Skocz do zawartości

Kowal44

  • Liczba zawartości

    188
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kowal44

  • Urodziny 01.12.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żory (SZO)

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam serdecznie. Chłopaki poradźcie coś. Jeżdżę na zawieszeniu gwintowanym Waitec, od jakiegoś czasu tłucze mi przód, najprawdopodobniej amor prawy. Szykuje się wymiana, tylko na co? Nie chce sobie narobić kosztów, przeszła mi obsesja na tuning Chodzi o to, że przyzwyczaiłem się do twardego zawieszenia i raczej nie chciałbym tego zmieniać. Myślałem o zestawie, sportowe, obniżające sprężyny i jakieś porządne amorki, ale jakie i czy da radę się zmieścić w ok. 500 zeta? Teraz mam ustawiony gwint idealnie, nisko, ale nie musze omijać progów zwalniających. Jak to pomierzyć żeby dopasować pod to sprężyny? Proszę doradźcie coś, w tym tygodniu musiałbym ogarnąć temat. Pozdrawiam
  2. Chłopaki troszkę inny mam problem. Mam wciśnięta gałkę, że jak chce wrzucić jedynkę to muszę lekko zadźwignąć żeby nie wbić wstecznego.
  3. Kowal44

    jakie dystanse???

    Tak zgadza się 7,5.
  4. Kowal44

    jakie dystanse???

    Koledzy mam zamiar wrzucić dystanse na tył 20 mm, przód 15 mm, przy feldze 17 et 40. Auto jest na gwińcie, chciałbym się jak najbardziej zbliżyć do nadkola, ale tak żeby nie tarło. Dystanse będą dobre czy inne wymiary radzicie?
  5. Chłopaki ma może ktoś jakiegoś manualna jak podłączyć takie cuś: http://allegro.pl/modul-komfortu-kierunkowskazow-1x-3x-coming-home-i5179230812.html
  6. Kowal44

    Polerowanie felg aluminiowych

    Czyli czeka mnie masa pracy dzięki za info
  7. Kowal44

    Polerowanie felg aluminiowych

    Chłopaki mam felgi nie gładkie, prążkowane. Jak lub czym doprowadzić je do porządku. Felgi jak na moim avatarze.
  8. Na codzień Timex WS 4 A od święta Rubicon Zdjęcia zapożyczone z googlów
  9. Potwierdzam. Miałem dwie sztuki chińskich na tył i na mokrym trzeba było się modlić przy większych prędkościach. Jeżeli chodzi o oponki, to tu wolałbym nie oszczędzać.
  10. Ja jeżdżę na uniroyal rainsport 3, w tym samym rozmiarze co Ty chcesz, są zajebiaszcze, tylko że musiałbyś ze 3 stówki dołożyć, ale myślę że warto. Na mokrej nawierzchni trzymają się asfaltu jak grubas paczki chipsów
  11. Kowal44

    jakie dystanse???

    Macie jakieś sprawdzone dystanse jeżeli chodzi o jakość, np. z alledrogo?
  12. Kowal44

    jakie dystanse???

    Chłopaki jakie dystanse do felg 17 x 7,5 JJ et 40, opony 225/45. Auto jest na gwińcie, tak że pomiędzy kołem a nadkolem mieści się jeden palec Doradźcie coś szybko, bo idzie wiosna i trzeba felunek zmieniać
  13. Kurcze o regeneracji nie myślałem, orientuje się może ktoś jaki mniej więcej koszt za gwint? A ile wynosi oryginalna wysokość Passka?
  14. Witam. Koledzy potrzebuje porady w mojej sprawie. Chodzi o to, że jeżdżę na gwińcie, kupiłem jakieś 2 lata temu używkę z Waiteca. Obniżone mam tak, że ledwo dwa palce się mieszczą między nadkolem a kołem, tak żeby przez progi przejechać. Ten mój gwint jest mega wygodny, jeździ się super. Jakieś dwa miechy temu zaczął mi stukać amor. Teraz moje pytanie czy szukać znowu jakieś używki, czy może udałoby się dopasować jakieś sprężyny sportowe, mam jeszcze stare amorki oryginały, które jeszcze trochę po jeżdżą. Może ktoś jeździ na jakiś spreżynach i wyszła mu mniej więcej podobna wysokość jak u mnie, tył mam gwint, więc zawsze idzie potem do kręcić do przodu. Producenci podają np. - 30/35, jak to mierzyć na aucie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności