Skocz do zawartości

marjanko

  • Liczba zawartości

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marjanko

  • Urodziny 26.03.1956

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    mazowieckie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To może by ten schemat wrzucić na forum
  2. Można odpalić na stole. Wtyczkę przerobiłem z taśmy IDE od FDD. Trzeba ją trochę skrócić , potrzebne jest 32pin. Podłączyć: +12v do 1,20,23, -12v do 7,9,24 linia k do 25 Pod tę linię można podpiąć waga i poustawiać co trzeba.
  3. marjanko

    klopot z radiem.

    Po co odpinać , można wyłączyć ,jest to opisane w linku który podał Tomcio GALA Wraz ze wzrostem prędkości rośnie również poziom głośności w kabinie. Do tej pory korekta poziomu głośności musiała być przeprowadzana ręcznie. Teraz jednak poziom głośności dopasowywany jest automatycznie za pomocą funkcji GALA (GeschwindigkeitsAbhangige-Lautstarke-Anpassung - tłum. dopasowanie głośności do prędkości). Dopasowanie poziomu głośności może zostać przeprowadzona indywidualnie. - Wybrać w trybie konfiguracji pozycję GALA. Wyświetlacz pokaże "SETUP GALA" i aktualną wartość. - Za pomocą guzika (1) ustawiamy żądaną wartość. Zakres zawiera się pomiędzy 1 a 9. Wybranie opcji "NO" wyłącza GALA całkowicie. Gdy zmianie ma ulec podstawowy poziom głośności (spowodowany różnymi źródłami jak kaseta albo radio) wystarczy użyć guzika (1) i ustawić żądany poziom. Tryb dopasowania poziomu głośności pracuje w ciągu dalszym samoczynnie
  4. Ten oznaczony żółtą strzałką , załącza moduł komfortu. Jeżeli nie zapala się oświetlenie bagażnika , to winny jest mikrowłącznik przy zamku tylnej klapy , tam, gdzi ta żółta strzałka.
  5. Radzę jak najszybciej oddać do serwisu, w celu wyczyszczenia. Te odświeżacze są mają właściwości żrące , po jakimś czasie nie będzie już co naprawiać. Koledze wlał się do panela radia ,radio po miesiącu przestało działać . Okazało się że wytrawiło scieżki w panelu.
  6. Raczej nie, bo pamieta ono ustawienia przez jakiś czas, spokojnie zdąży wymienić aku i wypić browarka w tym czasie Potwierdzam , wymieniałem akumulator dwa dni temu, radia nie musiałem programować . Trwało to ok. 10min. Jedynie zegar trzeba od nowa ustawić.
  7. Czy w Twoim ,a także moim roczniku jest to możliwe? Sprawdzałeś u siebie?
  8. marjanko

    radio GAMMA I CAN

    Wyświetla mnie się 404 not found
  9. Walczyłem w ubiegłym roku ze zbiorniczkiem, także mi przeciekał. Dostęp i możliwość wymontowania go, jest tylko od strony nadkola. I nie jest z tym zbyt dużo pracy.
  10. Oczywiście ,że w liczniku. Przed wymianą, zanotuj sobie wartości z kanałów 40 , 41 , 43 , 44 , 45. W nowym musisz wpisać te same dane i będzie OK.
  11. Separator właśnie, umożliwia zasilenie wzmacniacza. Oryginalna Gamma zasila wzmacniacz poprzez gniazdo i kabel antenowy.
  12. Tarcze i klocki wymienione ,nie było większych problemów. Założyłem ATE Power Disk i klocki Textara. Jak na pierwszy raz 2.5 godz. to chyba niezły czas.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności