darekxyz Zgłoś #221 Napisano 28 Sierpnia 2011 Czy ktoś może odpowiedzieć na moje pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #222 Napisano 28 Sierpnia 2011 moja etka nie chce podać wymiaru, ale mam takie dwa w skrzynce z narzędziami, jak coś to się zmierzy i jak dziś ktoś nie znajdzie przede mną to napisze ile na ile mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #223 Napisano 28 Sierpnia 2011 Oring nie jest częścią zamienną w/g Etki.Można znaleźć w sklepach bez problemu,u siebie też go wymieniałem. Rozmiar 32x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #224 Napisano 28 Sierpnia 2011 nowe oringi są razem z chłodnicą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #225 Napisano 28 Sierpnia 2011 nowe oringi są razem z chłodnicą Niestety ale nie,to część wąż cieczy chłodzącej(chłodnica wody->rura wodna) cena to 100pln,a oring 2pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #226 Napisano 28 Sierpnia 2011 faktem jest że nie kupowałem ori chłodnicy, tylko niessena, i z taką właśnie chłodnicą dostałem w pudełku te oringi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekxyz Zgłoś #227 Napisano 28 Sierpnia 2011 Wielkie dzięki jutro kupię ten oring jak podał gregor23, i zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekxyz Zgłoś #228 Napisano 29 Sierpnia 2011 No i lipa byłem dzisiaj w sklepie żeby kupić ten oring, 32/4 a gościu mówi ,że takiego niema tylko 32/5.Czy taki będzie pasował,bo nie chcę tego rozbierać na darmo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #229 Napisano 29 Sierpnia 2011 daj adres na pw to ci wyślę jeden nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ACTINA Zgłoś #230 Napisano 1 Września 2011 Przeczytałem wszystkie wątki na ten temat. Mam mieszane uczucia odnośnie objawów. Są różne szkoły i rózne podania. U mnie sprawa wygląda tak: Pozytywne: + brak mazi na korku od oleju + brak oleju w zbiorniczku wyrównawczym + brak kopcenia na biało + brak wzrostu temperatury (na wskażniku) Negatywne: + brak ogrzewania w zakresie od 18 - 29 stopni na climatroniku + ogrzewanie pojawia się dopiero na HI + po dystansie około 70 km wąż górny twardy(przy odkreceniu korka jednorazowy wyrzut płynu przez zawór wyrównawczy) + ubytek płynu około 1,5 l na 100 km Zrobiono: + sprawdzona pompa wody (ok) + wymiana chłodnicy (była skorodowana i lekko popuszczała) + wymiana korka od zbiorniczka + zimą wymieniona nagrzewnica na nową + test na zawartość spalin w układzie negatywny I teraz nie wiem czy może jest to głowica czy coś innego. Co moge jeszcze zrobić aby rozwiać wątpliwości??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #231 Napisano 1 Września 2011 ogrzewanie pojawia się dopiero na HITe ogrzewanie jaka ma wydolnosc? Gorace czy letnie powietrze? po dystansie około 70 km wąż górny twardy(przy odkreceniu korka jednorazowy wyrzut płynu przez zawór wyrównawczy) Mi nigdy nie wywalalo plynu, nawet po dynamicznej jezdzie. Lekki syk i to wszystko.Wskazuje to na zaduze cisnienie w ukl. chlodzenia. Najprawdopodobniej uszczelka padnieta pod glowica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ACTINA Zgłoś #232 Napisano 2 Września 2011 Te ogrzewanie jaka ma wydolnosc? Gorace czy letnie powietrze? Ogrzewanie jak ustawie na HI jest gorące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #233 Napisano 3 Września 2011 Ogrzewanie jak ustawie na HI jest gorące.Jesli masz elektroniczne sterowanie klima, to sprawdz czy nie masz bledu na silniczkach od klap.W trybie diagnostycznym panela klimy mozesz rowniez sterowac recznie z duza dokladnoscia tymi silniczkami, co pozwoli na ich sprawdzenie. Odsylam do tematu poswieconego klimatyzacji http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #234 Napisano 3 Września 2011 Ma ktoś rysunek - co tam idzie z tyłu silnika w bloku? Chodzi konkretnie o połączenie bloku i przewodu od płynu chłodzącego, który wychodzi w dół w kierunku skrzyni. Bo wkur....ia mnie już dolewanie płynu po pół litra na dwa tygodnie i wydaje mi sie, ze tam powinna być uszczelka chyba. Przewód jest mocowany zawleczką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bluszczy Zgłoś #235 Napisano 4 Września 2011 Czesc Dzisiaj odpalilem samochod i zaswiecila mi sie kontrolka plynu chlodzacego. Patrze do zbiorniczka a tam plynu tylko troche na dnie. Odkrecilem korek zeby dolac, uszlo powietrze i poziom plynu podniosl sie do prawidlowego (pomiedzy min a max). O co chodzi? jakies podcisnienie sie zrobilo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #236 Napisano 4 Września 2011 (edytowane) Ma ktoś rysunek - co tam idzie z tyłu silnika w bloku? Chodzi konkretnie o połączenie bloku i przewodu od płynu chłodzącego, który wychodzi w dół w kierunku skrzyni. Bo wkur....ia mnie już dolewanie płynu po pół litra na dwa tygodnie i wydaje mi sie, ze tam powinna być uszczelka chyba. Przewód jest mocowany zawleczką. zerknij na to --- scalone --- Czesc Dzisiaj odpalilem samochod i zaswiecila mi sie kontrolka plynu chlodzacego. Patrze do zbiorniczka a tam plynu tylko troche na dnie. Odkrecilem korek zeby dolac, uszlo powietrze i poziom plynu podniosl sie do prawidlowego (pomiedzy min a max). O co chodzi? jakies podcisnienie sie zrobilo? pewnie zaworek w zakrętce lub przytkany wąż powrotny Edytowane 5 Września 2011 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #237 Napisano 5 Września 2011 Mi ubywa płynu tylko jak jeżdże na krótkich odcinkach ( po mieście ), byłem teraz w Chorwacji zrobiłem ponad 2 000 km, większość autostradami tak do 140km/h, klima praktycznie cały czas włączona i stan bez zmian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek74 Zgłoś #238 Napisano 11 Listopada 2011 Witam,mam podobny problem w passacie 1.8T,co kilka dni poziom spada niemal do zera(zapala się kontrolka na pulpicie),pod autem sucho.Jako,że jestem zupełnym laikiem w sprawach mechanicznych mam pytanie do osób z Żar (lubuskie) czy wiedzą może gdzie w okolicy można się z taką usterką udać? Mieszkam tu od niedawna a problem staje się coraz bardziej denerwujący.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszSSS Zgłoś #239 Napisano 13 Listopada 2011 Witam mój problem polega na tym że bulgota mi coś w desce nad schowkiem ubywa płyn z nawiewów leci delikatnie ciepłe powietrze nie wiem co robić węże miękie na zimnym odkręcam korek nie ma cisnienia. Zauważyłem jak byłem pod autem że na pompie brakuje jednej sruby i w tym miejscu jest mokro czy to może być przyczyną tego mankamentu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaper65 Zgłoś #240 Napisano 16 Listopada 2011 Witam, mam problem z Passatem B5 1,9 TDi 110 KM, a mianiowicie ubywa mi woda z zbiornika od ukladu chłodzenia i nie wiadomo gdzie wycieka... ten korek wymienilem bo jakis osad jasny byl na zbiorniku wiec myslalem ze moze tu wycieka ale kupilem nowy i dalej lipa... na warsztat odstawilem i nie moga zlokalizowac albo twierdza ze gdzies dostaje sie do komory spalania i trzeba planowac glowice zeby uszczelnic!!! a na podjezdzie jak stoi to centralnie pod silnikiem jest duza plama tego plynu zawsze i trzeba dolewac srednio co ok 3 dni. Poradzcie cos pozdrawiam cześć jestem od niedawno na forum,przeczytałem twoj post i mam pytanie czy podstawie filtra oleju posiadasz chłodniczkę płynu chłodzącego.Jeśli tak to przyjżyj się jej dokładnie.Pozdro vwb5 150kucykow(kombi). ---------- Post added at 13:25 ---------- Previous post was at 13:19 ---------- Ma ktoś rysunek - co tam idzie z tyłu silnika w bloku? Chodzi konkretnie o połączenie bloku i przewodu od płynu chłodzącego, który wychodzi w dół w kierunku skrzyni. Bo wkur....ia mnie już dolewanie płynu po pół litra na dwa tygodnie i wydaje mi sie, ze tam powinna być uszczelka chyba. Przewód jest mocowany zawleczką.cześć nie posiadam rysunku ale w tym miesjscu u mnie vw b5 aeb 150t jest taki kominek który jest mocowany do głowicy ,a uszczelniony jest oringiem gumowym. sprawdż powodzenia ---------- Post added at 13:30 ---------- Previous post was at 13:25 ---------- Witam,mam podobny problem w passacie 1.8T,co kilka dni poziom spada niemal do zera(zapala się kontrolka na pulpicie),pod autem sucho.Jako,że jestem zupełnym laikiem w sprawach mechanicznych mam pytanie do osób z Żar (lubuskie) czy wiedzą może gdzie w okolicy można się z taką usterką udać? Mieszkam tu od niedawna a problem staje się coraz bardziej denerwujący.Pozdrawiam mam taki sam model paska, też mi ubywoło płynu,obejrzyj dokładnie silnik szczególnie po prawej stronie silnika czy pod filtrem nie zbiera się płyn:kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach