Jump to content
  • Content Count

    1,203
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About [email protected]

  • Birthday 03/20/1920

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    "z"dolny śląsk

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1992
  1. na czerwono dzisiaj 4h na prostowniku i odpalił bez problemu i żadnych komunikatów niby fajnie, ale dalej zastanawia mnie co było przyczyna błędów
  2. mam problem innego trochę typu jeszcze przed mrozami po przejechaniu ok 60 km zaświecił się błąd oleju po kilkukrotnym przełączeniu stacyjki błąd zniknął, kolejne 60 km przejechał bez zająknięcia. Po ostygnięciu sprawdziłem olej było ok. Auto stało 4-5 dni bez odpalania na mrozie. Spodziewałem się problemów z odpaleniem i miałem racje, podłączyłem kablami pod inne auto po chwili odpalił na 3-5 sec i pokazał piktogram oleju i duzy napis stop. Jakies pomysły co może być nie tak ? passat b5fl 1,9 tdi awx
  3. taki stop aluminium kolego przetestuj ręcznik z miękkiej mikrofibry, efekt idealnego lustra to utopia zawsze zostają mikro-ryski
  4. po papierze 320 od razu do 1000 na mokro masakra za duży przeskok a "prążki" to pozostałość po procesie toczenia felgi i pokryty jest bezbarwnym lakierem piecowym
  5. autosol jest ok ale zrobiłem juz kilka kompletów felg i wierz lub nie nie zawsze zrobi "bling"
  6. do pielęgnacji polerki jak najbardziej polecam, choć nie wszystkie stopy alu reagują równie dobrze i dają zadowalający efekt
  7. Jeśli to jeszcze możliwe poproszę schemat instalacji elektrycznej dla b5 fl 1,9 tdi 131km
  8. macie racje dlatego przydał by się schemat elektryczny auta, najlepiej rozpiska skrzynki elektrycznej
  9. Nie znalazłem, pewnie już gdzieś taki temat jest, jeśli tak to proszę linka a temat do kosza. Potrzebuję schematu, zdjęć lub opisu do wykonania obejścia zapłonu, silnik 1,9 131 km. Myślałem żeby zrobić odcięcie pompy paliwa na przewodzie masowym ze skrzynki bezpieczników. Czekam na jakieś wasze pomysły
  10. trzeba brać pod uwagę to że nie każda opona naciąga się jednakowo i pony różnych producentów tych samych parametrów moga wyglądać inaczej
  11. temat jest "virtual tuning" a nie " przymierz mi koło" chyba że to ja się pogubiłem ?
  12. nie będzie naciągu i wysoki profil
  13. powrót do korzeni czyli vt nie na zamówienie b35i w wersji cupe
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy