marjanko
-
Liczba zawartości
126 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marjanko
- Urodziny 26.03.1956
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
mazowieckie
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
marjanko obserwuje zawartość → zamek klapy a oswietlenie, Problem z VAG K+CAN 1.4 brak komunikacji z autem, Schemat elektryki od silnika 1,9 TDI ATJ !!! i oraz 3 innych
-
Do licznika potrzebny jest VAG-Tacho
-
Schemat elektryki od silnika 1,9 TDI ATJ !!!
marjanko odpowiedział mysterx → na temat → Dokumentacje, opisy
To może by ten schemat wrzucić na forum -
Można odpalić na stole. Wtyczkę przerobiłem z taśmy IDE od FDD. Trzeba ją trochę skrócić , potrzebne jest 32pin. Podłączyć: +12v do 1,20,23, -12v do 7,9,24 linia k do 25 Pod tę linię można podpiąć waga i poustawiać co trzeba.
-
Po co odpinać , można wyłączyć ,jest to opisane w linku który podał Tomcio GALA Wraz ze wzrostem prędkości rośnie również poziom głośności w kabinie. Do tej pory korekta poziomu głośności musiała być przeprowadzana ręcznie. Teraz jednak poziom głośności dopasowywany jest automatycznie za pomocą funkcji GALA (GeschwindigkeitsAbhangige-Lautstarke-Anpassung - tłum. dopasowanie głośności do prędkości). Dopasowanie poziomu głośności może zostać przeprowadzona indywidualnie. - Wybrać w trybie konfiguracji pozycję GALA. Wyświetlacz pokaże "SETUP GALA" i aktualną wartość. - Za pomocą guzika (1) ustawiamy żądaną wartość. Zakres zawiera się pomiędzy 1 a 9. Wybranie opcji "NO" wyłącza GALA całkowicie. Gdy zmianie ma ulec podstawowy poziom głośności (spowodowany różnymi źródłami jak kaseta albo radio) wystarczy użyć guzika (1) i ustawić żądany poziom. Tryb dopasowania poziomu głośności pracuje w ciągu dalszym samoczynnie
-
Ten oznaczony żółtą strzałką , załącza moduł komfortu. Jeżeli nie zapala się oświetlenie bagażnika , to winny jest mikrowłącznik przy zamku tylnej klapy , tam, gdzi ta żółta strzałka.
-
Radzę jak najszybciej oddać do serwisu, w celu wyczyszczenia. Te odświeżacze są mają właściwości żrące , po jakimś czasie nie będzie już co naprawiać. Koledze wlał się do panela radia ,radio po miesiącu przestało działać . Okazało się że wytrawiło scieżki w panelu.
-
Beru 0 100 226 227
-
Raczej nie, bo pamieta ono ustawienia przez jakiś czas, spokojnie zdąży wymienić aku i wypić browarka w tym czasie Potwierdzam , wymieniałem akumulator dwa dni temu, radia nie musiałem programować . Trwało to ok. 10min. Jedynie zegar trzeba od nowa ustawić.
-
Czy w Twoim ,a także moim roczniku jest to możliwe? Sprawdzałeś u siebie?
-
Wyświetla mnie się 404 not found
-
Walczyłem w ubiegłym roku ze zbiorniczkiem, także mi przeciekał. Dostęp i możliwość wymontowania go, jest tylko od strony nadkola. I nie jest z tym zbyt dużo pracy.
-
Gdzie jest zapisana informacja o inspekcji serwisowej?
marjanko odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Oczywiście ,że w liczniku. Przed wymianą, zanotuj sobie wartości z kanałów 40 , 41 , 43 , 44 , 45. W nowym musisz wpisać te same dane i będzie OK. -
Separator właśnie, umożliwia zasilenie wzmacniacza. Oryginalna Gamma zasila wzmacniacz poprzez gniazdo i kabel antenowy.
-
Tarcze i klocki wymienione ,nie było większych problemów. Założyłem ATE Power Disk i klocki Textara. Jak na pierwszy raz 2.5 godz. to chyba niezły czas.