ogrzewanie jaka ma wydolnosc? Gorace czy letnie powietrze?

 

Ogrzewanie jak ustawie na HI jest gorące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ogrzewanie jak ustawie na HI jest gorące.
Jesli masz elektroniczne sterowanie klima, to sprawdz czy nie masz bledu na silniczkach od klap.

W trybie diagnostycznym panela klimy mozesz rowniez sterowac recznie z duza dokladnoscia tymi silniczkami, co pozwoli na ich sprawdzenie. Odsylam do tematu poswieconego klimatyzacji http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś rysunek - co tam idzie z tyłu silnika w bloku? Chodzi konkretnie o połączenie bloku i przewodu od płynu chłodzącego, który wychodzi w dół w kierunku skrzyni. Bo wkur....ia mnie już dolewanie płynu po pół litra na dwa tygodnie i wydaje mi sie, ze tam powinna być uszczelka chyba. Przewód jest mocowany zawleczką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc

 

Dzisiaj odpalilem samochod i zaswiecila mi sie kontrolka plynu chlodzacego. Patrze do zbiorniczka a tam plynu tylko troche na dnie. Odkrecilem korek zeby dolac, uszlo powietrze i poziom plynu podniosl sie do prawidlowego (pomiedzy min a max).

 

O co chodzi? jakies podcisnienie sie zrobilo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma ktoś rysunek - co tam idzie z tyłu silnika w bloku? Chodzi konkretnie o połączenie bloku i przewodu od płynu chłodzącego, który wychodzi w dół w kierunku skrzyni. Bo wkur....ia mnie już dolewanie płynu po pół litra na dwa tygodnie i wydaje mi sie, ze tam powinna być uszczelka chyba. Przewód jest mocowany zawleczką.

zerknij na to

 

--- scalone ---

 

Czesc

 

Dzisiaj odpalilem samochod i zaswiecila mi sie kontrolka plynu chlodzacego. Patrze do zbiorniczka a tam plynu tylko troche na dnie. Odkrecilem korek zeby dolac, uszlo powietrze i poziom plynu podniosl sie do prawidlowego (pomiedzy min a max).

 

O co chodzi? jakies podcisnienie sie zrobilo?

pewnie zaworek w zakrętce lub przytkany wąż powrotny

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi ubywa płynu tylko jak jeżdże na krótkich odcinkach ( po mieście ), byłem teraz w Chorwacji zrobiłem ponad 2 000 km, większość autostradami tak do 140km/h, klima praktycznie cały czas włączona i stan bez zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam podobny problem w passacie 1.8T,co kilka dni poziom spada niemal do zera(zapala się kontrolka na pulpicie),pod autem sucho.Jako,że jestem zupełnym laikiem w sprawach mechanicznych mam pytanie do osób z Żar (lubuskie) czy wiedzą może gdzie w okolicy można się z taką usterką udać? Mieszkam tu od niedawna a problem staje się coraz bardziej denerwujący.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mój problem polega na tym że bulgota mi coś w desce nad schowkiem ubywa płyn z nawiewów leci delikatnie ciepłe powietrze nie wiem co robić :/ węże miękie na zimnym odkręcam korek nie ma cisnienia. Zauważyłem jak byłem pod autem że na pompie brakuje jednej sruby i w tym miejscu jest mokro czy to może być przyczyną tego mankamentu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam problem z Passatem B5 1,9 TDi 110 KM, a mianiowicie ubywa mi woda z zbiornika od ukladu chłodzenia i nie wiadomo gdzie wycieka... ten korek wymienilem bo jakis osad jasny byl na zbiorniku wiec myslalem ze moze tu wycieka ale kupilem nowy i dalej lipa... na warsztat odstawilem i nie moga zlokalizowac albo twierdza ze gdzies dostaje sie do komory spalania i trzeba planowac glowice zeby uszczelnic!!! a na podjezdzie jak stoi to centralnie pod silnikiem jest duza plama tego plynu zawsze i trzeba dolewac srednio co ok 3 dni. Poradzcie cos :zawstydzony: pozdrawiam :padam:
cześć jestem od niedawno na forum,przeczytałem twoj post i mam pytanie czy podstawie filtra oleju posiadasz chłodniczkę płynu chłodzącego.Jeśli tak to przyjżyj się jej dokładnie.Pozdro vwb5 150kucykow(kombi).

 

---------- Post added at 13:25 ---------- Previous post was at 13:19 ----------

 

Ma ktoś rysunek - co tam idzie z tyłu silnika w bloku? Chodzi konkretnie o połączenie bloku i przewodu od płynu chłodzącego, który wychodzi w dół w kierunku skrzyni. Bo wkur....ia mnie już dolewanie płynu po pół litra na dwa tygodnie i wydaje mi sie, ze tam powinna być uszczelka chyba. Przewód jest mocowany zawleczką.
cześć nie posiadam rysunku ale w tym miesjscu u mnie vw b5 aeb 150t jest taki kominek który jest mocowany do głowicy ,a uszczelniony jest oringiem gumowym. sprawdż powodzenia

 

---------- Post added at 13:30 ---------- Previous post was at 13:25 ----------

 

Witam,mam podobny problem w passacie 1.8T,co kilka dni poziom spada niemal do zera(zapala się kontrolka na pulpicie),pod autem sucho.Jako,że jestem zupełnym laikiem w sprawach mechanicznych mam pytanie do osób z Żar (lubuskie) czy wiedzą może gdzie w okolicy można się z taką usterką udać? Mieszkam tu od niedawna a problem staje się coraz bardziej denerwujący.Pozdrawiam
mam taki sam model paska, też mi ubywoło płynu,obejrzyj dokładnie silnik szczególnie po prawej stronie silnika czy pod filtrem nie zbiera się płyn:kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności